Οι πολυεθνικές εκδότριες εταιρείες μεγέθους ΕΑ, των οποίων τα στελέχη δίνουν αναφορά σε μετόχους και τα οικονομικά τους αποτελέσματα παρακολουθούνται... ασφυκτικά στενά, είναι ομολογουμένως εγκλωβισμένα στο είδος του δημιουργικού τέλματος που δεν αφήνει πολλά περιθώρια για πρωτοτυπία. Ο καναδικός κολοσσός, ωστόσο, στην συνέντευξη Τύπου που μόλις έδωσε στο πλαίσιο της έκθεσης Ε3 2017 κατόρθωσε να... "στριμώξει" ανάμεσα σε όλα τα βαρετά κι αναμενόμενα (ασχέτως της εμπορικής τους επιτυχίας) και δύο games που δείχνουν πολλά υποσχόμενα και για τα οποία δεν γνωρίζαμε τίποτε απολύτως μέχρι χθες.
Πρώτα στα... αναμενόμενα: καινούργιο FIFA, τσεκ. Καινούργιο Madden, τσεκ. Καινούργιο NBA Live, τσεκ. Καινούργιο Need For Speed, τσεκ. Και τα τέσσερα δείχνουν εντυπωσιακά, και τα τέσσερα έχουν να επιδείξουν μικρές προσθήκες και βελτιώσεις "στα σημεία" σε σχέση με τους προκατόχους τους, και τα τέσσερα θα σημειώσουν ούτως ή άλλως καλές ή πολύ καλές πωλήσεις στο κοινό που ακολουθεί τις σειρές αυτές τίτλων και τις τιμά κάθε χρόνο, οπότε αληθινά δεν θεωρούμε πως έχει νόημα να αναλύσουμε περαιτέρω. H Electronic Arts έχει ανάγει σε... τέχνη την παρουσίαση κάθε χρόνο νέων εκδόσεων για τα ίδια games ουσιαστικά, διατηρούμε ωστόσο μία περιέργεια για το NFS, το οποίο "είχε πάρει άδεια" πέρυσι για να "ξεκουραστεί" και να επιστρέψει περισσότερο διαφορετικό (έστω κι αν το σχετικό trailer δεν συνηγορεί σε αυτό).
Περισσότερο ενδιαφέρον είχε η παρουσίαση του Star Wars Battlefront II, με το οποίο η ΕΑ καλείται να εξιλεωθεί για τα ουκ ολίγα ατοπήματα του αρχικού. H εταιρεία επιβεβαίωσε την ύπαρξη σεναριακού τμήματος, την προσφορά πολλαπλών επιλογών παιχνιδιού στην συμμετοχή πολλών παικτών μέσων Internet, την ενσωμάτωση τριπλάσιου περιεχομένου σε σχέση με το αρχικό (οι αποστολές και τοποθεσίες του οποίου ήταν όντως λιγοστές), καθώς και την πρόθεσή της να προσφέρει δωρεάν όλο το extra υλικό που θα αναπτυχθεί για τον τίτλο. Αυτό θα διακριθεί σε τρεις ξεχωριστές θεματικές περιόδους, κάθε μία με τα δικά της όπλα, οχήματα, τοποθεσίες, αντιπάλους, αποστολές κλπ. (δεν διευκρινίστηκε πάντως αν στο "τριπλάσιο περιεχόμενο" συνυπολογίζεται ή όχι το extra που θα διατεθεί μετά από την κυκλοφορία του τίτλου).
Μιλώντας για extra περιεχόμενο, η επιτυχία του Battlefield 1 φαίνεται πως τού εξασφαλίζει ακόμη έναν χρόνο στην αγορά πριν αποκτήσει διάδοχο: οι τρεις μεγάλες επεκτάσεις γι' αυτό, τα In The Name Of The Tsar, Turning Tides και Apocalypse θα γίνουν διαθέσιμες τον Σεπτέμβριο, τον Δεκέμβριο και τον ερχόμενο Μάρτιο αντιστοίχως. Και μιλώντας για μεγάλη επιτυχία, σχεδόν... εξασφαλισμένη δείχνει αυτή του νέου τίτλου της Bioware, του Anthem: μπορεί το teaser trailer να μην ήταν ακριβώς σαφές (πιο πολλά θα μάθουμε στην συνέντευξη Τύπου της Microsoft σε μερικές ώρες), όμως η θρυλική εταιρεία ανάπτυξης επιτέλους δείχνει να έχει σκεφτεί κάτι διαφορετικό από τις παρελθούσες της παραγωγές - και έχοντας να αποδείξει πολλά μετά το τελευταίο Mass Effect, έχουμε κάθε λόγο να πιστεύουμε πως με το Anthem θα το κάνει.
Η αληθινή έκπληξη, ωστόσο, ακούει στο όνομα A Way Out: είναι μία περιπέτεια δραπέτευσης από την φυλακή, με στοιχεία δράσης και καταδιώξεων προφανώς, η οποία όμως παίζεται... υποχρεωτικά (!) με δύο παίκτες ταυτόχρονα, είτε στον ίδιο χώρο είτε μέσω Internet. Ο κάθε παίκτης βλέπει το δικό του μισό της οθόνης και η συνεργασία τους δεν είναι απλώς θεμιτή, αλλά απαραίτητη προκειμένου να προχωρήσουν και να ξεπεράσουν τα εμπόδια πού τους χωρίζουν από την ελευθερία. Από πλευράς εμπορικής πρόκειται σαφώς για ρίσκο (για τα δεδομένα της Electronic Arts), όμως από πλευράς δημιουργικής δείχνει να είναι από τα πλέον ενδιαφέροντα πράγματα που έχουν εμφανιστεί στα συστήματα ηλεκτρονικής διασκέδασης τον τελευταίο καιρό, οπότε... ανυπομονούμε για λεπτομέρειες!