Από τις 7 Οκτωβρίου έως τις 5 Νοεμβρίου 2024, το Θέατρο "Μπέλλος" παρουσιάζει το νέο έργο του Γιάννη Αποσκίτη, "Μαύρη Μαγεία ή Άσε τους νεκρούς να πεθάνουν". Μια σκοτεινή και ταυτόχρονα κωμική αναμέτρηση με τη ζωή, το θάνατο και όσα ακολουθούν, σε μια διαφορετική "Δευτέρα Παρουσία", με πρωταγωνίστρια τη "χαμένη" γενιά των millenials. Πρόκειται για το δεύτερο έργο του συγγραφέα και σκηνοθέτη με τους Νίκο Γιαλελή, Γιώργο Κατσή, Ελένη Κουλογιάννη, Κωνσταντίνο Πλεμμένο.
Η υπόθεση
Ο Κωνσταντίνος Χελιδόνης, ένας ξεχασμένος τηλεοπτικός σταρ μιας οικογενειακής σειράς του ‘90, δέχεται επίσκεψη από τρεις δημοσιογράφους με αφορμή ένα σκάνδαλο σχετικά με τον πρόσφατο θάνατο της μητέρας του. Επιτέλους, μια ευκαιρία για να βρεθεί ξανά στο προσκήνιο- αυτοί όμως έχουν ένα άλλο, πολύ πιο "σατανικό" σχέδιο στο μυαλό τους.
Μια μακάβρια φάρσα, ένα πένθιμο ντελίριο για την εποχή της διάσπασης, η "Μαύρη Μαγεία", επιδιώκει με μια παράδοξη, κωμική και χαοτική τελετουργία να εξαγνίσει την "χαμένη" γενιά των millenials, να ξορκίσει τους δαίμονες της απέθαντης σκληροπυρηνικής ελληνικής οικογένειας, και να απαλύνει τον δυσβάσταχτο υπαρξιακό πόνο των θεατών, σε μια εφιαλτική ανασκόπηση της σύγχρονης Ελλάδας. Για δεύτερη φορά.
Προπώληση εισιτηρίων από το more.com
Περισσότερες πληροφορίες
Μαύρη μαγεία ή Άσε τους νεκρούς να πεθάνουν
Ο Κωνσταντίνος Χελιδόνης, ένας ξεχασμένος τηλεοπτικός σταρ μιας οικογενειακής σειράς του ‘90, δέχεται επίσκεψη από τρεις δημοσιογράφους με αφορμή ένα σκάνδαλο σχετικά με τον πρόσφατο θάνατο της μητέρας του. Επιτέλους, μια ευκαιρία για να βρεθεί ξανά στο προσκήνιο- αυτοί όμως έχουν ένα άλλο, πολύ πιο “σατανικό” σχέδιο στο μυαλό τους. Μια εφιαλτική φαρσοκωμωδία η οποία διαπραγματεύεται τις προβληματικές οικογενειακές σχέσεις και την «διεστραμμένη» ενηλικίωση της γενιάς των millennials, που μεγαλώνοντας με το όνειρο μιας βέβαιης «συνταγής επιτυχίας», με «αποπνικτική» αγάπη και ένα «σίγουρο μέλλον» που κατακρημνίστηκε, κάνοντας αυτό που διδάχθηκαν πως είναι σωστό, κατέληξαν να κοιτούν με αμηχανία την ιστορία να τους προσπερνά με ιλιγγιώδη ταχύτητα, σε έναν κόσμο που φαντάζει όλο και πιο λάθος.