Με αφορμή την συμπλήρωση 50 χρόνων από την εξέγερση του Πολυτεχνείου, η ομάδα RMS MATAROA ανεβάζει τη μοναδική παράσταση της σεζόν για τα γεγονότα που συνέβησαν τον Νοέμβριο του 1973, "Τank / Όλη νύχτα εδώ”, στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν. Γεγονότα που αποτελούν ιστορικό ορόσημο, με κεντρική μάλιστα θέση στη συλλογική ιστορική μνήμη κι όμως έχουν χαλκευθεί από έναν σωρό μυθευμάτων και παρανοήσεων.
Η παράσταση αποτελεί μια απόπειρα γραμμικής αφήγησης –σχεδόν λεπτό προς λεπτό- των τεσσάρων εκείνων ημερών, σε μια προσπάθεια εξερεύνησης της ιστορικής αλήθειας. Μέσα από τις προφορικές μαρτυρίες πρωταγωνιστών των γεγονότων, όπως τις κατέγραψε ο ιστορικός Ιάσονας Χανδρινός στο ομώνυμο βιβλίο "Όλη νύχτα εδώ", καθώς και μέσα από αρχειακό υλικό, η ομάδα ξετυλίγει τον μίτο της αφήγησης στον λαβύρινθο της μνήμης, αντιμετωπίζοντας τον αδιάφορο ελληνικό εαυτό μας. Είναι η προσωπική πολιτική στάση ο μόνος δυνατός τρόπος αντίστασης ακόμη και σήμερα;
Σκηνοθετεί ο Μάνος Βαβαδάκης, ενώ μοιράζεται τη σκηνή με τις Κατερίνα Παπανδρέου και Κατερίνα Πατσιάνη. Τα σκηνικά υπογράφει η Μαρίνα Νικητοπούλου και τους φωτισμούς η Μαριέττα Παυλάκη. Η πρεμιέρα προγραμματίζεται στις 4 Μαρτίου, και κάθε Δευτέρα και Τρίτη.
Προπώληση εισιτηρίων: more.com
Περισσότερες πληροφορίες
Tank / Όλη νύχτα εδώ
Με αφορμή την συμπλήρωση πενήντα χρόνων από την εξέγερση του Πολυτεχνείου, η ομάδα συνεργάζεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά με το Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν, παρουσιάζοντας την μόνη παράσταση της σεζόν για τα γεγονότα εκείνου του Νοέμβρη. Γεγονότα που αποτελούν ιστορικό ορόσημο, με κεντρική μάλιστα θέση στη συλλογική ιστορική μνήμη κι όμως έχουν χαλκευθεί από έναν σωρό μυθευμάτων και παρανοήσεων. Η παράσταση αποτελεί μια απόπειρα γραμμικής αφήγησης –σχεδόν λεπτό προς λεπτό- των τεσσάρων εκείνων ημερών, σε μια προσπάθεια εξερεύνησης της ιστορικής αλήθειας. Μέσα από τις προφορικές μαρτυρίες πρωταγωνιστών των γεγονότων, όπως τις κατέγραψε ο ιστορικός Ιάσονας Χανδρινός στο ομώνυμο βιβλίο «Όλη νύχτα εδώ», καθώς και μέσα από αρχειακό υλικό, η ομάδα ξετυλίγει τον μίτο της αφήγησης στον λαβύρινθο της μνήμης, αντιμετωπίζοντας τον αδιάφορο ελληνικό εαυτό μας. Είναι η προσωπική πολιτική στάση ο μόνος δυνατός τρόπος αντίστασης ακόμη και σήμερα;