Οι θεατρικές επαναλήψεις που κάνουν πρεμιέρα αυτή την εβδομάδα

Ποιες παραστάσεις επιστρέφουν στο σανίδι για δεύτερη ή και τρίτη χρονιά μέχρι την 1η του Νοέμβρη;

Ο τυχαίος θάνατος ενός Αναρχικού Πάτροκλος Σκαφίδας©

"Ο τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού"

Διαβάστε Επίσης

Η παράσταση-φαινόμενο "Ο τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού" παρουσιάζεται για τρίτη σεζόν στο θέατρο Γκλόρια σε σκηνοθεσία του Γιάννη Κακλέα από 1η Νοεμβρίου. Οι Πάνος Βλάχος, Γιώργος Τζαβάρας, Ιφιγένεια Αστεριάδη, Γιάννης Γιαννούλης, Παναγιώτης Κατσώλης και Στέλιος Πέτσος μάς μυούν στο καυστικό και καταγγελτικό σύμπαν του Ντάριο Φο με ζωντανή μουσική, τραγούδια και προπάντων με χιούμορ, διακωμωδώντας με τρόπο μοναδικό το δικό μας σήμερα. Βασιζόμενο σε πραγματικά γεγονότα, το έργο αποτελεί μια αριστουργηματικά φαρσική και καταγγελτική σάτιρα για τη βία, την ηλιθιότητα, την αυθαιρεσία της εξουσίας και την πολιτική διαφθορά.  

Το Μαράκι έκλασε
Κική Παπαδοπούλου©

"Το Μαράκι έκλασε"

Για τρίτη χρονιά οι "Seven Sisters" (Χριστίνα Ανδρεάκου, Άρτεμις Δούρου, Μαρίνα Ζέρβα, Μαρούλα Καλαμποκιά, Νικολέττα Παναγιώτου, Γιώτα Σερεμέτη, Λυδία Τσάτσου Παρασκευοπούλου) αφηγούνται επί σκηνής πέντε κωμικοτραγικές ιστορίες δια χειρός Λένας Κιτσοπούλου και σκηνοθεσία Γιώτας Σερεμέτη, στο Faust από 27 Οκτωβρίου, μετά την sold-out επιτυχία της παράστασης για δύο συνεχόμενα χρόνια. Με μεγάλες δόσεις χιούμορ, με μικρές δόσεις ειρωνείας και σαρκασμού, αλλά κυρίως με όχημα το "μαζί", οι "Seven Sisters" στέκονται "μαζί" πάνω στη σκηνή, αφηγούνται και αναπνέουν "μαζί".

Αριστερόχειρες
© Ελίνα Γιουνανλή

"Αριστερόχειρες"

Η πρωτότυπη παράσταση των δραστήριων 4frontal "Αριστερόχειρες" της Νεφέλης Μαϊστράλη σε σκηνοθεσία Θανάση Ζερίτη συνεχίζει στο θέατρο Μπέλλος από 1η Νοεμβρίου. Το έργο είναι εμπνευσμένο από τις "παιδοπόλεις", τα αμφιλεγόμενα ιδρύματα που ίδρυσε η Βασίλισσα Φρειδερίκη κατά τη διάρκεια του Εμφύλιου, καθώς και από ιστορικά γεγονότα εκείνης της περιόδου που διαμόρφωσαν την σύγχρονη ελληνική πολιτική πραγματικότητα. Πρωταγωνιστούν: Ελένη Βλάχου, Τάσος Δημητρόπουλος, Χάρης Κρεμμύδας, Νεφέλη Μαϊστράλη, Πάνος Τοψίδης.

Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης
© Ελένη Χούμου

"Π.Ο.Π - Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης"

Ο Θανάσης Κριτσάκης επιστρέφει και φέτος με την παράσταση "Π.Ο.Π - Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης" στο Απαράμιλλον από τις 26 Οκτωβρίου. Βασισμένη σε συνεντεύξεις, η παράσταση περνά στην καθαρή μυθοπλασία και τον σουρεαλισμό για να επιστρέψει στην (καλλιτεχνική) πρόσληψη της πραγματικότητας, όπου έξι ηθοποιοί (Κωσταντίνος Δαλαμάγκας, Πένυ Ελευθεριάδου, Δημήτρης Καστανιάς, Ειρήνη Κυριακού, Άλκηστις Πολυχρόνη, Δημήτρης Χατζημιχαηλίδης) συναντιούνται σε έναν θεατρικό χώρο για να παρουσιάσουν κομμάτια "της ελληνικότητας", όπως τα γνωρίζουμε μέσα από την "καφενειακή λογική". 

Ay, Carmela!
©Φανή Τουμπουλίδου

"Ay, Carmela!"

Διαβάστε Επίσης

Το έργο του Χοσέ Σάντσις Σινιστέρρα επιστρέφει για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Μεταξουργείο, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Κυριακού από 30 Οκτωβρίου. Μέσα από την περιπέτεια των δύο πρωταγωνιστών, Κατερίνα Μπιλάλη και Κωνσταντίνος Κυριακού, φωτίζεται η συλλογική τραγωδία ενός λαού που μαστίζεται από την εμφύλια διαμάχη, η πολυπλοκότητα της ανθρώπινης κατάστασης που έρχεται αντιμέτωπη με τον πόνο, ο συλλογικός αλληλοσεβασμός, η αξιοπρέπεια του καλλιτέχνη, η ανθρώπινη ευαισθησία, καθώς και η ανάγκη να μη χαθεί η ιστορική μνήμη. 

Μαύρη σαμπούκα
Θοδωρής Χανιώτης©

"Μαύρη σαμπούκα"

Διαβάστε Επίσης

Εκατό λεπτά γέλιου μέχρι δακρύων έρχεται να χαρίσει η παράσταση του Τόλη Παπαδημητρίου στο θέατρο Πόλη από τις 27 Οκτωβρίου, με τον ίδιο να κρατάει και τον πρωταγωνιστικό ρόλο, μαζί με τους Αντώνη Στάμο, Ανάργυρο Βαζαίο και Γραμματική Γκόρου. Ένας ταξιτζής-διαρρήκτης, ο συνεργός του και ένα λάθος φέρνουν τα πάνω κάτω στη θεότρελη κωμωδία-ωδή στη φιλία που καλεί τους δύο βασικούς της χαρακτήρες να ζήσουν-και κυρίως να μοιραστούν- την πιο τρελή νύχτα της ζωής τους.

Rome Tea Ceremony

"Tea ceremony"

Για δεύτερη φορά η παράσταση που ξεχώρισε από κοινό και κριτικούς, σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις, επιστρέφει στο Bios από 1η Νοεμβρίου, σε σκηνοθεσία-δραματουργία του Achim Wieland, στη μνήμη του οποίου είναι αφιερωμένος ο φετινός κύκλος. Ο μονόλογος, με τον Μάριο Ιωάννου, ανεβαίνει στην αγγλική γλώσσα και αποτελεί ένα κοινωνικοπολιτικό σχόλιο στην εκμετάλλευση του ισχυρού εις βάρος του αδυνάμου και στο υπέρτατο τίμημα που πληρώνει η ανθρωπότητα στο σκοτεινό και αδηφάγο σύστημα που συντηρεί και από το οποίο μοιραία σαγηνεύεται.

Elizadeth

"Elizadeth"

 Η θεότρελη κωμωδία του Δημήτρη Καρατζιά και Μάνου Αντωνιάδη, συνεχίζει την πορεία της για 5η χρονιά με ανανεωμένο θίασο στον Πολυχώρο Vault από 28 Οκτωβρίου. Πρόκειται για μια διασκευή του έργου "Βασιλικοί μετά Τρούλου" του Χάρη Ρώμα, που ανατρέπει κάθε θεωρία για τον κόσμο του θεάτρου και ταυτόχρονα είναι ένα καυστικό σχόλιο πάνω στις σχέσεις των ηθοποιών και των συντελεστών μιας παράστασης. Πρωταγωνιστούν: Χριστίνα Σαμπανίκου, Εύη Τσάφου, Αναστάσιος Χριστοφιλόπουλος, Δήμητρα Κολλά, Στέλιος Ψαρουδάκης, Κική Μαυρίδου, Σωτήρης Μεντζέλος, Ορνέλα Λούτη, Γιώργος Ουκατσούκου.

Trans-port

"Trans-port"

Ο Πολυχώρος Vault παρουσιάζει για 2η χρονιά την παράσταση της Ειρήνης Δερμιτζάκη, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καρατζιά, με τον Σωτήρη Δούβρη και την Kassandra El Najjar, από την 1η Νοεμβρίου. Στο έργο ένας νταλικέρης μεταφέρει παράνομα με το φορτηγό του, μια γυναίκα από τη Συρία, χωρίς να γνωρίζει ότι είναι τρανς. Το ταξίδι με προορισμό την Στοκχόλμη, ξεκινά από τον Πειραιά κι όσο τα χιλιόμετρα περνούν, οι δυο ήρωες, η Sabah κι ο Θοδωρής, ανακαλύπτουν όσα τους ενώνουν αλλά και όσα τους χωρίζουν. 

Αθηνάς Παναγούλη, Επιτάφιος
kzk52 & Χριστίνα Φυλακτοπούλου

"Αθηνάς Παναγούλη, Επιτάφιος"

Ο μονόλογος του Γιάννη Σολδάτου συνεχίζει για 2η χρονιά στον Πολυχώρο Vault από τις 30 Οκτωβρίου, σε σκηνοθεσία Κωστή Καπελώνη, με τη Μάνια Παπαδημητρίου στον ρόλο της Αθηνάς Παναγούλη. Το έργο παρουσιάζει τον Αλέξανδρο Παναγούλη, την κορυφαία μορφή του αντιδικτατορικού αγώνα, μέσα από τις αναμνήσεις της μητέρας του, σχολιάζοντας παράλληλα σημαντικότατα γεγονότα της πρόσφατης ελληνικής ιστορίας. Επίσης, πρόκειται για μια παράσταση ιδιαιτέρως επίκαιρη μιας και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τη μεγάλη εξέγερση του Πολυτεχνείου τον Νοέμβριο του 1973. 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Αριστερόχειρες

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 100 '

Ένα έργο με ισχυρό πολιτικό πρόσημο για τις παιδοπόλεις, που ίδρυσε η βασίλισσα Φρειδερίκη κατά τη διάρκεια του Εμφυλίου Πολέμου, κι άλλα ιστορικά γεγονότα που διαμόρφωσαν τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Ένας Κοινοτάρχης που κρατάει βίτσα και μιλάει με «νι» και «λι», μια απροσάρμοστη Τρόφιμος που της αρέσει να τρέχει, μια ανύπαντρη Ομαδάρχισσα που αμφιταλαντεύεται, μια κουρασμένη Μητέρα που ψάχνει ασταμάτητα με σεντόνια στα χέρια, ένας μαλλιαρός Άντρας που κάνει ισορροπία, μια Βασίλισσα με γούνα και υπαρξιακές αγωνίες, μια Ρωσίδα χορεύτρια που έπαιξε τον μαύρο κύκνο στα Μπολσόι, ένας Δημοσιογράφος που προσπαθεί να βρει την αλήθεια, ένας Χωροφύλακας που σιχαίνεται το κρύο και σέρνει τα πόδια του, αυτός που μιλάει με ντοκουμέντα, μια Ελληνοαμερικάνα που ψάχνει από πού κρατάει η σκούφια της, ένας Αριστερόχειρας που στρώνει το κρεβάτι του φάκελο και δεν μπορεί να πει το «ρ», ένας κανονικός Φαντάρος με αρβύλες και όπλο και ο Ντιμίτρι ή Δημήτρης, ένας ερωτευμένος Πολυτεχνίτης που πήγε από την Κόνιτσα στην Τασκένδη, συνομιλούν και διεκδικούν τη θέση τους στην Ιστορία.

Μαύρη σαμπούκα

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 100 '

Δύο εκ διαμέτρου αντίθετοι χαρακτήρες βρίσκονται αντιμέτωποι με την πιο τρελή νύχτα της ζωής τους σε μια κωμωδία με καταιγιστικό ρυθμό για τη φιλία, το λάθος timing και τα μεγάλα σουξέ, σε μια ξεχωριστή παράσταση σε grande εκδοχή. Όλα ξεκινούν από μια διάρρηξη που εξελίσσεται με αναπάντεχο τρόπο. Ο Βλάσης Κουρούπας, ένας ταξιτζής από τις Κουκουβάουνες, μπερδεύει τους ορόφους και μπαίνει στο σπίτι του πάμπλουτου μουσικοσυνθέτη Διονύσιου Αβέρωφ με σκοπό να κλέψει. Τα πράγματα μπερδεύονται ακόμη περισσότερο όταν κάνει εκεί την εμφάνισή του ο συνεργός του, ο Μήτσος. Αυτός, βέβαια, ήταν ο μοναδικός τρόπος για τον Βλάση και το είδωλό του, τον δημιουργό του λαϊκού σουξέ «Μαύρη σαμπούκα» να συναντηθούν και να αναπτύξουν μια σχέση παράδοξα δυνατή.

Ay, Carmela!

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 90 '

Δύο πλανόδιοι θεατρίνοι, η Καρμέλα και ο Παουλίνο, που κατά τη διάρκεια του Ισπανικού Εμφυλίου διασκεδάζουν τα δημοκρατικά στρατεύματα με επιθεωρησιακά σκετς, περνούν καταλάθος στην περιοχή που ελέγχουν οι εθνικιστές του δικτάτορα Φράνκο και συλλαμβάνονται. Οι στρατιώτες τούς εξαναγκάζουν, με αντάλλαγμα την ελευθερία τους, να ανεβάσουν μια παρωδία κατά της Δημοκρατίας προκειμένου να χλευάσουν τα αιχμάλωτα μέλη της Διεθνούς Ταξιαρχίας –εθελοντές που ήρθαν στην Ισπανία να αγωνιστούν στο πλευρό των ντόπιων δημοκρατικών– που θα εκτελούνταν την επόμενη μέρα. Η Καρμέλα, αγανακτισμένη, επιχειρεί να ανατρέψει αυτήν την παρωδία κόντρα στις προσπάθειες του λιγόψυχου Παουλίνο, κινδυνεύοντας να εκτελεστεί. Αυτή είναι η υπόθεση της πολυβραβευμένης αντιπολεμικής αλληγορίας του συγγραφέα για τον κίνδυνο της ιστορικής αμνησίας που αποκαλύπτει τι μπορεί να συμβεί όταν κάποιος βρεθεί στη λάθος πλευρά της ιστορίας και πόσα μπορεί να είναι διατεθειμένος να κάνει με αντάλλαγμα την ελευθερία του.

Tea Ceremony

  • Devised Theatre
  • Διάρκεια: 70 '

Ο ερμηνευτής μας αποκαλύπτει, ως γκέισα, την τελετουργία τσαγιού και τις όχι και τόσο «ευγενείς» αλήθειες που αφορούν τη σύγχρονη δουλεία και το εμπόριο σώματος και ψυχής. Η βραβευμένη παράσταση που έχει ταξιδέψει σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες μεταφέρει το κοινό της, σε ένα ιαπωνικό δωμάτιο όπου τελείται μια παραδοσιακή τελετή τσαγιού. Η Γκέισα Κικουνοχάνα (Ανθισμένο Χρυσάνθεμο) με απαλότητα και ευγένεια δημιουργεί ένα μεταξένιο τοπίο για το πνεύμα και τις αισθήσεις των παρευρισκόμενων. Το ανήσυχο πνεύμα της, την παρασύρει σε ερωτήματα γύρω από τη συγκομιδή του τσαγιού και τις συνθήκες εκμετάλλευσης που τη συνοδεύουν.

Elizadeth

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 100 '

Οι θεατές εισέρχονται στα άδυτα του θεάτρου για να δουν τις σχέσεις που διαμορφώνονται κατά τη δημιουργία μιας παράστασης.

Π.Ο.Π - Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 70 '

Έξι ηθοποιοί συναντιούνται σε έναν θεατρικό χώρο για να παρουσιάσουν κομμάτια "της ελληνικότητας”, όπως τα γνωρίζουμε μέσα από την "καφενειακή λογική”. Αντλώντας σκηνικό υλικό από έξι υπαρκτά πρόσωπα της εργατικής τάξης θα βρεθούν στο ίδιο τραπέζι για να γλεντήσουν, να καταγγείλουν, να συγκρουστούν πολιτικά, να εκτονώσουν την βία τους, να αναπαράξουν τα αφηγήματα της αστικής δημοκρατίας που θέλουν τον Έλληνα ως ιστορικά και πολιτισμικά "ιδιαίτερο".

Το Μαράκι έκλασε

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 115 '

Επτά γυναίκες μοιράζονται πέντε κωμικοτραγικές οικογενειακές ιστορίες επί σκηνής δια χειρός Λένας Κιτσοπούλου, οι οποίες αποκαλύπτουν τις πληγές τους και τα αδιέξοδα που αντιμετωπίζουν σε μια ανδροκρατούμενη κοινωνία. Η Αγία Ελληνική Οικογένεια, η Πατριαρχία, η παιδική ηλικία και ο κύκλος της βίας και της κακοποίησης είναι κάποια από τα θέματα που τις απασχολούν.

Ο τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 100 '

Το έργο αφορμάται από την πραγματική δολοφονία του «αναρχικού σιδηροδρομικού» Τζουζέπε Πινέλι που διαπράχθηκε από την ιταλική αστυνομία. Με σατιρικό και ειρωνικό τρόπο, το έργο καταγγέλλει το τραγικό συμβάν, καυτηριάζει την κατάχρηση της εξουσίας και, αν και γράφτηκε πριν από χρόνια για να ασκήσει κριτική στη κυβερνητική διαφθορά, ο θεατής δεν θα δυσκολευτεί να βρει πολλές ομοιότητες με την Ελλάδα του σήμερα. Ταυτόχρονα, η παράσταση, που έχουν παρακολουθήσει μέχρι σήμερα περισσότεροι από 200.000 θεατές, διαθέτει εκρηκτική ενέργεια και ακολουθεί τα χνάρια ενός αρχετυπικού Γελωτοποιού, μίας φιγούρας διαχρονικής, αστείας και επικίνδυνης για κάθε εξουσία και κάθε στερεότυπο, συνδυάζοντας τα τραγούδια και τη ζωντανή μουσική με το καυστικό χιούμορ.

Αθηνάς Παναγούλη, Επιτάφιος

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 75 '

Το έργο παρουσιάζει τον Αλέξανδρο Παναγούλη, την κορυφαία μορφή του αντιδικτατορικού αγώνα, μέσα από τις αναμνήσεις της μητέρας του, σχολιάζοντας παράλληλα σημαντικότατα γεγονότα της πρόσφατης ελληνικής ιστορίας. Γιατί τα ερωτήματα δεν έχουν ακόμη απαντηθεί. Γιατί το αδίκημα της επταετίας κρίθηκε στιγμιαίο και όχι διαρκές. Γιατί οι μέρες είναι πονηρές. Γιατί ο χρόνος της ζωής μας τελειώνει. Γιατί όλοι έχουμε ανεξόφλητους λογαριασμούς με παρελθόντα δικά μας ή των γονιών μας. Εμφανείς είναι ακόμη οι πληγές μιας μνήμης εναργέστατης, που φέρει τα ίχνη των στιγμών όλων των χτύπων, που δόθηκαν στα σώματα και τις ψυχές ανθρώπων που αγωνίστηκαν για την Ελευθερία.

Trans-port

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 75 '

Ένας νταλικέρης μεταφέρει παράνομα με το φορτηγό του μια γυναίκα από τη Συρία, χωρίς να γνωρίζει, όμως, ότι είναι τρανς. Το ταξίδι με προορισμό την Στοκχόλμη ξεκινά από τον Πειραιά κι όσο τα χιλιόμετρα περνούν, οι δυο ήρωες, η Sabah κι ο Θοδωρής, ανακαλύπτουν όσα τους ενώνουν και όσα τους χωρίζουν. Ένα road trip ετεροχρονισμένης ενηλικίωσης, μέσα απ’ τα βιώματα των χαρακτήρων, τον πόλεμο, την προσφυγιά και τα ανεκπλήρωτα όνειρα. Μια συνάντηση δύο διαφορετικών ανθρώπων που θα φέρει στην επιφάνεια, την ξενοφοβία, τη τρανσφοβία και τον μισογυνισμό μιας παγιδευμένης σε κοινωνικά στεγανά χώρας, η οποία παλεύει να αλλάξει.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.

Η "Ορέστεια" του Θεόδωρου Τερζόπουλου πηγαίνει περιοδεία

Μάθετε σε ποιους σταθμούς θα παρουσιαστεί η τριλογία του Αισχύλου μετά την παρουσίασή της στο κατάμεστο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου (από όπου μπορείτε να δείτε εντός φωτογραφίες).