Θέατρο επί Κολωνώ: Ξεκινάει τη νέα σεζόν με ρεπερτόριο που αγγίζει καίρια κοινωνικά ζητήματα

Με δύο νέες παραγωγές και επιτυχημένες επαναλήψεις καλωσορίζει τη σεζόν 2023-24 η Ομάδα Νάμα.

Ο γάμος Γιώργος Χατζηνικολάου©

Το θέατρο Επί Κολωνώ και η Ομάδα Νάμα καλωσορίζουν την καλλιτεχνική περίοδο 2023-24 με το βλέμμα στραμμένο σε ένα ρεπερτόριο που αγγίζει καίρια ζητήματα, όπως οι κοινωνικές και φυλετικές διακρίσεις. Η Ελένη Σκότη θα σκηνοθετήσει τις δύο νέες παραγωγές της σεζόν, με έργα που θα δούμε για πρώτη φορά στη σκηνή. Το πρώτο, που έχει τίτλο "Στέλιος Κασόνγκο",  υπογράφει ο Γιώργος Χατζηνικολάου μετά από έρευνα όλης της ομάδας στα προβλήματα της μαύρης κοινότητας στην Αθήνα. Η δεύτερη νέα παραγωγή του Επί Κολωνώ είναι το έργο "Αντίο κύριε Χάφμαν" του Ζαν-Φιλίπ Νταγκέρ (από τον Ιανουάριο 2024) και μας μεταφέρει στο Παρίσι του 1941 όπου εκτυλίσσεται η ιστορία του, εβραϊκής καταγωγής, κοσμηματοπώλη Ζόζεφ Χάφμαν. Τον πρωταγωνιστικό ρόλο ερμηνεύει ο Αντώνης Καφετζόπουλος. 

Παράλληλα με τις νέες παραγωγές του, το Επί Κολωνώ επαναλαμβάνει δύο από τις πιο επιτυχημένες παραστάσεις της περσινής χρονιάς: τον "Γάμο" του Μάριου Ποντίκα, ένα σπουδαίο έργο του νεοελληνικού θεάτρου σε σκηνοθεσία Ελένης Σκότη, και το "Τάο" του Γιώργου Καφετζόπουλου σε σκηνοθεσία Δανάης Σπηλιώτη. Το ρεπερτόριο των παραγωγών συμπληρώνει η παντομιμική παράσταση "Scarmface", σε κείμενο και σκηνοθεσία Johnny O, μια δουλειά εμπνευσμένη από τη χρυσή εποχή του βωβού κινηματογράφου και την εμβληματική ταινία του 1932, "Ο σημαδεμένος".

Τον Μάιο του 2024, το Θέατρο επί Κολωνώ, με πίστη στο νέο αίμα του θεάτρου θα παρουσιάσει τέσσερις από τις παραστάσεις που ξεχώρισαν στο πλαίσιο της περσινής διοργάνωσης OFF-OFF ATHENS 2023: "Μονόκερως" σε σκηνοθεσία Απόστολου Καμιτσάκη, "Γυναία γραφ-Οίδα" μια performance από την ομάδα Primo Gradu, "Goldfish" σε σκηνοθεσία Δημήτρη Κυπραίου και "βάιζα", " σε σκηνοθεσία Χριστίνας Ματθαίου.

Στέλιος Κασόνγκο
Γιώργος Χατζηνικολάου©
"Στέλιος Κασόνγκο"

Αναλυτικά οι παραστάσεις

"Στέλιος Κασόνγκο" του Γιώργου Χατζηνικολάου, από 20/10

Πρόκειται για ένα κοινωνικό δράμα με πικρό χιούμορ. Το κείμενο έγραψε ο Γιώργος Χατζηνικολάου μετά από έρευνα όλης της ομάδας με την ουσιαστική συμβολή του Σαμουήλ Ακίνολα, στα προβλήματα της μαύρης κοινότητας στην Αθήνα και ο κεντρικός ρόλος είναι εμπνευσμένος από τα βιογραφικά στοιχεία και τις εμπειρίες του Σ. Ακίνολα. Η σκηνοθεσία είναι της Ελένης Σκότη με τη συνεργασία του Γιώργου Χατζηνικολάου, τα σκηνικά του Γιώργου Χατζηνικολάου, τα κοστούμια της Μαρίας Αναματερού, οι φωτισμοί του Αντώνη Παναγιωτόπουλου, η μουσική και ο ηχητικός σχεδιασμός του Στέλιου Γιαννουλάκη. Ερμηνεύουν οι: Σαμουήλ Ακίνολα, Τζίνη Παπαδόπουλου, Άγης Εμμανουήλ, Πάρης Σκαρτσολιάς.

Αθήνα, Φθινόπωρο. Ο Χρήστος κληρονομεί από τον πατέρα του μια ημιυπόγεια αποθήκη και αρχίζει να ονειρεύεται πώς θα μπορούσε στον χώρο αυτόν να στεγάσει το όραμά του για ένα μουσικό χώρο! Το σχέδιο μπαίνει σε εφαρμογή και συμπαραστάτες του στο όνειρό του έχει την θεία του Εύα αλλά και τον αγαπημένο του φίλο τον Στέλιο Κασόνγκο. Ο Στέλιος μετανάστης τρίτης γενιάς από τη Βόρεια Κένυα και μεγαλωμένος στον Βύρωνα δέχεται με ενθουσιασμό την πρόταση συνεργασίας του Χρήστου και η προσπάθεια για την δημιουργία της επιχείρησής τους ξεκινάει και προχωράει μέχρι … την έλευση του Άλκη, του ετεροθαλούς αδελφού του Χρήστου, που θα περιπλέξει τα πράγματα και θα ανασύρει στην επιφάνεια μυστικά αλλά και δηλητηριώδεις εκφάνσεις της κοινωνίας.

Πέρα και πίσω από τις προσωπικές ιστορίες των τεσσάρων ηρώων, το έργο θίγει τα, άκρως επίκαιρα, ζητήματα του ρατσισμού, των διακρίσεων αλλά και της απληστίας του ανθρώπου σε μια σύγχρονη κοινωνία που οπισθοδρομεί και κρύβεται πίσω από τις πληγές της, προσωπικές και κοινωνικές. Στη διάρκεια της ιστορίας η ένταση κορυφώνεται και οι ήρωες θα έρθουν αντιμέτωποι με καταστάσεις και συναισθήματα πρωτόγνωρα. "Ναι, το όνομά μου είναι Στέλιος Κασόνγκο!"

Γάμος Επί Κολωνώ
Γιώργος Χατζηνικολάου, Μαρία Αναματερού ©
"Ο γάμος"

"Ο γάμος" του Μάριου Ποντίκα, από 11/10

Συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά η παράσταση του σημαντικού ελληνικού έργου, από την Ομάδα Νάμα σε σκηνοθεσία Ελένης Σκότη και καλλιτεχνική επιμέλεια Γιώργου Χατζηνικολάου. Ερμηνεύουν οι ηθοποιοί: Ηλίας Βαλάσης, Στέλιος Δημόπουλος, Μαρία Κατσένου, Αθανασία Κουρκάκη, Ελωρίς Αλπανίδου.

Μια νεαρή κοπέλα βιάζεται και ό,τι ακολουθεί είναι οι αλλεπάλληλοι "βιασμοί" της από την οικογένεια, την κοινωνία, τους εκπροσώπους της δικαιοσύνης. Η ίδια βρίσκεται "καθηλωμένη" σε όλη τη διάρκεια του έργου, αμέτοχη και ανυπεράσπιστη, ενώ παρακολουθούμε όλους τους ανθρώπους γύρω της να έχουν λόγο και άποψη γι’ αυτό που της συνέβη και δικαιώματα πάνω στο σώμα της, που γίνεται ένα πεδίο συγκρούσεων. Η υποκρισία οδηγεί στη συμβιβαστική λύση του γάμου της με τον βιαστή της και την ίδια στην αυτοπυρπόληση.

Σε μια εποχή που εξακολουθούν τις ειδήσεις να τις κατακλύζουν θέματα για γυναικοκτονίες, για άνιση και προσβλητική μεταχείριση, σε μια εποχή που δίνονται ακόμη συνεχώς μάχες για το δικαίωμα των γυναικών πάνω στο σώμα τους και τον αυτονόητο σεβασμό στην ανθρώπινη ύπαρξη, το έργο συνεχίζει να μιλάει εξ ίσου καθαρά και δυνατά στους θεατές, όσο και τη στιγμή της συγγραφής του, αιχμηρό σαν ακονισμένο ξυράφι.

Ο Μάριος Ποντίκας, μία ιδιότυπη περίπτωση του ελληνικού θεάτρου και ένας από τους πιο σημαντικούς εκπρόσωπους και ανανεωτές της νεοελληνικής δραματουργίας, αποτυπώνει με ενάργεια τις παθογένειες μιας κοινωνίας, ρίχνοντας φως σε ένα δραματουργικό σύμπαν σκοτεινό και νατουραλιστικό αλλά με ρωγμές λυρισμού που αφήνουν αχτίδες φωτός να εισέλθουν. Η προσπάθειά του επικεντρώνεται στο να μιλήσει για την ατομική ευθύνη η οποία κατ’ επέκταση γίνεται και συλλογική. Τα έργα του είναι καρπός παρατήρησης, ιδεολογικής, πολιτικής και κοινωνικής ευθύνης, ποτισμένα από ψύχραιμη σκέψη αλλά και από ευθύβολη στόχευση.

ΤΑΟ
Γιώργος Χατζηνικολάου©
"Τάο"

"Τάο" του Γιώργου Καφετζόπουλου, από 16/10

Συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά η παράσταση "Τάο", σε σκηνοθεσία Δανάης Σπηλιώτη, σκηνικό των Γιώργου Χατζηνικολάου-Δανάης Σπηλιώτη, κοστούμια Μαρίας Αναματερού, φωτισμοί του Αντώνη Παναγιωτόπουλου, μουσική του Φώτη Σιώτα. Ερμηνεύουν οι ηθοποιοί: Αντώνης Καφετζόπουλος, Θοδωρής Σκυφτούλης, Γιώργος Καφετζόπουλος.

Στο σαλόνι του πρώην αρχιμαφιόζου Ανδρέα Καραμούτσου, ο γιος του Γιάννης στα όρια της απελπισίας προσπαθεί να πείσει τον πατέρα του να τον βοηθήσει να ανέβει στην ιεραρχία της νύχτας. Γιος και πατέρας θα συναντήσουν τον Μωυσίδη, τον νέο βασιλιά της νύχτας. Τρεις γκάνγκστερ σε ένα σαλόνι: ένας ξοφλημένος αρχιμαφιόζος, ο ανεξέλεγκτος γιος του και ο νέος βαρόνος της νύχτας που έρχεται να επιβάλει την τάξη, στην Αθήνα του 2022.

Πρόκειται για ένα σύγχρονο, ανέκδοτο ελληνικό θεατρικό έργο. Μια σκοτεινή, άγρια κωμωδία, με εξωφρενικούς διαλόγους και έναν ρυθμό που ανεβαίνει μαζί με το καρδιοχτύπι του θεατή. Τρεις γενιές μέσα στην τσίτα: παράνομες μπίζνες, ιδεολογίες που δε σηκώνουν αμφισβήτηση, ο μικρόκοσμος της νύχτας, από τη φυλακή μέχρι το λαμπρό σκυλάδικο. Καταστάσεις αναγνωρίσιμες, δικές μας, ελληνικές, βαλκανικές καταστάσεις που φτάνουν στην υπερβολή και φλερτάρουν με το παράλογο. Σπαράγματα ιδεολογιών, μύθων, το χάος των ημερών. Και μέσα σε όλο αυτό αναζητείται ο δρόμος, ο δρόμος που θα σε κάνει "μάγκα".

Scarmface
Eleftheria IKE/Photography
"Scarmface"

"Scarmface" σε κείμενο & σκηνοθεσία του Johnny O, από 30/9

Ν. Υόρκη, 1932. Ποτοαπαγόρευση… εποχή που το οργανωμένο έγκλημα και η δράση της Μαφίας είναι παγκοσμίως ξακουστή. Ο Τόνι Κάτζο, ένας νεαρός Σικελός, με τις ευλογίες της μητέρας του θα μπλεχτεί στα πλοκάμια της Μαφίας, με μόνο σκοπό να γίνει αρχηγός της. Η αλαζονεία του και ένα.. σημάδι.. αρκεί να φέρει την καταστροφή. Το ξεκαθάρισμα λογαριασμών αρχίζει…

Ο Johnny O, εμπνευσμένος από τη χρυσή εποχή του βωβού κινηματογράφου και την πρωτότυπη ταινία "Ο σημαδεμένος" του 1932, παρουσιάζει μια σατιρική παντομιμική παράσταση, με πρωτότυπο σενάριο, δίνοντας έμφαση στη σωματική κίνηση, την έκφραση και όχι στο λόγο. Πρωτότυπα δισδιάστατα σκηνικά, κοστούμια και μουσική εποχής, αναπαριστούν μοναδικά τη συγκλονιστική κινηματογραφική ιστορία που όλοι αγαπήσαμε, σε μια καταιγιστική θεατρική εμπειρία.

Τα σκηνικά, τα κοστούμια και το μακιγιάζ είναι του Αντώνη Νομικού και η επιμέλεια κίνησης της Ιωάννας Καμπυλαυκά. Ερμηνεύουν οι: Johnny O, Γιώργος Ντούσης, Αλέξης Βιδαλάκης, Μαρία Μπαλούτσου, Βασίλης Καζής, Εύη Κολιούλη, Χριστίνα Δενδρινού.

Διαβάστε Επίσης

"Αντίο κύριε Χάφμαν" του Ζαν Φιλίπ Νταγκέρ, από τον Ιανουάριο του 2024

Την παράσταση σκηνοθετεί η Ελένη Σκότη με τη συνεργασία του Γιώργου Χατζηνικολάου, τα σκηνικά είναι του Γιώργου Χατζηνικολάου, τα κοστούμια της Μαρίας Αναματερού, οι φωτισμοί του Αντώνη Παναγιωτόπουλου και η μουσική του Σταύρου Γασπαράτου. Ερμηνεύουν οι΅Αντώνης Καφετζόπουλος, Γιάννης Λεάκος, Αθανασία Κουρκάκη Δημήτρης Μαζιώτης, Ηρώ Πεκτέση.

Παρίσι 1941. Ο εβραϊκής καταγωγής σχεδιαστής και έμπορος κοσμημάτων Ζόζεφ Χάφμαν μετά την ανακοίνωση για υποχρεωτική απογραφή Εβραίων και γνωρίζοντας τι σήμαινε στην πραγματικότητα αυτή η ανακοίνωση, φροντίζει αφενός να απομακρύνει την οικογένειά του σε ασφαλές έδαφος και αφετέρου, πριν και ο ίδιος διαφύγει, εμπιστεύεται τα δικαιώματα τόσο του κοσμηματοπωλείου όσο και του υπερκείμενου σπιτιού του στον καλό του βοηθό Πιερ. Ενώ ο Πιερ έρχεται και εγκαθίσταται εκεί με την σύζυγό του Ιζαμπέλ, ο Ζόζεφ τελικά δεν προλαβαίνει να διαφύγει και αναγκάζεται να κρυφτεί επ’ αόριστο στο υπόγειο του καταστήματός του.

Στην νέα αυτή συνθήκη ο Πιερ, σε θέση πλέον κύριου του σπιτιού, σε ένα περίγυρο άγριας ναζιστικής κατοχής και με απωθημένα για κοινωνική αναγνώριση, θα αρπάξει την ευκαιρία που του προσφέρει η εντεινόμενη ζοφερή συγκυρία κατά των εβραίων και καταχρώμενος της εμπιστοσύνης του εγκλωβισμένου Ζόζεφ θα μετατραπεί προοδευτικά σε έναν δυνάστη του. Η ασφυκτική συνθήκη που διαμορφώνεται μεταξύ των τριών τους θα γκρεμίσει τις μέχρι πρότινος σχέσεις τους αποκαλύπτοντας την πραγματική φύση του καθενός τους.

Το θεατρικό έργο έχει διασκευαστεί για τον κινηματογράφο από τους Fred Cavaye και Sarah Kaminsky και προβλήθηκε στις ελληνικές αίθουσες, τον Μάρτιο του 2022.

Goldfish
"Goldfish"

4 παραστάσεις από το OFF OFF ATHENS 2023

"Μονόκερως" σε σκηνοθεσία Απόστολου Καμιτσάκη

Μια φορά κι έναν καιρό ένα μικρό αγόρι δεν άντεξε το χαμό του γατιού του και άθελα του, από βαθιά στεναχώρια, σκότωσε τους γονείς του και πήγε να ζήσει με τον παππού του. Ανήσυχος ο παππούς του, για το πόσο ευαίσθητος ήταν ο εγγονός του και πόσο βαριά τα έπαιρνε τα πράματα, του αφηγήθηκε ένα παραμύθι για να τον βοηθήσει να ενηλικιωθεί, να σκληρύνει και να γίνει άντρας. Ένα παραμύθι με έναν βασιλιά, έναν μάγο, μία παρθένα,  ένα τζέντερ ριβίλ, έναν ιεροεξεταστή, πολλούς φρουρούς, έναν βοσκό, δύσκολες αποφάσεις, έναν δημόσιο αποκεφαλισμό και ένα ροζ πόνι μονόκερω.

Ερμηνεύουν: Απόστολος Καμιτσάκης, Χρήστος Καραβέβας, Δάφνη Νικητάκη

"Γυναία γραφ-Οίδα" μια performance της ομάδας Primo Gradu

Εμπενυσμένη από τη ζωή και το έργο των Ελληνίδων ζωγράφων, ακολουθώντας τη διαδρομή τους σ’ ένα ταξίδι στο χρόνο. Πώς μέσα από το σώμα και τη φωνή ζωντανεύει ένας πίνακας; Πώς πέντε ηθοποιοί βουτάνε στα άδυτα της ζωής τους, συνθέτοντας την καλλιτεχνική τους πορεία; Μια περιπλάνηση στο σύμπαν τους.

Ερμηνεύουν: Κωνσταντίνα Ευθυμίου, Αριάδνη Κωνσταντακοπούλου, Πένυ Μουμτζή, Έλενα Πολυχρονάτου, Μιλένα Τούμπα

"Goldfish" από την Ομάδα Pleü σε σκηνοθεσία Δημήτρη Κυπραίου

Ένας νεαρός άνδρας πάσχει από ένα σπάνιο νόσημα που τον οδηγεί σταδιακά στην απώλεια μνήμης. Πριν βρεθεί στο στάδιο της ολικής απώλειας, ξεκινάει να δημιουργεί ένα ημερολόγιο με οπτικοακουστικό υλικό όπου καταγράφει βασικές οδηγίες που θα τον διευκολύνουν στο πως να είναι λειτουργικός στην καθημερινότητα του. Ζει την καθημερινότητα του όπως ακριβώς του υποδεικνύουν οι οδηγίες που ο ίδιος έχει αφήσει στον εαυτό του. Μέχρι που μια άγνωστη προς αυτόν κοπέλα του χτυπάει την πόρτα, αντιλαμβάνεται την πάθησή του και αποφασίζει να του σκηνοθετήσει τη ζωή από την αρχή.

Ερμηνεύουν: Μάιρα Άμσελεμ, Γιώργος Αρβανίτης

"βάιζα" από την Ομάδα Numina σε σκηνοθεσία Χριστίνας Ματθαίου

Διασκευή από τα έργα του Παντελή Μπουκάλα "Μηλιά μου αμίλητη" και "ο Χριστός στα χιόνια" και από το βιβλίο της Clarissa Pinkola Estes "Γυναίκες που τρέχουν με τους Λύκους"

"Ὠς ἄνθος μαραίνεται καί ὡς ὄναρ παρέρχεται καί διαλύεται πᾶς ἄνθρωπος" Υπάρχει ένα μέρος στην έρημο, όπου μπορείς να ακούσεις το τραγούδι της La Lomba, της μεγάλης μητέρας που, συλλέγοντας οστά, επαναφέρει στη ζωή ό,τι έχει χαθεί βίαια. Αρκεί να ψιθυρίσει το τραγούδι της και ό,τι έχει μείνει για χρόνια θαμμένο πιο βαθιά κι απ’ τις ρίζες των δέντρων ανασταίνεται. Μάνη, μέσα 19ου αιώνα. Η Μηλιά, δολοφονείται από την οικογένειά της για να ξεπλυθεί η ντροπή, αφού την πρώτη νύχτα του γάμου της βρέθηκε "χαλασμένη". Θάβεται ζωντανή στην είσοδο του χωριού. Μόνο το κεφάλι της μένει έξω από το χώμα μέχρι να πεθάνει. Τώρα η Μηλιά έχει φωνή. Τώρα η La Lomba της δίνει τη δυνατότητα να πει την ιστορία της. Να αναγεννηθεί.

Ερμηνεύουν: Κρίνα Δαλακλή, Ναυσικά Κοριαλού, Λίνα Λαζαρή, Μαριαλένα Σκαρώνη

Βάιζα
Βασίλης Τσεμπερλίδης©
"Βάιζα'

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

OFF-OFF ATHENS no 14

Για 14ο χρόνο θα διεξαχθεί το Off Off Athens, ένα φεστιβάλ που από το 2008 έχει ανοίξει τις πόρτες του σε εκατοντάδες καλλιτέχνες και χιλιάδες θεατές δίνοντάς τους την ευκαιρία να μοιραστούν την εμπειρία του νέου. Ένα φεστιβάλ αδέσμευτο, πλουραλιστικό, ανατρεπτικό, χωρίς κανόνες, ανοιχτό σε κάθε είδους προτάσεις, που του αρέσει να δοκιμάζει και να δοκιμάζεται και δεν ανέχεται τις δεσμεύσεις. Ένα φεστιβάλ που δεν συμμετέχεις απλά, ένα φεστιβάλ που το ζεις.

Για τρεις περίπου εβδομάδες στο θέατρο Επί Κολωνώ συντελείται μια δημιουργική έκρηξη και το θέατρο μετατρέπεται σε μια κυψέλη δημιουργίας όπου νέα θεατρικά σχήματα και νέοι δημιουργοί καλούνται να παρουσιάσουν τη δουλειά τους σε κοινό και κριτικούς και να γίνουν μέτοχοι ενός γόνιμου, δημιουργικού διαλόγου πάνω σε νέες προκλήσεις, νέες θεματικές, ανοιχτές φόρμες και πειραματισμούς. Με τον χαρακτήρα ενός show case ανοιχτού στο κοινό, το Off Off Athens προσκαλεί τους συμμετέχοντες να πειραματιστούν ελεύθερα, να κάνουν τις προτάσεις τους χωρίς το άγχος της παραγωγής, του χώρου, του ταμείου και της διάκρισης.  Παραστάσεις για ένα ανήσυχο κοινό σε ένα πολυσυλλεκτικό φεστιβάλ που απευθύνεται σε όλους και είναι ανοιχτό σε θέατρο, χορό, σωματικό θέατρο, τσίρκο, καμπαρέ, μιούζικαλ, μουσικό θέατρο ή ό,τι άλλο.

Το θέατρο Επί Κολωνώ διαθέτει τον χώρο του, την τεχνική υποστήριξη, την προβολή και επικοινωνία και το προσωπικό για τις παραστάσεις, σε μία διοργάνωση που λειτουργεί με αυστηρά επαγγελματικούς όρους. Οι παραστάσεις που θα διακριθούν στο πλαίσιο του Φεστιβάλ θα ενταχθούν –εφόσον το επιθυμούν– στον καλλιτεχνικό προγραμματισμό του θεάτρου για την περίοδο 2024-25.

Η πρώτη διοργάνωση του Off-Off Φεστιβάλ έγινε το καλοκαίρι του 2008 και μέχρι σήμερα  παραπάνω από 42.000 θεατές έχουν παρακολουθήσει τη δουλειά 350 ομάδων και 2.600 καλλιτεχνών.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Θέλω να σου κρατάω το χέρι": Παράταση και εορταστικές παραστάσεις

Με προσθήκες νέων παραστάσεων για τις γιορτές εξακολουθεί να παίζεται το επιτυχημένο έργο του Τάσου Ιορδανίδη "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" στη σκηνή του Άλφα-"Ληναίος-Φωτίου".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Η ομάδα Εν Δυνάμει και το νέο συμπεριληπτικό art project "Ι Got it Tho" | "Κι όμως Το’χω"

Μια σπονδυλωτή καλλιτεχνική πρωτοβουλία με στόχο την προώθηση της πολιτιστικής αφήγησης που εστιάζει στην ενδυνάμωση, την ανθεκτικότητα και την ενωτική δύναμη που προσφέρει η σύγχρονη τέχνη.

Εναέριες ακροβατικές χορογραφίες στο Christmas Theater

Το "Flying Fairy Chinese Acrobatic Show" έρχεται από την μακρινή Κίνα, φιλοξενείται στο Christmas Theater και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια.

Ο Δημήτρης Μυλωνάς μας μιλά για τη συνάντηση του με τους "Ήρωες"

Ποιοι είναι οι "Ήρωες" που έγιναν η αφορμή να βρεθούν στη σκηνή οι βετεράνοι ηθοποιοί Αρζόγλου, Βαλαβανίδης και Σκουρολιάκος; Ο σκηνοθέτης της παράστασης που παίζεται στο Από Μηχανής Θέατρο μας τους συστήνει.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 21 έως 27 Νοεμβρίου και αξίζουν.

Η αξία της ζωής

Ο πόνος είναι αναπόφευκτος, όμως η αξία της ζωής είναι αδιαπραγμάτευτη μοιάζει να λέει η Αμερικανίδα συγγραφέας, μέσα από την ιστορία δύο ζευγαριών που βιώνουν πολλαπλές απώλειες. Το σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας δίνοντας προβάδισμα στις ερμηνείες. | Powered by Uber

Γυάλινος κόσμος

Πολύ ενδιαφέρουσα, αν και συζητήσιμη, προσέγγιση του αριστουργήματος του Τενεσί Ουίλιαμς. Μέσα σε μια απογυμνωμένη συνθήκη, το έργο κατεβαίνει στην πλατεία ακέραιο, δείχνει σαν να φωτίζεται εκ νέου, ενώ οι ερμηνείες κάνουν το όλο εγχείρημα να δικαιώνεται. | Powered by Uber