Η "Τζούλια" του Τάσου Ιορδανίδη είναι sold out μέχρι αρχές Νοέμβρη

Καθώς μετράμε αντίστροφα για την πρεμιέρα, η θεατρική παράσταση σε κείμενο και σκηνοθεσία του Τάσου Ιορδανίδη, που εμπνέεται από τη "Δεσποινίς Τζούλια" του Άουγκουστ Στρίντμπεργκ, μετράει το ένα sold out μετά το άλλο.

Τζούλια

Λίγες μέρες πριν ξεκινήσει την πορεία της για δεύτερη χρονιά στο θέατρο Άλφα - "Ληναίος-Φωτίου", η σύγχρονη "Τζούλια" του Τάσου Ιορδανίδη εξελίσσεται σε απόλυτο sold out. Τα εισιτήρια έχουν ήδη εξαντληθεί έως το τέλος του Νοέμβρη, γεγονός που αποδεικνύει ότι το κοινό έχει ξεχωρίσει την παράσταση που κάνει πρεμιέρα στις 23 Σεπτεμβρίου και θα παίζεται κάθε Δευτέρα. Το τρίτο θεατρικό έργο που υπογράφει και σκηνοθετεί ο ταλαντούχος ηθοποιός, μετά την μεγάλη επιτυχία του "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" (που συνεχίζεται για λίγο ακόμα) και του "Φακντ-απ", μάς σύστησε πριν λίγους μήνες μια ηρωίδα εμπνευσμένη από το αριστούργημα του παγκόσμιου ρεπερτορίου "Δεσποινίς Τζούλια" του Άουγκουστ Στρίντμπεργκ. 

Τζούλια

Στη "Τζούλια” όμως ο Τάσος Ιορδανίδης μεταφέρει τη δράση από την κουζίνα των υπηρετών του πρωτότυπου, σε μια κεντρική αθηναϊκή θεατρική σκηνή του 2024 και επικεντρώνει τη δράση γύρω από την Ευσταθία. Μια γυναίκα με "αλλοπρόσαλλη" συμπεριφορά, πρωταγωνίστρια του θεάτρου που ετοιμάζεται να σκηνοθετήσει και να ερμηνεύσει τον Άμλετ, ενώ την ίδια στιγμή καταδιώκεται από την προβληματική σχέση με τον πατέρα της και από το "φάντασμα" της πρωταγωνίστριας μητέρας της. Ακολουθώντας το δρόμο του νατουραλισμού, ο συγγραφέας και σκηνοθέτης μάς βάζει απευθείας στη συνθήκη της προετοιμασίας ενός θεατρικού χώρου για μια νέα παραγωγή, στον οποίο επικρατεί μια "αναταραχή”. Ιδανική κατάσταση για να βιώσουμε το "από μέσα” της θεατρικής μαγείας. Αρωγοί σε αυτό στέκονται οι τέσσερις ηθοποιοί Ευσταθία Τσαπαρέλη, Κυριάκος Σαλής, Δήμητρα Βήττα και Μαρία Καρτσαφλέκη

Τζούλια

Το έργο

Το θέατρο έχει μετατραπεί σε εργοτάξιο. Γίνονται ηλεκτρολογικές και κατασκευαστικές σκηνογραφικές εργασίες. Σκόνη και μπερδεμένα καλώδια παντού. Η σκηνογράφος,ο ηλεκτρολόγος και η υπεύθυνη του θεάτρου, ανάμεσά τους. Μετά από λίγο καταφθάνει η θιασάρχις, σκηνοθέτις και πρωταγωνίστρια (στο ρόλο του Άμλετ) της παράστασης. Απόψε θα έπρεπε να βρίσκεται στην τιμητική βραδιά για τον πατέρα της. Κι όμως, θα είναι στο θέατρο. Στο θέατρο που της ανήκει. Που ανήκει, τέλος πάντων, εδώ και χρόνια στην οικογένεια της. Θα είναι στο θέατρο γιατί μια βραδιά σαν κι αυτή πριν από κάποια χρόνια...

Διαβάστε Επίσης

Σε αυτή τη σύγχρονη εκδοχή, αναδύονται ζητήματα όπως η πάλη των κοινωνικών τάξεων -οι ομοιότητες και οι διαφορές τους-, το αδηφάγο πρόσωπο των ΜΜΕ, η φιλία, η τοξικότητα των εξαρτητικών σχέσεων, ο κοινωνικός ρατσισμός, η χρήση ουσιών, η προδοσία, ο έρωτας στη διάσταση του πόθου, η δυσκολία του ανθρώπου να αγαπήσει, η βαθιά του ανάγκη να αγαπηθεί, το ανικανοποίητο του είδους μας. Όλα αυτά τα θέματα τίθενται κάτω από τη σκιά του διαχρονικού "Αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα…". 

Τζούλια
©Πάνος Σταυριανός

Προπώληση εισιτηρίων: more.com
 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Τζούλια

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 100 '

Σ’ ένα ιστορικό θέατρο της Πατησίων, Μάρτιος 2024. Σε λίγες μέρες έχει πρεμιέρα ο «Άμλετ». Το θέατρο έχει μετατραπεί σε εργοτάξιο. Γίνονται ηλεκτρολογικές και κατασκευαστικές σκηνογραφικές εργασίες. Σκόνη και μπερδεμένα καλώδια παντού. Η σκηνογράφος,ο ηλεκτρολόγος και η υπεύθυνη του θεάτρου, ανάμεσά τους. Μετά από λίγο καταφθάνει η θιασάρχις, σκηνοθέτις και πρωταγωνίστρια (στο ρόλο του Άμλετ) της παράστασης. Απόψε θα έπρεπε να βρίσκεται στην τιμητική βραδιά για τον πατέρα της. Κι όμως, θα είναι στο θέατρο. Στο θέατρο που της ανήκει. Που ανήκει, τέλος πάντων, εδώ και χρόνια στην οικογένεια της. Η πάλη των κοινωνικών τάξεων - οι ομοιότητες και οι διαφορές τους-, το αδηφάγο πρόσωπο των μέσων μαζικής ενημέρωσης, η έννοια της φιλίας, η τοξικότητα των ανθρώπινων εξαρτητικών σχέσεων, ο κοινωνικός ρατσισμός, η χρήση ουσιών, η προδοσία, ο έρωτας στη διάσταση του πόθου, η δυσκολία του ανθρώπου να αγαπήσει, η βαθιά του ανάγκη να αγαπηθεί, το ανικανοποίητο του είδους μας, όλα τα θέματα περιπλέκονται σε αυτό το έργο που βασίζεται στη «Δεσποινίδα Τζούλια» του Άουγκουστ Στρίντμπεργκ.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος αποθεώνει την παραδοξότητα και τον αυτοσαρκασμό στο "Περιμένοντας τον Γκοντό"

Όλα υπαινίσσονται και όλα είναι παρόντα στο "Περιμένοντας τον Γκοντό" του Μπέκετ, που σκηνοθέτησε ο Θωμάς Μοσχόπουλος στο Θέατρο Πόρτα. Βρεθήκαμε στην πρόβα τζενεράλε της παράστασης και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
15/11/2024

"Καταραμένος κόσμος": Κλιματική αλλαγή και τεχνητή νοημοσύνη στο θρίλερ του Βασίλη Μαυρογεωργίου

Ένα καθαρόαιμο ελληνικό θρίλερ έρχεται λίγο πριν τα Χριστούγεννα στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν.

"Gogol: Η αβάσταχτη ελαφρότητα μιας μύτης": Μεταφορά πρεμιέρας για την παράσταση του Νίκου Καμτσή

Δείτε πρώτες φωτογραφίες από τη νέα θεατρική παράσταση του θεάτρου Τόπος Αλλού που αντλεί από τρία από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του Νικολάι Γκόγκολ, "Ο επιθεωρητής", "Η μύτη" και "Τα παντρολογήματα", για να αναδείξει την ανελέητη σατιρική γραφή του.

Οι νέες πρεμιέρες της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 14 έως 20/11 και ξεχωρίζουν.

"Tank / Όλη νύχτα εδώ": Θέατρο για την επέτειο του Πολυτεχνείου

Στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν επιστρέφει για μια επετειακή παράσταση το έργο της ομάδας RMS MATAROA σε σκηνοθεσία του Μάνου Βαβαδάκη.

Η "Κίτρινη ταπετσαρία" στο θέατρο Αλκμήνη, το έργο-φόρος τιμής στο φεμινιστικό κίνημα

Το κλασικό διήγημα της γοτθικής λογοτεχνίας με την υπογραφή της Σάρλοτ Πέρκινς Γκίλμαν έρχεται σε σύγχρονη μεταφορά σε μια μονολογική παράσταση.

Η αφοπλιστική "Γραμμή του ορίζοντος" του Χρήστου Βακαλόπουλου επιστρέφει στη σκηνή

Ο ανερχόμενος Γιώργος Παύλου σκηνοθέτησε πέρυσι για χάρη της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου το διαχρονικά επίκαιρο έργο που μας φέρνει ενώπιον των ευθυνών μας. Φέτος επαναλαμβάνεται στο θέατρο Χώρα.