Η ανατρεπτική, προκλητική, παθιασμένη, τρυφερή και απολύτως μη πολιτικά ορθή, Βιρζινί Ντεπάντ, με τα εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως, ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Πρόκειται για την καλλιτέχνιδα που τόλμησε να κάνει βιβλίο και ταινία τον ίδιο της τον βιασμό και η ταινία λογοκρίθηκε στα σινεμά της Γαλλίας ("King Kong Theory"), ενώ ο Τόμας Όστερμαγιερ ανέβασε την πρώτη της νουβέλα ("Vernon Subutex Ι") την περσινή σεζόν στη Σαουμπίνε.
Από τις 6 Νοεμβρίου, θα συστηθεί και στο θεατρικό κοινό της Αθήνας με το τελευταίο της μπεστ σέλερ "Αγαπητέ μ@λάκα", που θα σκηνοθετήσει ο Σωτήρης Καραμεσίνης, σε μια ιδέα της Εύας Κοτανίδη, για πρώτη φορά παγκοσμίως. Πρόκειται για ένα μετα-φεμινιστικό πανκ μυθιστόρημα που γράφεται μόλις το 2022 με αφορμή την έκρηξη του #metoo και το οποίο, με όχημα το πικρό χιούμορ και όλη τη γοητευτική οργή που χαρακτηρίζουν τη γραφή της Ντεπάντ, αποτελεί έναν ύμνο στη φιλία, τον μόνο δεσμό που μπορεί να κάνει τον άνθρωπο λιγότερο μαλάκα και τη ζωή περισσότερο υποφερτή.
Τι συμβαίνει όταν ένας επιτυχημένος συγγραφέας που κατηγορείται για σεξουαλική κακοποίηση, μια σταρ του σινεμά, άλλοτε sex symbol και τώρα στη δύση της καριέρας της, και μια νεο-φεμινίστρια μπλόγκερ συναντιούνται στη σκηνή; Μια παράξενη επικοινωνία γεννιείται ανάμεσά τους, που ξεκινάει από ένα χυδαίο ποστ στο ίνσταγκραμ και καταλήγει σε μια απρόσμενη τρυφερή επιστολική σχέση. Νέο-φεμινισμός, πατριαρχία, ουσίες, εθισμός, θεραπεία, διασημότητα, παρενόχληση, πανδημίες, σεξ, ψέματα, φιλία, μουσική, social media, σχέσεις, τρυφερότητα, μοναξιά, οργή, metoo, cinema, λογοτεχνία. Οι "Επικίνδυνες σχέσεις" στη μεταμοντέρνα τους εκδοχή δια χειρός Ντεπάντ, κόντρα σε κάθε πολιτική ορθότητα.
Η μετάφραση είναι του Γιώργου Καράμπελα, η θεατρική διασκευή του Σωτήρη Καραμεσίνη & της Εύας Κοτανίδη, η σκηνοθεσία και η σκηνογραφία του Σωτήρη Καραμεσίνη, τα κοστούμια της Κατερίνας Μαργαρίτη, η μουσική επιμέλεια του Νίκου Ασημάκη (Music Art Lab) και η καλλιτεχνική διεύθυνση του Γιάννη Λώλη. Ερμηνεύουν: Ορέστης Τζιόβας, Εύα Κοτανίδη, Μυρτώ Γκόνη.
Περισσότερες πληροφορίες
Αγαπητέ μ@λάκα
Τι συμβαίνει όταν ένας επιτυχημένος συγγραφέας (στη δίνη των κατηγοριών του #MeToo), μια σούπερ σταρ του σινεμά (σε κλιμακτήριο) και μια νεο-φεμινίστρια blogger (σε νευρική κρίση), συναντιούνται στη σκηνή; Πρόκειται για την πρώτη θεατρική διασκευή της νουβέλας που γράφτηκε μόλις το 2022 από το «κακό παιδί» της γαλλικής λογοτεχνίας Βιρζινί Ντεπάντ. Νέο-φεμινισμός, πατριαρχία, ουσίες, εθισμός, θεραπεία, διασημότητα, παρενόχληση, πανδημίες, σεξ, ψέματα, φιλία, μουσική, social media, σχέσεις, τρυφερότητα, μοναξιά, οργή, metoo, cinema, λογοτεχνία συνθέτουν την μεταμοντέρνα εκδοχή των “Επικίνδυνων σχέσεων”, κόντρα σε κάθε πολιτική ορθότητα. Ένα μετα-φεμινιστικό πανκ μυθιστόρημα που γράφτηκε με αφορμή την έκρηξη του «metoo» και το οποίο, με όχημα το πικρό χιούμορ και τη γοητευτική οργή της Ντεπάντ, αποτελεί έναν ύμνο στη φιλία, τον μόνο δεσμό που μπορεί να κάνει τον άνθρωπο λιγότερο μαλάκα και τη ζωή περισσότερο υποφερτή.