Θεσσαλικό Θέατρο: Ο Ορέστης Τάτσης νέος καλλιτεχνικός διευθυντής

Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου.

Ορέστης Τάτσης

Ο σκηνοθέτης Ορέστης Τάτσης είναι ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Θεσσαλικού Θεάτρου, σύμφωνα με την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του φορέα. Η θητεία του καλλιτεχνικού διευθυντή είναι τριετής και παίρνει τη σκυτάλη από την Κυριακή Σπανού μετά από έξι χρόνια σε αυτή τη θέση.

"Επιλέξαμε να αναλάβει την καλλιτεχνική διεύθυνση του Θεσσαλικού μας Θεάτρου, για την επόμενη τριετία, ο Ορέστης Τάτσης. Ένας άνθρωπος νέος μα ταυτόχρονα καταξιωμένος στον χώρο του θεάτρου, με ηγετικά χαρακτηριστικά, αλλά και ομαδικό πνεύμα, ο οποίος πιστεύουμε ότι, σε αγαστή συνεργασία με το Διοικητικό Συμβούλιο, θα συμβάλλει τα μέγιστα στην ενίσχυση της εξωστρέφειας, αλλά και του καλλιτεχνικού αποτυπώματος του Θεσσαλικού Θεάτρου σε πανελλαδικό -και όχι μόνο- επίπεδο", σημειώνει ο Πρόεδρος του Θεσσαλικού Θεάτρου, Φώτιος Τζατζάκης.

Ποιος είναι ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής Ορέστης Τάτσης

Ο Ορέστης Τάτσης γεννήθηκε στα Γιάννενα. Είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στην Πολιτιστική Διαχείριση του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου
Τελευταίες του σκηνοθεσίες ήταν οι "Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ, του Έντουαρντ Άλμπι (Από Μηχανής Θέατρο, Φθινόπωρο 2023), "Το τέλος της μικρής μας πόλης" του Δημήτρη Χατζή (ΔΗΠΕΘΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, Καλοκαιρινή περιοδεία 2023), "Ο πύργος" του Φραντς Κάφκα, (Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας, Άνοιξη 2019). 
Από το 2008 διατελεί καλλιτεχνικός διευθυντής του πολιτιστικού οργανισμού "Ρέον", ο οποίος δραστηριοποιείται σταθερά στην Ελλάδα και το εξωτερικό, πραγματοποιώντας παραγωγές δεκάδων θεατρικών παραστάσεων σε σκηνοθεσία του Ορέστη Τάτση, της Ιόλης Ανδρεάδη, του Άρη Τρουπάκη, της Ελένης Μποζά κ.ά., οργανώνοντας αντίστοιχα και τις παραγωγές παραστάσεων σύγχρονου χορού της ομάδας "Creo Dance Company" της χορογράφου Πωλίνας Κρεμαστα. Η "Ρέον" για τη δράση της έχει επιχορηγηθεί και υποστηριχθεί από το Ε.ΚΕ.ΘΕ.Χ., το ΥΠΠΟΑ, τα Ιδρύματα "Σταύρος Νιάρχος”, Καρέλια, Κωστόπουλου, το Ι.Ε.Π., το Υπουργείο Παιδείας και την Ε.Ε., ενώ έχει συνεργαστεί με πολλούς κρατικούς και ιδιωτικούς φορείς, όπως Εθνικό Θέατρο, Εθνική Λυρική Σκηνή, ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και Ιωαννίνων, Κέντρο Μελέτης και Χορού Ι.Ρ. Ντάνκαν, Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών κ.ά. 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Θέλω να σου κρατάω το χέρι": Παράταση και εορταστικές παραστάσεις

Με προσθήκες νέων παραστάσεων για τις γιορτές εξακολουθεί να παίζεται το επιτυχημένο έργο του Τάσου Ιορδανίδη "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" στη σκηνή του Άλφα-"Ληναίος-Φωτίου".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Η ομάδα Εν Δυνάμει και το νέο συμπεριληπτικό art project "Ι Got it Tho" | "Κι όμως Το’χω"

Μια σπονδυλωτή καλλιτεχνική πρωτοβουλία με στόχο την προώθηση της πολιτιστικής αφήγησης που εστιάζει στην ενδυνάμωση, την ανθεκτικότητα και την ενωτική δύναμη που προσφέρει η σύγχρονη τέχνη.

Εναέριες ακροβατικές χορογραφίες στο Christmas Theater

Το "Flying Fairy Chinese Acrobatic Show" έρχεται από την μακρινή Κίνα, φιλοξενείται στο Christmas Theater και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια.

Ο Δημήτρης Μυλωνάς μας μιλά για τη συνάντηση του με τους "Ήρωες"

Ποιοι είναι οι "Ήρωες" που έγιναν η αφορμή να βρεθούν στη σκηνή οι βετεράνοι ηθοποιοί Αρζόγλου, Βαλαβανίδης και Σκουρολιάκος; Ο σκηνοθέτης της παράστασης που παίζεται στο Από Μηχανής Θέατρο μας τους συστήνει.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 21 έως 27 Νοεμβρίου και αξίζουν.

Η αξία της ζωής

Ο πόνος είναι αναπόφευκτος, όμως η αξία της ζωής είναι αδιαπραγμάτευτη μοιάζει να λέει η Αμερικανίδα συγγραφέας, μέσα από την ιστορία δύο ζευγαριών που βιώνουν πολλαπλές απώλειες. Το σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας δίνοντας προβάδισμα στις ερμηνείες. | Powered by Uber

Γυάλινος κόσμος

Πολύ ενδιαφέρουσα, αν και συζητήσιμη, προσέγγιση του αριστουργήματος του Τενεσί Ουίλιαμς. Μέσα σε μια απογυμνωμένη συνθήκη, το έργο κατεβαίνει στην πλατεία ακέραιο, δείχνει σαν να φωτίζεται εκ νέου, ενώ οι ερμηνείες κάνουν το όλο εγχείρημα να δικαιώνεται. | Powered by Uber