Την ενασχόλησή της με τη σπουδαία δραματουργία συνεχίζει η Αναστασία Παπαστάθη τη σεζόν 2024-25 και ανεβάζει στη θεατρική της έδρα τους ιψενικούς "Βρικόλακες". Μετά την επί τρεις σεζόν επιτυχία των "Τρομερών γονιών" του Κοκτώ, η σκηνοθέτρια και ηθοποιός πηγαίνει πίσω στο 1881, χρονιά γραφής ενός έργου που κατήγγειλε την κοινωνική υποκρισία μέσα από την ιστορία της οικογένειας Άλβινγκ.
Οι "Βρικόλακες" ήταν μια κραυγή ενάντια στην υποκρισία και τη διαφθορά της κοινωνίας και συνάντησαν πολλές αντιδράσεις από το πρώτο τους ανέβασμα στο θέατρο, για την τολμηρότητα και τον τρόπο με το οποίο έθιγαν τον καθωσπρεπισμό και τις μικροαστικές αντιλήψεις της κοινωνίας και της εκκλησίας. Το έργο όμως κατάφερε να επιβληθεί και θεωρείται σήμερα από τα σημαντικότερα της παγκόσμιας δραματουργίας. Η υπόθεση περιστρέφεται γύρω από την ασθένεια του νεαρού Όσβαλντ, επώδυνη κληρονομιά του πατέρα του, και την προσπάθεια της μητέρας του, κυρίας Άλβινγκ, να αποτινάξει τα ταμπού, τις προκαταλήψεις και τα κοινωνικά δεσμά που την ανάγκαζαν να υπομένει την έκλυτη ζωή του συζύγου της.
Η Αναστασία Παπαστάθη καλλιτεχνική διευθύντρια του θεάτρου Radar και σκηνοθέτρια της παράστασης αναφέρει σχετικά για την επιλογή του έργου: "Είναι μια εξελικτική συνέχεια στο ρεπερτόριο του Radar καθώς η διαχρονικότητα του έργου και το εύρος των θεμάτων που θίγει μου δίνουν την δυνατότητα να ερευνήσω όχι μόνο τις σχέσεις εντός της οικογένειας, με τις οποίες καταπιάνομαι τα τελευταία χρόνια, αλλά και τη σχέση της οικογένειας με την κοινωνία. Η βαθιά ψυχολογική ανάλυση των χαρακτήρων και οι εσωτερικές τους συγκρούσεις, οι συνέπειες των προσωπικών επιλογών, η κληρονομικότητα, οι προκαταλήψεις που στοιχειώνουν το παρόν, η κοινωνική υποκρισία και ηθική, είναι θέματα εξίσου σημαντικά και σήμερα που προσφέρουν πλούσιο υλικό, ώστε να τεθούν δημιουργικά ερωτήματα".