Ακρόαση από το Εθνικό Θέατρο και τον Στάθη Λιβαθινό

Για τις ανάγκες νέας παραγωγής που θα παρουσιαστεί στην Κεντρική Σκηνή του Θεάτρου κατά τη θεατρική περίοδο 2024-25.

Κτήριο Τσίλερ Εθνικού Θεάτρου

Το Εθνικό Θέατρο για τις ανάγκες νέας παραγωγής σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού που θα παρουσιαστεί στην Κεντρική Σκηνή κατά τη θεατρική περίοδο 2024-25 αναζητά νέους/νέες άντρες και γυναίκες επαγγελματίες ηθοποιούς σκηνικής ηλικίας 20 έως 30 χρονών, με ικανότητες στο τραγούδι και την κίνηση. Η γνώση μουσικού οργάνου θα συνεκτιμηθεί θετικά.

Στην ακρόαση θα κληθούν οι υποψήφιοι/ες που θα επιλεγούν με βάση το βιογραφικό τους σημείωμα, το οποίο θα αξιολογηθεί από το σκηνοθέτη και τους καλλιτεχνικούς συνεργάτες της παραγωγής. Οι υποψήφιοι/ες που θα επιλεγούν για την ακρόαση θα πρέπει να έχουν προετοιμάσει δύο μονολόγους και ένα τραγούδι της αρεσκείας τους.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους καθώς και δύο πρόσφατες φωτογραφίες (μία ολόσωμη και μία κοντινή) μέχρι και την Κυριακή 31/3/24, ηλεκτρονικά στο cv@n-t.gr αναγράφοντας στο θέμα: "Ακρόαση- Χειμερινή παραγωγή". Η ενημέρωση των υποψηφίων θα γίνει αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Όσοι καταθέσουν το βιογραφικό τους εντός της οριζόμενης προθεσμίας θα ειδοποιηθούν μέχρι και τις 15/4/24 από το Γραφείο Σκηνής μέσω e-mail για τη συμμετοχή τους ή μη στην ακρόαση.

Οι υποψήφιοι/ες που θα επιλεγούν για την ακρόαση θα πρέπει να έχουν μαζί τους τυπωμένο το βιογραφικό τους σημείωμα και δύο πρόσφατες φωτογραφίες (μία ολόσωμη και μία κοντινή). Επίσης, θα πρέπει να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια.

Σημειώσεις

Η α’ φάση της ακρόασης θα διεξαχθεί από τις 22/4/24 και μετά και η β΄ φάση θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 30/4/24. Η β’ φάση θα διεξαχθεί σε μορφή workshop που θα διαρκέσει 3 μέρες.

Οι δοκιμές της παράστασης θα ξεκινήσουν τέλος Σεπτεμβρίου και οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι έως και τα μέσα Μαρτίου 2025.

Γνωστοποιείται ότι στο Εθνικό Θέατρο ισχύει Κώδικας Δεοντολογίας, ο οποίος είναι αναρτημένος στην Ιστοσελίδα του Θεάτρου https://www.n-t.gr/el/knowus/codeofconduct και είναι δημόσια προσβάσιμος.

Η συλλογή και η επεξεργασία των στοιχείων προσωπικών δεδομένων (από το βιογραφικό κατά την αίτηση) θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνον  από το Εθνικό Θέατρο για τη συγκεκριμένη διαδικασία της ακρόασης και δεν θα πραγματοποιηθεί καμία άλλη επεξεργασία τους  μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής των υποψηφίων.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Θέλω να σου κρατάω το χέρι": Παράταση και εορταστικές παραστάσεις

Με προσθήκες νέων παραστάσεων για τις γιορτές εξακολουθεί να παίζεται το επιτυχημένο έργο του Τάσου Ιορδανίδη "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" στη σκηνή του Άλφα-"Ληναίος-Φωτίου".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Η ομάδα Εν Δυνάμει και το νέο συμπεριληπτικό art project "Ι Got it Tho" | "Κι όμως Το’χω"

Μια σπονδυλωτή καλλιτεχνική πρωτοβουλία με στόχο την προώθηση της πολιτιστικής αφήγησης που εστιάζει στην ενδυνάμωση, την ανθεκτικότητα και την ενωτική δύναμη που προσφέρει η σύγχρονη τέχνη.

Εναέριες ακροβατικές χορογραφίες στο Christmas Theater

Το "Flying Fairy Chinese Acrobatic Show" έρχεται από την μακρινή Κίνα, φιλοξενείται στο Christmas Theater και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια.

Ο Δημήτρης Μυλωνάς μας μιλά για τη συνάντηση του με τους "Ήρωες"

Ποιοι είναι οι "Ήρωες" που έγιναν η αφορμή να βρεθούν στη σκηνή οι βετεράνοι ηθοποιοί Αρζόγλου, Βαλαβανίδης και Σκουρολιάκος; Ο σκηνοθέτης της παράστασης που παίζεται στο Από Μηχανής Θέατρο μας τους συστήνει.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 21 έως 27 Νοεμβρίου και αξίζουν.

Η αξία της ζωής

Ο πόνος είναι αναπόφευκτος, όμως η αξία της ζωής είναι αδιαπραγμάτευτη μοιάζει να λέει η Αμερικανίδα συγγραφέας, μέσα από την ιστορία δύο ζευγαριών που βιώνουν πολλαπλές απώλειες. Το σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας δίνοντας προβάδισμα στις ερμηνείες. | Powered by Uber

Γυάλινος κόσμος

Πολύ ενδιαφέρουσα, αν και συζητήσιμη, προσέγγιση του αριστουργήματος του Τενεσί Ουίλιαμς. Μέσα σε μια απογυμνωμένη συνθήκη, το έργο κατεβαίνει στην πλατεία ακέραιο, δείχνει σαν να φωτίζεται εκ νέου, ενώ οι ερμηνείες κάνουν το όλο εγχείρημα να δικαιώνεται. | Powered by Uber