"Στη Γάζα δεν μένουν πια παιδιά": Η θεατρική ομάδα 2510 παρουσιάζει το νέο ποιητικό και σκληρό έργο του Ανδρέα Ζαφείρη για τον πόλεμο

Από τις σπάνιες φορές που ένα θεατρικό έργο εξελίσσεται ταυτόχρονα με το ιστορικό γεγονός που πραγματεύεται και που πίσω από τη θεατρική σκηνή δεν βρίσκονται τα παρασκήνια, αλλά η ίδια η ζωή.

Στη Γάζα δε μένουν πια παιδιά © Παναγιώτης Λουκόπουλος, Βασίλης Γάκιας

Η Θεατρική Ομάδα 2510 παρουσιάζει το νέο έργο του Ανδρέα Ζαφείρη "Στη Γάζα δεν μένουν πια παιδιά" για 10 μόνο παραστάσεις από 13 Δεκεμβρίου έως 21 Ιανουάριου στο Θέατρο 2510. Από τις σπάνιες φορές που ένα θεατρικό έργο εξελίσσεται ταυτόχρονα με το ιστορικό γεγονός που πραγματεύεται και που πίσω από τη θεατρική σκηνή δεν βρίσκονται τα παρασκήνια, αλλά η ίδια η ζωή. 

Στη Γάζα δεν μένουν πια παιδιά
Παναγιώτης Λουκόπουλος / Βασίλης Γάκιας ©

"Στη Γάζα δε μένουν πια παιδιά". Ένα μετα-αποκαλυπτικό τοπίο, με χιλιάδες νεκρούς, ανάμεσά τους 6.000 παιδιά. Μια μη-Χώρα, χωρίς σύνορα, σπίτια, νοσοκομεία, φαγητό, νερό. Ένα σκηνικό όπου οι λωρίδες κυκλοφορίας θαρρείς ότι φτιάχνονται με αίμα αθώων. Αυτό είναι το πλαίσιο μέσα στο οποίο δύο αδερφές αναζητούν την μικρότερη, εγκλωβισμένη σε ένα σχολείο που έχει βομβαρδιστεί. Αναζητώντας ταυτόχρονα την Ελπίδα, τη Ζωή και την Ελευθερία. Παράλληλα, σε ένα σπίτι του "δικού μας", δυτικού κόσμου, μια παρέα νέων ανθρώπων ζει τη δική της πραγματικότητα. Θα συναντηθούν τα βλέμματά τους; Και πως;

Στη Γάζα δεν μένουν πια παιδιά
Παναγιώτης Λουκόπουλος / Βασίλης Γάκιας ©

Παίζουν οι: Έλενα Αϊβαλιώτου, Παυλίνα Αλεξανδράτου Καρίνα Αραμπατζή, Κατερίνα Καστρινάκη, Παύλος Καψαλάκης Χαρά Λέτσου, Τριανταφυλλιά Μιχοπούλου, Σεμίνα Μπενάτου, Κωνσταντίνα Μυλωνάκη Χρυσάνθη Νάσιου, Κατερίνα Ξανθοπούλου, Νίκη Παπαγεωργίου, Κωνσταντίνα Παπαπαναγιώτου, Θανάσης Πεθεριώτης, Ανδριανή Ρούβαλη, Μαρία Μανταλένα Σοφρά, Κλαίρη Σταφυλαράκη, Ειρήνη Σωτηροπούλο, Βικτώρια Τίγκα, Ευγενία Τσελίκη, Μαρία Χατζηγεωργίου, Γιεσεμίν Χελαλι.

Στη Γάζα δεν μένουν πια παιδιά
Παναγιώτης Λουκόπουλος / Βασίλης Γάκιας ©

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.