Το πρωτότυπο νεοελληνικό έργο με τίτλο "Η playlist μιας faultless μητρότητας" της Ευαγγελίας Γατσωτή που ανεβαίνει στο θέατρο Vault από το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου κάθε Σάββατο στις 18.15 και Κυριακή 21.15 σε σκηνοθεσία Κατερίνας Πολυχρονοπούλου και Έλενας Τυρέα, αντλεί την αρχική του έμπνευση από τη "Φθινοπωρινή Σονάτα" του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν. Μετά από μεγάλη έρευνα, παρακολούθηση σύγχρονων ταινιών με ανάλογη θεματολογία, πρόβες και αυτοσχεδιασμούς, η συγγραφέας δημιούργησε ένα έργο με 4 ήρωες που ενώνονται με πολλαπλές σχέσεις εξάρτησης σε μια ιστορία όπου όλα είναι πιθανά και όλα ανατρέπονται.
Μια ιστορία που αποδεικνύει ότι η μητρικότητα δεν απορρέει πάντα από τη μητρότητα.
Λίγα λόγια για το έργο
Η Μπούλετ, διάσημη Dj της Underground Σκηνής των 80’s, ήταν ανέκαθεν απορροφημένη από την καριέρα της. Έχει δυο κόρες, τη Σοφία και τη Νόη, τις οποίες παραμελεί. Ζει σ’ έναν δικό της κόσμο, "αγγελικά πλασμένο" και χάνει την κηδεμονία της μικρής της κόρης, που είναι ένα κορίτσι με κινητική βλάβη. Στη δύση της καριέρας της αποσύρεται σε ένα παραθαλάσσιο κτήμα όπου συγκατοικεί με τη μοναδική της φίλη.
Μετά από χρόνια περισυλλογής, όταν χάνεται η φίλη της, αποφασίζει να κάνει ένα δυναμικό comeback στη ζωή των παιδιών της. Η μεγάλη της κόρη είναι παντρεμένη με έναν ζεν πρεμιέ και ζει μαζί με την μικρότερη αδερφή της. Πώς διαχειρίζονται οι δύο, ενήλικες πλέον, κόρες της τον ερχομό της; Κατά πόσο το τραύμα της απουσίας της μητρικής φιγούρας μπορεί να επουλωθεί; Και πώς επηρεάζει τις ζωές των δύο κοριτσιών; Στο αδιέξοδο των σχέσεων μητέρας – κόρης, οι ήρωες του έργου άλλοτε αυτοσαρκάζονται και άλλοτε αλληλοσπαράσσονται. Αν διαβάσατε τις παραπάνω γραμμές, ακούτε ήδη την playlist μιας faultless μητρότητας.
Ερμηνεύουν οι Αλέξανδρος Δαρμανής, Έλη Δρίβα, Κατερίνα Πολυχρονοπούλου, Δήμητρα Σύρου.
Σκηνοθετικό σημείωμα
Η Σοφία και η Νόη, οι δυο κόρες μιας μητέρας αφοσιωμένης στην καριέρα της και εθισμένης στον αλκοολισμό και όχι μόνο, έχουν αναπτύξει προσωπικότητες με χαμηλή αυτοεκτίμηση, φόβο εγκατάλειψης, δύσκολες κοινωνικές και προσωπικές σχέσεις. Οι δυο αδερφές, αν και διαφορετικές προσωπικότητες, συνδέονται μεταξύ τους δημιουργώντας σχέση εξάρτησης. Δυσκολεύονται να εκφράσουν τα συναισθήματά τους και μέσα από το κοινό τους βίωμα ενώνονται παρά τις όποιες συγκρούσεις και τον όποιο ανταγωνισμό μπορεί να έχουν. Η απουσία της μητέρας επηρεάζει και τον τρόπο που αλληλεπιδρούν με τους άλλους. Η συναισθηματική αστάθεια και η έλλειψη εμπιστοσύνης δυσκολεύουν την επικοινωνία και τη δημιουργία υγιών σχέσεων.
Η επούλωση των τραυμάτων, είναι επώδυνη αλλά και λυτρωτική. Η επιστροφή της μητέρας ανατρέπει ευαίσθητες και ψευδείς ισορροπίες και οδηγεί στην αποδοχή και στην ανακάλυψη της δύναμης που πηγάζει από τη συγχώρεση, την αυτοαναγνώριση και την αυτοαποδοχή. Ακροβατώντας ανάμεσα στον συμβολισμό και τον ρεαλισμό προχωρήσαμε στη σκηνοθεσία του πρωτότυπου αυτού έργου. Μια ιστορία για το τότε και το τώρα, με τις μνήμες, τις σχέσεις, τις απώλειες, τις αδυναμίες, τις ανατροπές και τις αναθεωρήσεις. Με μια εξαιρετική ομάδα ηθοποιών και συντελεστών, παραδίδουμε μια playlist με αγάπη σε όλους, όλες, όλα.
Περισσότερες πληροφορίες
Η playlist μιας faultless μητρότητας
Η Μπούλετ, διάσημη Dj της Underground Σκηνής των 80’s, ήταν ανέκαθεν απορροφημένη από την καριέρα της. Έχει δυο κόρες, τη Σοφία και τη Νόη, τις οποίες παραμελεί. Ζει σ’ έναν δικό της κόσμο, «αγγελικά πλασμένο» και χάνει την κηδεμονία της μικρής της κόρης, που είναι ένα κορίτσι με κινητική βλάβη. Στη δύση της καριέρας της αποσύρεται σε ένα παραθαλάσσιο κτήμα όπου συγκατοικεί με τη μοναδική της φίλη. Μετά από χρόνια περισυλλογής, όταν χάνεται η φίλη της, αποφασίζει να κάνει ένα δυναμικό comeback στη ζωή των παιδιών της. Η μεγάλη της κόρη είναι παντρεμένη με έναν ζεν πρεμιέ και ζει μαζί με την μικρότερη αδερφή της. Πώς διαχειρίζονται οι δύο, ενήλικες πλέον, κόρες της τον ερχομό της; Κατά πόσο το τραύμα της απουσίας της μητρικής φιγούρας μπορεί να επουλωθεί; Και πώς επηρεάζει τις ζωές των δύο κοριτσιών; Στο αδιέξοδο των σχέσεων μητέρας – κόρης, οι ήρωες του έργου άλλοτε αυτοσαρκάζονται και άλλοτε αλληλοσπαράσσονται.