Ώρα να ακούσουμε την "Playlist μιας faultless μητρότητας"

Τι συμβαίνει όταν μια μητέρα, διάσημη Dj των 80’s, είναι απορροφημένη από την καριέρα της και παραμελεί τις δυο κόρες της; Η απάντηση στο έργο της 22χρονης Ευαγγελίας Γατσωτή στο Vault.

Η playlist μιας faultless μητρότητας © Αγγελίνα Παγώνη

Το πρωτότυπο νεοελληνικό έργο με τίτλο "Η playlist μιας faultless μητρότητας" της Ευαγγελίας Γατσωτή που ανεβαίνει στο θέατρο Vault από το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου κάθε Σάββατο στις 18.15 και Κυριακή 21.15 σε σκηνοθεσία Κατερίνας Πολυχρονοπούλου και Έλενας Τυρέα, αντλεί την αρχική του έμπνευση από τη "Φθινοπωρινή Σονάτα" του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν. Μετά από μεγάλη έρευνα, παρακολούθηση σύγχρονων ταινιών με ανάλογη θεματολογία, πρόβες και αυτοσχεδιασμούς, η συγγραφέας δημιούργησε ένα έργο με 4 ήρωες που ενώνονται με πολλαπλές σχέσεις εξάρτησης σε μια ιστορία όπου όλα είναι πιθανά και όλα ανατρέπονται. 

Μια ιστορία που αποδεικνύει ότι η μητρικότητα δεν απορρέει πάντα από τη μητρότητα. 

Η playlist μιας faultless μητρότητας
© Αγγελίνα Παγώνη

Λίγα λόγια για το έργο

Η Μπούλετ, διάσημη Dj της  Underground Σκηνής των  80’s, ήταν ανέκαθεν απορροφημένη από την καριέρα της. Έχει δυο κόρες, τη Σοφία και τη Νόη, τις οποίες παραμελεί. Ζει σ’ έναν δικό της κόσμο, "αγγελικά πλασμένο" και χάνει την κηδεμονία της μικρής της κόρης, που είναι ένα κορίτσι με κινητική βλάβη. Στη δύση της καριέρας της αποσύρεται σε ένα παραθαλάσσιο κτήμα όπου συγκατοικεί με τη μοναδική της φίλη. 

Μετά από χρόνια περισυλλογής, όταν χάνεται η φίλη της, αποφασίζει να κάνει ένα δυναμικό comeback στη ζωή των παιδιών της. Η μεγάλη της κόρη είναι παντρεμένη με έναν ζεν πρεμιέ και ζει μαζί με την μικρότερη αδερφή της. Πώς διαχειρίζονται οι δύο, ενήλικες πλέον, κόρες της τον ερχομό της; Κατά πόσο το τραύμα της απουσίας της μητρικής φιγούρας μπορεί να επουλωθεί; Και πώς επηρεάζει τις ζωές των δύο κοριτσιών; Στο αδιέξοδο των σχέσεων μητέρας – κόρης, οι ήρωες του έργου άλλοτε  αυτοσαρκάζονται και άλλοτε αλληλοσπαράσσονται. Αν διαβάσατε τις παραπάνω γραμμές, ακούτε ήδη την playlist μιας faultless μητρότητας.

Ερμηνεύουν οι Αλέξανδρος Δαρμανής, Έλη Δρίβα, Κατερίνα Πολυχρονοπούλου, Δήμητρα Σύρου.

Η playlist μιας faultless μητρότητας
© Αγγελίνα Παγώνη

 

Σκηνοθετικό σημείωμα

Η Σοφία και η Νόη, οι δυο κόρες μιας μητέρας αφοσιωμένης στην καριέρα της και εθισμένης στον αλκοολισμό και όχι μόνο, έχουν αναπτύξει προσωπικότητες με χαμηλή αυτοεκτίμηση, φόβο εγκατάλειψης, δύσκολες κοινωνικές και προσωπικές σχέσεις. Οι δυο αδερφές, αν και διαφορετικές προσωπικότητες, συνδέονται μεταξύ τους δημιουργώντας σχέση εξάρτησης. Δυσκολεύονται να εκφράσουν τα συναισθήματά τους και μέσα από το κοινό τους βίωμα ενώνονται παρά τις όποιες συγκρούσεις και τον όποιο ανταγωνισμό μπορεί να έχουν. Η απουσία της μητέρας επηρεάζει και τον τρόπο που αλληλεπιδρούν με τους άλλους. Η συναισθηματική αστάθεια και η έλλειψη εμπιστοσύνης δυσκολεύουν την επικοινωνία και τη δημιουργία υγιών σχέσεων. 

Η επούλωση των τραυμάτων, είναι επώδυνη αλλά και λυτρωτική. Η επιστροφή της μητέρας ανατρέπει ευαίσθητες και ψευδείς ισορροπίες και οδηγεί στην αποδοχή και στην ανακάλυψη της δύναμης που πηγάζει από τη συγχώρεση, την αυτοαναγνώριση και την αυτοαποδοχή. Ακροβατώντας ανάμεσα στον συμβολισμό και τον ρεαλισμό προχωρήσαμε στη σκηνοθεσία του πρωτότυπου αυτού έργου. Μια ιστορία για το τότε και το τώρα, με τις μνήμες, τις σχέσεις, τις απώλειες, τις αδυναμίες, τις ανατροπές και τις αναθεωρήσεις. Με μια εξαιρετική ομάδα ηθοποιών και συντελεστών, παραδίδουμε μια playlist με αγάπη σε όλους, όλες, όλα. 

Προπώληση με ένα κλικ εδώ

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Η playlist μιας faultless μητρότητας

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 70 '

Η Μπούλετ, διάσημη Dj της Underground Σκηνής των 80’s, ήταν ανέκαθεν απορροφημένη από την καριέρα της. Έχει δυο κόρες, τη Σοφία και τη Νόη, τις οποίες παραμελεί. Ζει σ’ έναν δικό της κόσμο, «αγγελικά πλασμένο» και χάνει την κηδεμονία της μικρής της κόρης, που είναι ένα κορίτσι με κινητική βλάβη. Στη δύση της καριέρας της αποσύρεται σε ένα παραθαλάσσιο κτήμα όπου συγκατοικεί με τη μοναδική της φίλη. Μετά από χρόνια περισυλλογής, όταν χάνεται η φίλη της, αποφασίζει να κάνει ένα δυναμικό comeback στη ζωή των παιδιών της. Η μεγάλη της κόρη είναι παντρεμένη με έναν ζεν πρεμιέ και ζει μαζί με την μικρότερη αδερφή της. Πώς διαχειρίζονται οι δύο, ενήλικες πλέον, κόρες της τον ερχομό της; Κατά πόσο το τραύμα της απουσίας της μητρικής φιγούρας μπορεί να επουλωθεί; Και πώς επηρεάζει τις ζωές των δύο κοριτσιών; Στο αδιέξοδο των σχέσεων μητέρας – κόρης, οι ήρωες του έργου άλλοτε αυτοσαρκάζονται και άλλοτε αλληλοσπαράσσονται.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Ικέτιδες": Sold out Επίδαυρος και έναρξη προπώλησης για Λυκαβηττό

Παρασκευή 23 Αυγούστου και Σάββατο 24 Αυγούστου θα παιχτούν οι "Ικέτιδες" στην Επίδαυρο κι όπως μαθαίνουμε έχουν μείνει ελάχιστα εισιτήρια. Λόγω της ζήτησης ανοίγει και η προπώληση του Λυκαβηττού. Μάθετε περισσότερα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
14/08/2024

Πέντε κωμωδίες για τον Δεκαπενταύγουστο

Η κωμωδία έχει ευεργετικές ιδιότητες. Αν μείνατε Αθήνα την εβδομάδα του Δεκαπενταύγουστου και θέλετε να γελάσετε και να περάσετε καλά υπάρχουν πέντε κωμωδίες που υπόσχονται βραδιές χαλάρωσης και γέλιου.

Ακρόαση ηθοποιών στο ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας

Άντρες και γυναίκες ηθοποιούς αναζητά το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Πάτρας για τις νέες του παραγωγές. Προλαβαίνετε να στείλετε βιογραφικό μέχρι την Τρίτη 20 Αυγούστου.

Η μουσικός Κατερίνα Φωτεινάκη τραβά ένα ταρώ για το μέλλον

Μιλήσαμε με την καλλιτεχνική διευθύντρια και μία από τις μουσικούς της παράστασης "Ταρώ του Οδυσσέα" που θα παιχτεί στη Μήλο σε σκηνοθεσία Αγλαΐας Παππά, στο πλαίσιο του "Όλη η Ελλάδα ένας πολιτισμός".

Τέσσερις γυναίκες του πενταγράμμου εμφανίζονται στο θέατρο

Η Ελένη Τσαλιγοπούλου, η Κορίνα Λεγάκη, η Μαρίνα Σάττι και η Nalyssa Green, τέσσερις γοητευτικές προσωπικότητες του πενταγράμμου εμφανίζονται σε θεατρικές παραστάσεις αυτή την περίοδο.

Ο Κιάνου Ριβς κάνει το ντεμπούτο του στο Μπρόντγουεϊ

Ο γνωστός ηθοποιός με καριέρα στο σινεμά σε πολλές επιτυχημένες ταινίες δράσης και επιστημονικής φαντασίας θα πρωταγωνιστήσει το φθινόπωρο του 2025 σε μια όχι και τόσο αναμενόμενη θεατρική επιλογή.