"Bare": Ένα χορευτικό καταφύγιο για τη Βιτόρια Κωτσάλου στο M54

Μία περφόρμανς χορού βασισμένη σε προσωπικές εμπειρίες της δημιουργού, με θεματικές γύρω από τον χτύπο, τη θάλασσα, το δάσος, τους άστεγους.

Bare Γιάννης Ίσσαρης©

 H Βιτόρια Κωτσάλου παρουσιάζει και ερμηνεύει το νέο χορογραφικό της σόλο με τίτλο "Bare" από τις 2 έως τις 14 Νοεμβρίου στο Μ54. Μία περφόρμανς χορού βασισμένη σε προσωπικές εμπειρίες της δημιουργού, με θεματικές γύρω από τον χτύπο, τη θάλασσα, το δάσος και τους άστεγους, που λειτουργεί ως ένα χορευτικό καταφύγιο: "Η δημιουργία ενός καταφυγίου για να αναδιπλωθώ ή να αναδιπλωθώ σε αυτό το μέρος σαν να είναι καταφύγιο.
Για να κάνω κομμάτια την ιδέα του μέσα. Να χορέψω τον εαυτό μου γυμνό ή να χορέψω γυμνά".

Η δημιουργός αναφέρει: "Το "Bare" αναδύεται από προσεκτικά μελετημένες, χορογραφημένες καταστάσεις στις οποίες βύθισα τον εαυτό μου τους τελευταίους μήνες: Χτύπος. Θάλασσα. Δάσος. Άστεγοι. Το "Bare" αρχικά ξεκίνησε από την ανάγκη να ανακινήσω τις παραμέτρους του πώς υπάρχω/υπάρχουμε και τώρα εκτείνεται πέρα από τα όριά του. Το σόλο συντίθεται καθώς οι εμπειρίες αναδιοργανώνονται, μεταβάλλονται, μεταφέρονται. Καθώς αυτός ο χορός φανερώνεται, το ίδιο κάνει και ένας νούς, ανοιχτός στο να αλλάξει τον τρόπο που κινούμαι, τον τρόπο που κινούμαι για να σκέφτομαι".

Επίσης, την Κυριακή 12 Νοεμβρίου και ώρα 4 μ.μ.-6 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί συζήτηση για την μεθοδολογία και έρευνα του έργου, ανοιχτή για το κοινό. Κατά τη διάρκεια του σόλο έργου της προβάλλεται ένα μέρος του βίντεο "Bare Underwater". Το ολοκληρωμένο βίντεο διάρκειας 40 λεπτών θα παρουσιαστεί για δύο προβολές την Κυριακή 12 Νοεμβρίου στις 6.30μ.μ. και στις 7.30μ.μ. Η προβολή του βίντεο λειτουργεί ανεξάρτητα από την παράσταση και είναι δωρεάν. Οι θέσεις είναι περιορισμένες.

Η μουσική της παράστασης είναι του Βασίλη Μαντζούκη, ο σχεδιασμός φωτισμού της Μαρίας Αθανασόπουλου, ενώ το βίντεο υπογράφει η Χρυσάνθη Μπαδέκα.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
16/07/2024

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.

Η "Ορέστεια" του Θεόδωρου Τερζόπουλου πηγαίνει περιοδεία

Μάθετε σε ποιους σταθμούς θα παρουσιαστεί η τριλογία του Αισχύλου μετά την παρουσίασή της στο κατάμεστο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου (από όπου μπορείτε να δείτε εντός φωτογραφίες).

Οι παραγωγές της Στέγης Ιδρύματος Ωνάση ταξιδεύουν σε όλον τον κόσμο

Η βρετανική εφημερίδα The Stage πλέκει το εγκώμιο της Στέγης που προωθεί και στηρίζει την εξακτίνωση της σύγχρονης ελληνικής δημιουργίας του θεάτρου και του χορού στην Ευρώπη - κι όχι μόνο.

Θεσσαλικό Θέατρο: Ο Ορέστης Τάτσης νέος καλλιτεχνικός διευθυντής

Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου.