Στις 15 Δεκεμβρίου θα κάνει πρεμιέρα η παράσταση του Δημήτρη Καραντζά, βασισμένη στον "Γλάρο" του Άντον Τσέχοφ. Το γνωστό έργο του Ρώσου συγγραφέα, θα ανεβεί σαν μια αναρώτηση γύρω από τη θεατρική λειτουργία, την αναπαράσταση και τις μεθόδους της. Ο χορός των ανθρώπων του Τσέχοφ, γύρω από μια λίμνη, αναρωτιέται για την τέχνη, το μέλλον, αναπολεί τους ματαιωμένους έρωτες και συνθέτει μια κραυγή του ανθρώπου για ζωή, λίγο πριν βουλιάξει.
Τα εμβληματικά πρόσωπα του Ρώσου δραματουργού "εγκλωβισμένα" σε μια σκηνή θεάτρου δοκιμάζουν να σπάσουν τα όρια της ζωής και της τέχνης, να αντισταθούν στο τέλμα, να βρουν νέες φόρμες θεάτρου και επικοινωνίας. Η πληγή του καλλιτέχνη συνδέεται, στην παράσταση, με το ανεκπλήρωτο της ανθρώπινης ύπαρξης, που παλεύει να βρει έναν τρόπο να ανήκει και να ακολουθήσει έναν προορισμό. Τι απ’ ολα είναι θέατρο και πως παρεισφρέει η ζωή μέσα σ' αυτό;
Με στενούς του συνεργάτες, εκ των οποίων κάποιοι συμμετείχαν και στην περσινή ενασχόλησή του με τον Τσέχοφ και τον "Θείο Βάνια" -τη Θεοδώρα Τζήμου (Αρκάντινα), τον Μανώλη Μαυροματάκη (Τριγκόριν), τον Φιντέλ Ταλαμπούκα, τη Μαρία Φιλίνη- αλλά και τον Αινεία Τσαμάτη (Τρέπλιεφ), τη Δήμητρα Βλαγκοπούλου (Νίνα), τον Δρόσο Σκώτη, τον Γιώργο Ζυγούρη, τη Νατάσα Εξηνταβελώνη, ο ανήσυχος δημιουργός συνεχίζει την έρευνα γύρω από το έργο του μεγάλου Ρώσου δραματουργού με μια σκηνοθετική πρόταση που ανοίγει τη σκηνική δράση σε όλους τους πιθανούς χώρους του Προσκηνίου και αναρωτιέται, σε μια αποθήκη θεάτρου, πώς και αν μπορεί να γεννηθεί ένα "νέο” θέατρο.
Συνεργάστηκε στη σύνθεση και κίνηση ο Τάσος Καραχάλιος, το σκηνικό είναι του Κωνσταντίνο Σκουρλέτη, τα κοστούμια της Ιωάννας Τσάμη, οι φωτισμοί του Δημήτρη Κασιμάτη.
Προπώληση εισιτηρίων more.com.
Περισσότερες πληροφορίες
Ο γλάρος
Το γνωστό έργο του Ρώσου συγγραφέα, σαν μια αναρώτηση γύρω από τη θεατρική λειτουργία, την αναπαράσταση και τις μεθόδους της. Ο χορός των ανθρώπων του Τσέχοφ, γύρω από μια λίμνη, αναρωτιέται για την τέχνη, το μέλλον, αναπολεί τους ματαιωμένους έρωτες και συνθέτει μια κραυγή του ανθρώπου για ζωή, λίγο πριν βουλιάξει. Τα εμβληματικά πρόσωπα του Ρώσου δραματουργού εγκλωβισμένα σε μια σκηνή θεάτρου δοκιμάζουν να σπάσουν τα όρια της ζωής και της τέχνης, να αντισταθούν στο τέλμα, να βρουν νέες φόρμες θεάτρου και επικοινωνίας. Η πληγή του καλλιτέχνη συνδέεται, στην παράσταση, με το ανεκπλήρωτο της ανθρώπινης ύπαρξης, που παλεύει να βρει έναν τρόπο να ανήκει και να ακολουθήσει έναν προορισμό. Τι απ’ όλα είναι θέατρο και πώς παρεισφρέει η ζωή μέσα σ’ αυτό;