"Καθαρίστρια": Ο μονόλογος του Αντώνη Τσιπιανίτη ανεβαίνει στο θέατρο Coronet

Ο Αντώνης Παπαηλίας, γνωστός για τον χαρακτήρα της Λόλας, ερμηνεύει έναν γυναικείο ρόλο για τα όνειρα, τα μεγάλα όχι και τα μεγάλα ναι της ζωής.

Καθαρίστρια Ιωάννα Τζετζούμη©

Μετά την πολύ μεγάλη επιτυχία της "Πόρνης από πάνω" που μετρά δώδεκα χρόνια και τις παραστάσεις "Απολυμένη", "Συγχαρητήρια, Προσλαμβάνεσθε!", "Όταν πεθάνω θάψτε με στο Facebook", ο Αντώνης Τσιπιανίτης Αθερινός επιστρέφει στα αθηναϊκά θεατρικά δρώμενα με το νέο ανέβασμα του μονολόγου του με τίτλο "Καθαρίστρια”. Η ιστορία για τα όνειρα, τα μεγάλα όχι και τα μεγάλα ναι της ζωής με κεντρική ηρωίδα την Πελαγία, καθαρίστρια από κούνια, που θεωρεί τον εαυτό της χαμένο από κούνια, ζωντανεύει στο Θέατρο Coronet. Η πρεμιέρα έχει οριστεί για τις 23 Οκτωβρίου.

Τον διαχρονικό λόγο του Αντώνη Τσιπιανίτη Αθερινού και τον ρόλο της Πελαγίας θα ερμηνεύσει επί σκηνής ο Αντώνης Παπαηλίας, γνωστός για τον χαρακτήρα της Λόλας στο πλευρό του Τόνι Σφήνου κι όχι μόνο, με τη σκηνοθετική υπογραφή του Αλέξανδρου Λιακόπουλου

H Πελαγία είναι μια γυναίκα που πάντοτε πίστευε πως ανήκει στα "Όχι”, σε εκείνες δηλαδή που η ζωή, από τη γέννηση τους, τις έχει κατατάξει στις "χαμένες" περιπτώσεις. Εργάζεται ως καθαρίστρια σε μεγάλες επιχειρήσεις, ερωτεύεται το αφεντικό της που δεν της δίνει παρά ελάχιστη σημασία, πιάνει φιλίες με όμορφες και καλοντυμένες γυναίκες που θεωρεί πως ανήκουν στα "Ναι”. Εκείνες, δηλαδή, που η ζωή τους προσφέρει απλόχερα όλες τις ευκολίες. Συνομιλεί μαζί τους και ονειρεύεται να γίνει σαν κι αυτές.

Μαζί με την μοναδική παιδική της φίλη, παίρνουν δάνειο, ψωνίζουν στα ακριβότερα μαγαζιά της Αθήνας και μπαίνουν στο πλοίο για τη Μύκονο. Μόνο και μόνο για να διαπιστώσει πως "η Μύκονος είναι ένα λούνα παρκ για μεγάλους". Στον αγώνα της να ζήσει τα μεγάλα "Ναι” κάνει λάθη, άλλοτε αστεία, άλλοτε συγκινητικά, αλλά ποτέ δε χάνει τον εαυτό της. Μέχρι που αντιλαμβάνεται πως ο μόνος τρόπος να της πει "Ναι” η ζωή, είναι να το πει εκείνη πρώτα στον εαυτό της. Χιουμοριστικές ατάκες μπλέκονται με βαθιά φιλοσοφημένες σκέψεις, σε έναν μονόλογο για τον αγώνα μιας γυναίκας να αποκτήσει όσα της αρνήθηκε η ζωή.

Μέσα από την ερμηνεία του Αντώνη Παπαηλία, το έργο αποκτά νέα υπόσταση, αποδεικνύοντας ότι το δικαίωμα στη χαρά της ζωής δεν έχει φύλο και ότι μπορούμε να κυνηγήσουμε τα όνειρά μας. 

Ο σκηνοθέτης Αλέξανδρος Λιακόπουλος υπογράφει και τη μουσική επιμέλεια της παράστασης. Τα σκηνικά είναι του Ντέιβιντ Νεγρίν και τα κοστούμια της Νόρας Ποντίκη.

Προπώληση εισιτηρίων: more.com

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Καθαρίστρια

  • Μονόλογοι
  • Διάρκεια: 65 '

Η Πελαγία, καθαρίστρια από τα γεννοφάσκια της, συνηθισμένη στο να της της λέει η ζωή όχι, βρίσκεται αντιμέτωπη με το μεγάλο ναι. Μπροστά σε αυτό το δίλημμα πηγαινοέρχεται μέσα στο σαλόνι του σπιτιού της, με την άλλοτε φινετσάτη, τώρα φθαρμένη πολυθρόνα, και εξομολογείται την μέχρι τώρα ζωή της. Σφουγγαρίστρες και ξεσκονόπανα, γοητευτικοί άνδρες και καλοντυμένες γυναίκες, έρωτες που έμειναν στη μέση, η μάνα που έφυγε ξαφνικά από τη ζωή. Γιατί Πελαγία ίσον σφουγγαρίστρες και ξεσκονόπανα. Γιατί Πελαγία ίσον όχι με κεφαλαία γράμματα. Και ξαφνικά η τύχη της χαμογελά. Θα πάρει άραγε την μεγάλη απόφαση να αλλάξει μια για πάντα την ζωή της;

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
15/07/2024

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.

Η "Ορέστεια" του Θεόδωρου Τερζόπουλου πηγαίνει περιοδεία

Μάθετε σε ποιους σταθμούς θα παρουσιαστεί η τριλογία του Αισχύλου μετά την παρουσίασή της στο κατάμεστο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου (από όπου μπορείτε να δείτε εντός φωτογραφίες).

Οι παραγωγές της Στέγης Ιδρύματος Ωνάση ταξιδεύουν σε όλον τον κόσμο

Η βρετανική εφημερίδα The Stage πλέκει το εγκώμιο της Στέγης που προωθεί και στηρίζει την εξακτίνωση της σύγχρονης ελληνικής δημιουργίας του θεάτρου και του χορού στην Ευρώπη - κι όχι μόνο.

Θεσσαλικό Θέατρο: Ο Ορέστης Τάτσης νέος καλλιτεχνικός διευθυντής

Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου.

Το αφιέρωμα "60 Χρόνια Εουτζένιο Μπάρμπα – Odin Teatret" έρχεται σε Φάμπρικα και Ρεκτιφιέ

Η σημαντική φυσιογνωμία του παγκόσμιου θεάτρου Εουτζένιο Μπάρμπα έρχεται στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο για μία σειρά καλλιτεχνικών και εκπαιδευτικών δράσεων οργανωμένων από την ομάδα τέχνης Fabrica Athens.