Παπαθανασίου - Ρέππας με νέο έργο και μια μεγάλη επιτυχία τη νέα σεζόν 2023-2024

Μια νέα κωμωδία καταστάσεων με φόντο τη δεκαετία του ‘40 και μια μεγάλη θεατρική επιτυχία παρουσιάζουν το χειμώνα σε δικό τους κείμενο και σκηνοθεσία ο Θανάσης Παπαθανασίου και ο Μιχάλης Ρέππας στο “Πειραιώς 131” και στο “Αλίκη”.

Για μια Ζωή Ρέππας Παπαθανασίου Γιώργος Καλφαμανώλης©

Βραβευμένοι και ιδιαιτέρως αγαπητοί στο ελληνικό κοινό όπως αποδεικνύουν οι αμέτρητες επιτυχίες τους στο θέατρο, την τηλεόραση και τον κινηματογράφο ως συγγραφικό αλλά και σκηνοθετικό δίδυμο, οι Θανάσης Παπαθανασίου και Μιχάλης Ρέππας έχουν την ικανότητα να δημιουργούν έργα-καθρέφτες της κοινωνίας με ιδιαίτερο χιούμορ και διαχρονικά στοιχεία. Ετοιμάζονται ήδη για τη νέα θεατρική σεζόν 2023-24 συνεχίζοντας τη συνεργασία τους με τα Αθηναϊκά Θέατρα, όπου εκτός από την άκρως επιτυχημένη κωμωδία "Μπαμπάδες με ρούμι" που θα απολαύσουμε για δεύτερη συνεχή χρονιά στο θέατρο "Αλίκη”, θα δούμε και το ανέβασμα ενός νέου θεατρικού έργου με την υπογραφή τους μετά από καιρό, την κωμωδία "Για μια Ζωή" που παρουσιάζουν στο θέατρο Πειραιώς 131, τη θεατρική στέγη μεγάλων τους επιτυχιών. 

Ποια είναι η νέα κωμωδία εποχής των Παπαθανασίου - Ρέππα;

Στη δεκαετία του ‘40 μας μεταφέρει η κωμική ιστορία "Για μια Ζωή" και συγκεκριμένα στο Αίγιο του 1943. Εκεί συναντάμε τη Ζωή (Δανάη Παππά). Τρία χρόνια μετά το θάνατο του συζύγου της Γιάννη (Γιάννης Τσιμιτσέλης), ο οποίος χάθηκε στο Αλβανικό μέτωπο, αποφασίζει να παντρευτεί τον Στράτο (Μιχάλης Μιχαλακίδης), έναν νεαρό χωροφύλακα. Οι δυό τους είναι τρελά ερωτευμένοι. Η Μαρίκα (Σάρα Γανωτή) μητέρα της Ζωής, μένει μαζί της στο σπίτι του Γεράσιμου, του πεθερού της (Αλέξανδρος Αντωνόπουλος) και πατέρα του εκλιπόντος Γιάννη. Παρότι είναι "ξινός και ανάποδος" (κατά τα λεγόμενα της Μαρίκας), έχει προσκαλέσει το νέο ζευγάρι να συνεχίσει να μένει στο σπίτι του. Συχνά στο σπίτι μπαινοβγαίνει η διπλανή γειτόνισσα Γαρυφαλλιά Ζάρλα (Μαρία Αντουλινάκη) που είναι παντρεμένη με έναν δωσίλογο, ενώ η κόρη της η Βούλα (Χριστίνα Μαθιουλάκη) είναι η πιο καλή φίλη της Ζωής. Ενώ όλα κυλούν αρμονικά προς τον επερχόμενο γάμο, μια νύχτα επιστρέφει ο Γιάννης κι από εκεί ξεκινάει το μπέρδεμα. Το πώς θα εξελιχθεί η ιστορία θα το μάθουμε επί σκηνής. Τα σκηνικά υπογράφει η Μαρία Φιλίππου, τα κοστούμια η Έβελυν Σιούπη και τους φωτισμούς ο Χρήστος Τζιόγκας. Η πρεμιέρα έχει οριστεί για τις 12 Οκτωβρίου. 

Μπαμπάδες με ρούμι
Γιώργος Καλφαμανώλης©

Οι πιο φονικοί "Μπαμπάδες με ρούμι"!

Για δεύτερη συνεχή χρονιά ανεβαίνουν στο θέατρο "Αλίκη” οι "Μπαμπάδες με ρούμι" μετά τα αλλεπάλληλα sold out της προηγούμενης σεζόν. Η αιχμηρή νεοελληνική κωμωδία που πρωτοανέβηκε το 1996, σατιρίζει την ελληνική κοινωνία, που ακόμη και σήμερα συνεχίζει να είναι δυστυχώς μεγαλύτερη από τον εαυτό της, "πιο μικρή" στη συμπεριφορά της, άπληστη, ρατσιστική, προσβλητική σε όλες τις εκδηλώσεις της. Φυσικά έχουν μεσολαβήσει πολλά από τότε. Μία νέα χιλιετία ξημέρωσε και μία νέα πραγματικότητα εγκαταστάθηκε ανάμεσά μας. Ανατροπές, ματαιώσεις σχεδίων, αμέτρητα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επαναπροσδιορισμοί ζωής και πολλή αταξία. Η αλλαγή ταξικής ταυτότητας που πολύς κόσμος επιδίωξε άρχισε να επιφέρει ζημίες αντί για κέρδη. Σπίτια "έκλεισαν", αλυσίδες μαγαζιών έπνιξαν τους ιδιοκτήτες τους.  Οι ανύπαρκτες αρχές παρέμειναν όμως το ίδιο σταθερές και ίσως και πιο εγκληματικές. Δεν ακούγεται συχνά ο όρος "κρίση συνείδησης". Εμεινε σκέτη η "κρίση". 

Η ιστορία των πέντε ανόητων, κακόμοιρων και απελπισμένων καθαρμάτων της παράστασης είναι στην εποχή μας μία μπανάλ καθημερινότητα. Η Ρόη, η Βέσκα, ο Παναγιώτης, η Τζένη, ο Χρήστος και η κυρία Βάσω είναι πλέον πρόσωπα που ανήκουν στη σφαίρα του ρεαλισμού, αφού πήδηξαν έξω από τις σελίδες του έργου. Είναι κινούμενα εγκλήματα που συναντάμε και χαιρετάμε καθημερινά ανυποψίαστοι για το τί μπορεί να κρύβουν "στην κουζίνα τους".

Και τι κάνουν αυτά τα ανόητα καθάρματα; Σερβίρουν κάτι υπέροχους "Μπαμπάδες με ρούμι" με μια δόση δηλητήριο και… όποιον πάρει ο χάρος. Τα τέσσερα εκατομμύρια που είχε κερδίσει στο τζόκερ ο μπαμπάς -που πλέον έχει φύγει από τον μάταιο τούτο κόσμο- αναζητούν τον κληρονόμο τους. Δύο γιοί, δύο νύφες, μία γειτόνισσα φωτεινός παντογνώστης και μία εφιαλτική νοσοκόμα μιλάνε, μαλώνουν, δολοπλοκούν και κοιμούνται ήσυχοι υφαίνοντας ένα γλυκό σχέδιο αλληλοεξόντωσης. 

Οι Βίκυ Σταυροπούλου, Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, Κώστας Κόκλας, Μαρία Λεκάκη, Σοφία Βογιατζάκη και Τζόυς Ευείδη επιστρέφουν στους ρόλους τους από 4 Οκτωβρίου. 

 

Προπώληση μέσω viva.gr: "Για μια Ζωή" & "Μπαμπάδες με ρούμι"
 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Θέλω να σου κρατάω το χέρι": Παράταση και εορταστικές παραστάσεις

Με προσθήκες νέων παραστάσεων για τις γιορτές εξακολουθεί να παίζεται το επιτυχημένο έργο του Τάσου Ιορδανίδη "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" στη σκηνή του Άλφα-"Ληναίος-Φωτίου".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Η ομάδα Εν Δυνάμει και το νέο συμπεριληπτικό art project "Ι Got it Tho" | "Κι όμως Το’χω"

Μια σπονδυλωτή καλλιτεχνική πρωτοβουλία με στόχο την προώθηση της πολιτιστικής αφήγησης που εστιάζει στην ενδυνάμωση, την ανθεκτικότητα και την ενωτική δύναμη που προσφέρει η σύγχρονη τέχνη.

Εναέριες ακροβατικές χορογραφίες στο Christmas Theater

Το "Flying Fairy Chinese Acrobatic Show" έρχεται από την μακρινή Κίνα, φιλοξενείται στο Christmas Theater και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια.

Ο Δημήτρης Μυλωνάς μας μιλά για τη συνάντηση του με τους "Ήρωες"

Ποιοι είναι οι "Ήρωες" που έγιναν η αφορμή να βρεθούν στη σκηνή οι βετεράνοι ηθοποιοί Αρζόγλου, Βαλαβανίδης και Σκουρολιάκος; Ο σκηνοθέτης της παράστασης που παίζεται στο Από Μηχανής Θέατρο μας τους συστήνει.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 21 έως 27 Νοεμβρίου και αξίζουν.

Η αξία της ζωής

Ο πόνος είναι αναπόφευκτος, όμως η αξία της ζωής είναι αδιαπραγμάτευτη μοιάζει να λέει η Αμερικανίδα συγγραφέας, μέσα από την ιστορία δύο ζευγαριών που βιώνουν πολλαπλές απώλειες. Το σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας δίνοντας προβάδισμα στις ερμηνείες. | Powered by Uber

Γυάλινος κόσμος

Πολύ ενδιαφέρουσα, αν και συζητήσιμη, προσέγγιση του αριστουργήματος του Τενεσί Ουίλιαμς. Μέσα σε μια απογυμνωμένη συνθήκη, το έργο κατεβαίνει στην πλατεία ακέραιο, δείχνει σαν να φωτίζεται εκ νέου, ενώ οι ερμηνείες κάνουν το όλο εγχείρημα να δικαιώνεται. | Powered by Uber