"Τι θα προτιμούσατε να έχετε στην αυλή σας: μια αμυγδαλιά ή μια πετρελαιοπηγή;". Αυτό είναι ένα από τα πιο καίρια ερωτήματα που θέτει "Η τρελή του Σαγιό", το διαχρονικό έργο του Ζαν Ζιροντού που καυτηριάζει τον τυχοδιωκτισμό και αναδεικνύει την αξία της ανθρωπιάς και την αιώνια μάχη ανάμεσα στο καλό και στο κακό. Ο Πέτρος Ζούλιας ανεβάζει μια υπερπαραγωγή με πολυμελή και λαμπερό θίασο, μεταφέροντας το εμβληματικό έργο στο σήμερα σε δική του διασκευή και σκηνοθεσία. Η παράσταση που έχει ήδη ξεπεράσει τον αριθμό των 10.000 εισιτηρίων, ξεκίνησε με μια θριαμβευτική sold out πρεμιέρα και συνεχίζει δυναμικά με έξτρα εορταστικές παραστάσεις στις 25 και στις 26 Δεκεμβρίου.
Η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου ερμηνεύει τον ομώνυμο πρωταγωνιστικό ρόλο της Ωρελί, της εκκεντρικής Παριζιάνας που αγωνίζεται ενάντια σε κάθε μορφή εξουσίας, ο Νίκος Μουτσινάς αναλαμβάνει το ρόλο του Ρακοσυλλέκτη, ενός δαιμόνιου θεατρίνου του δρόμου, ενώ η Αθηνά Οικονομάκου υποδύεται την Ίρμα, μια γλυκιά και ευαίσθητη πόρνη.
Ο Πέτρος Ζούλιας αναμετριέται και πάλι με το κλασικό αριστούργημα του Ζιροντού μετά τη σεζόν 2013-2014 που το είχε ανεβάσει στο Εθνικό Θέατρο, υπογραμμίζοντας το πόσο εύστοχα συνομιλεί με το εδώ και το τώρα. Σύμμαχος του η Ευανθία Ρεμπούτσικα που υπογράφει την πρωτότυπη μουσική σύνθεση και τα τραγούδια.
Στην παράσταση συμπρωταγωνιστούν οι Γιάννης Σιαμσιάρης, Κώστας Καζάκας, Χριστίνα Τσάφου, Στέλλα Γκίκα, Στάθης Μαντζώρος, Γεωργία Καλλέργη, Πρόδρομος Τοσουνίδης, Ευθύμης Γεωργόπουλος, Μάκης Πατέλης, Βασίλης Λέμπερος, Φανή Γεωργακοπούλου, Χριστίνα Πετρολέκα, Γιώργος Τσουρουνάκης και Μιχάλης Φιλίππου.
Ζωντανά τραγουδάει και παίζει βιολί η Μαρία Ρεμπούτσικα. Τα φαντασμαγορικά σκηνικά αναλαμβάνει η Μαρία Φιλίππου, τα εντυπωσιακά κοστούμια η Ντένη Βαχλιώτη, τον σχεδιασμό των φωτισμών η Μελίνα Μάσχα, και την κίνηση η Κική Μπάκα.
Προπώληση μέσω viva.gr
Δείτε περισσότερα στιγμιότυπα από την παράσταση
Περισσότερες πληροφορίες
Η τρελή του Σαγιό
Η Ορελί, σύμβολο της ελεύθερης ζωής, και οι περιθωριοποιημένοι από το σύστημα φίλοι της αντιστέκονται στην εξουσία του χρήματος και την απληστία, στη μεταφορά του κλασικού έργου στο σήμερα.