"Συννυφάδες": Γιάννης Μποσταντζόγλου, Σπύρος Πούλης, Μαρία Φιλίππου, Εύη Κολιούλη πρωταγωνιστούν στην κινηματογραφική κωμωδία

Μια σουρεαλιστική κωμωδία με πολλές ανατροπές και καταιγιστικές εξελίξεις σκηνοθετεί ο Γιάννης Μποστάντζογλου με έναν θίασο "κωμικής" φύσεως.

Συννυφάδες

Σουρεαλιστικές καταστάσεις, κινηματογραφική πλοκή και σασπένς επιφυλάσσουν οι "Συννυφάδες", το νέο έργο που υπογράφει ο Στέλιος Παπαδόπουλος. Πίσω από τον τίτλο κρύβεται μια τρελή ιστορία που διαδραματίζεται ένα βράδυ Τσικνοπέμπτης, όταν δύο συννυφάδες περιμένουν τους συζύγους τους στο σπίτι. Αντί αυτών, όμως, καταφτάνουν ένας αιμοσταγής γκάγκστερ που θέλει να τις σκοτώσει, ένας αστυνομικός για να τις βοηθήσει και ένας… παπάς για να τις ευλογήσει, ενώ όταν εμφανίζεται ο ένας εκ των συζύγων, δεν δείχνει να έχει και τόσο καλό σκοπό! Οι εξελίξεις είναι καταιγιστικές και οι ανατροπές τόσες πολλές, ώστε κανείς δεν ξέρει μέχρι το τελευταίο λεπτό τι κρύβεται πίσω απ’ όλα αυτά.

Συννυφάδες cropped

Η κωμική φλέβα του Γιάννη Μποσταντζόγλου που έχει αναλάβει το σκηνοθετικό πόστο εγγυάται την επιτυχία του εγχειρήματος, ενώ ο ίδιος συμμετέχει και στην παράσταση μαζί με τον υπόλοιπο θίασο από καταξιωμένους ερμηνευτές της κωμωδίας: τη Μαρία Φιλίππου και την Εύη Κολιούλη, στους ρόλους των δύο συννυφάδων, καθώς και τον Σπύρο Πούλη, τον Γιώργο Παράσχο και τον Αντώνη Καλομοιράκη.

Διαβάστε Επίσης

Τα σκηνικά είναι της Λίας Ασβεστά, τα κοστούμια της Κατερίνας Ανδρικοπούλου και οι φωτισμοί του Βλάση Θεοδωρίδη.

Συννυφάδες

Η παράσταση, σε παραγωγή της εταιρείας Δημήτρης Φωτόπουλος ΙΚΕ, θα κάνει πρεμιέρα στο Θερινό Κινηματοθέατρο του Γέρακα, στις 21/6, και οι επόμενοι σταθμοί της μεγάλης περιοδείας της στην Αττική είναι: Κηποθέατρο Νίκαιας (13/7), Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης (15/7), Κηποθέατρο Παπάγου (20/7), Τριανόν Cinemax (Σαρωνίδα, 11/8), Θερινός Κινηματογράφος Λαυρίου (12/8), Κινηματογράφος Αθηναία (Χαλκούτσι, 13/8).

Προπώληση μέσω viva.gr

Περισσότερες πληροφορίες

Συννυφάδες

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 90 '

Οι γυναίκες δύο αδελφών περιμένουν τους άντρες τους να επιστρέψουν μια Τσικνοπέμπτη και καταλήγουν να τρέχουν για τη ζωή τους στην ξεκαρδιστική ιστορία που θυμίζει παλιό ελληνικό κινηματογράφο.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.