Και ενώ πυκνώνουν οι συζητήσεις για Δικτυακή διάθεση, με κάποιο τρόπο, των νέων ταινιών στο οικιακό περιβάλλον την ίδια ημέρα με την πρεμιέρα τους στις κινηματογραφικές αίθουσες, τα... συγκοινωνούντα δοχεία του σινεμά και της τηλεόρασης βρίσκουν ακόμη περισσότερους τρόπους να διοχετεύσουν περιεχόμενο και κοινό προς την αντίστροφη επίσης κατεύθυνση. Το συνδρομητικό αμερικανικό κανάλι ABC είχε ήδη ανακοινώσει από πέρυσι πως σε συνεργασία με την Marvel θα δημιουργήσει μία σειρά με την ονομασία Inhumans, η οποία θα πάρει την θέση της ομώνυμης ταινίας που κάποτε η Marvel σχεδίαζε να γυρίσει (αλλά με την διαίρεση των επόμενων φιλμ The Avengers σε περισσότερα και την δημιουργία νέων φιλμ βασισμένων σε άλλους χαρακτήρες δεν είναι πλέον σε θέση να εντάξει στο πρόγραμμά της). Ε, το ABC πρόσφατα ανακοίνωσε και τον τρόπο με τον οποίο σκοπεύει να κάνει την προώθηση της σειράς Inhumans: θα την προβάλλει, πρώτα και αποκλειστικά, στα σινεμά!
Πράγματι, το ABC επιβεβαίωσε πως έχει ήδη συνάψει συνεργασία με την αλυσίδα κινηματογράφων IMAX ώστε να προβληθούν στις δικές της υπερσύγχρονα εξοπλισμένες αίθουσες τα δύο πρώτα επεισόδια της σειράς Inhumans. Η προωθητική περίοδος θα διαρκέσει τρεις εβδομάδες περίπου: τα επεισόδια αυτά, διάρκειας 80 λεπτών συνολικά, θα ξεκινήσουν να προβάλλονται την 1η Σεπτεμβρίου και αργότερα, στις 26 Σεπτεμβρίου, το ABC θα ξεκινήσει και την τηλεοπτική τους μετάδοση κάθε Τρίτη και για τις επόμενες επτά Τρίτες - ο κύκλος λοιπόν θα απαρτίζεται από 8 επεισόδια συνολικά, σημαντικά λιγότερα από όσα απαρτίζουν κάθε κύκλο της σχετικής σειράς Agents of S.H.I.E.L.D. που το ABC επίσης έχει δημιουργήσει σε συνεργασία με την Marvel. Αυτή η σειρά προβάλλεται επίσης κάθε Τρίτη από το ABC, οπότε είναι πιθανό το αμερικανικό κανάλι να τοποθετήσει τις δύο σειρές έτσι στο πρόγραμμά του, ώστε οι φίλοι της Marvel να... απολαύσουν non-stop δράση όλο το φθινόπωρο και τον χειμώνα.
Είναι πρακτικά βέβαιο πως πρόκειται για ένα πείραμα προώθησης εκ μέρους των ABC, Marvel και IMAX, το οποίο αν "αποτύχει" - υπό την έννοια της περιορισμένης έκδοσης εισιτηρίων στην κινηματογραφική προβολή των επεισοδίων - κατά βάση δεν θα "κοστίσει" πολλά σε κανέναν από τους εμπλεκόμενους. Είναι ωστόσο ιδιαίτερα ενδιαφέρον το γεγονός ότι η Marvel είναι δεκτική ακόμη και σε μοντέλα προώθησης του υλικού της που όχι απλώς αντισυμβατικά, αλλά αδιανόητα θα θεωρούνταν μόλις π.χ. 5 ή 10 χρόνια πριν. Όμως η επιτυχία των σειρών Daredevil, Jessica Jones και Luke Cage στην Netflix, η επιτυχία των ταινιών της Marvel στις αίθουσες και η άνοδος στις πωλήσεις των κόμικ της αμερικανικής εταιρείας (χάρτινων και ψηφιακών) δεν μπορεί να είναι τυχαία: με... αυτά και μ' εκείνα φαίνεται να έχει πια διαμορφωθεί ένα κοινό που ενδιαφέρεται για τα υπερηρωϊκά προϊόντα και έχει την πρόθεση να τα "ακολουθήσει" σε πολλαπλούς προορισμούς. Αν τα προϊόντα είναι ούτως ή άλλως προσεγμένα, γιατί όχι;