Lemon

3,5

«Κανείς δεν είναι τελειωμένος, αν έχει μια καλή ιστορία να διηγηθεί» ακούγεται νωρίς στην παράσταση και, σίγουρα, ο Μελαχρινός Βελέντζας και ο Γιώργος Δρίβας έχουν μια τέτοια πολύ καλή ιστορία. | Powered by Uber

Lemon

"Κανείς δεν είναι τελειωμένος, αν έχει μια καλή ιστορία να διηγηθεί" ακούγεται νωρίς στην παράσταση και, σίγουρα, ο Μελαχρινός Βελέντζας και ο Γιώργος Δρίβας έχουν μια τέτοια πολύ καλή ιστορία. Η –γνωστή από τη μεταφορά της στον κινηματογράφο– βιογραφία του Αλεσάντρο Μπαρίκο για τον πιανίστα που γεννήθηκε και πέθανε πάνω σε ένα ατμόπλοιο χωρίς ποτέ να πατήσει στεριά, γίνεται μια ευρηματική παράσταση για δύο ηθοποιούς. Η Γεωργία Τσαγκαράκη (η οποία υπογράφει και την ωραία διασκευή) καθοδηγεί τους ερμηνευτές σε μια ζωηρή αναπαράσταση μιας βαθιάς ανθρώπινης ιστορίας, με την ενέργειά τους να πλημμυρίζει τη σκηνή και το σωματικό χιούμορ να εναλλάσσεται με στιγμές περίσκεψης και εσωτερικότητας. Φροντισμένη σε λεπτομέρεια, η παράσταση εκμεταλλεύεται στο έπακρο το χώρο και ξετυλίγεται ωραία γύρω από το πιάνο, που χρησιμοποιείται πολλαπλώς. Η πολλά υποσχόμενη δουλειά της νεοσύστατης ομάδας μάς ακολουθεί και μετά τη λήξη της, σαν να μας ρωτά: εσείς ποιο φόβο σας δεν τολμάτε να αντιμετωπίσετε;

Πρώτη δημοσίευση: 14/2/2019

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Lemon

  • Performance
  • Διάρκεια: 70 '

Βασισμένο στον μονόλογο "Χιλιαεννιακόσια" του Αλεσάντρο Μπαρίκο, το έργο εξελίσσεται πάνω σε ένα ατμόπλοιο που πραγματοποιεί το ταξίδι Ευρώπη-Αμερική. Ένα νεογέννητο μωρό εγκαταλείπεται από τους μετανάστες γονείς του μέσα σε μια κούτα από λεμόνια. Ο ναύτης που το βρίσκει του δίνει το παρατσούκλι Τι Ντι Λέμον -από την κούτα των λεμονιών- και 1900 -από τη χρονιά που τον βρήκε. Ο ναύτης αυτός πεθαίνει και ο 1900 μένει ξανά ορφανός. Πάνω στο πλοίο, ο ενήλικας πια ήρωας της ιστορίας γνωρίζει τον έναν και μοναδικό του φίλο, τον τρομπετίστα Τιμ Τούνυ. Ο τελευταίος τον παροτρύνει διαρκώς να κατέβει στη στεριά, προκειμένου να εξαργυρώσει το ταλέντο του και να ζήσει μία “κανονική” ζωή. Την site-adaptive παράσταση που ταξιδεύει κυρίως σε αποκεντρωμένες περιοχές προσαρμόζοντας την ιστορία του πιανίστα 1900 στον κάθε διαφορετικό τόπο και δημιουργώντας μία πρωτότυπη εμπειρία για τους θεατές -σε ένα χωριό 25 μόνιμων κατοίκων, σε αγκυροβολημένα καράβια, εν πλω, σε ένα κτήμα λεμονιών κ.ά.- σε καλλιτεχνική διεύθυνση Μ. Βελέντζα, έχουν παρακολουθήσει μέχρι σήμερα 16.700 θεατές. Παρουσιάζεται σε μια επετειακή εκδοχή, την οποία ακολουθεί μια ξεχωριστή εμφάνιση του διεθνούς φήμης πιανίστα Σταύρου Λάντσια (διάρκειας 60').

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Θέλω να σου κρατάω το χέρι": Παράταση και εορταστικές παραστάσεις

Με προσθήκες νέων παραστάσεων για τις γιορτές εξακολουθεί να παίζεται το επιτυχημένο έργο του Τάσου Ιορδανίδη "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" στη σκηνή του Άλφα-"Ληναίος-Φωτίου".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Η ομάδα Εν Δυνάμει και το νέο συμπεριληπτικό art project "Ι Got it Tho" | "Κι όμως Το’χω"

Μια σπονδυλωτή καλλιτεχνική πρωτοβουλία με στόχο την προώθηση της πολιτιστικής αφήγησης που εστιάζει στην ενδυνάμωση, την ανθεκτικότητα και την ενωτική δύναμη που προσφέρει η σύγχρονη τέχνη.

Εναέριες ακροβατικές χορογραφίες στο Christmas Theater

Το "Flying Fairy Chinese Acrobatic Show" έρχεται από την μακρινή Κίνα, φιλοξενείται στο Christmas Theater και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια.

Ο Δημήτρης Μυλωνάς μας μιλά για τη συνάντηση του με τους "Ήρωες"

Ποιοι είναι οι "Ήρωες" που έγιναν η αφορμή να βρεθούν στη σκηνή οι βετεράνοι ηθοποιοί Αρζόγλου, Βαλαβανίδης και Σκουρολιάκος; Ο σκηνοθέτης της παράστασης που παίζεται στο Από Μηχανής Θέατρο μας τους συστήνει.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 21 έως 27 Νοεμβρίου και αξίζουν.

Η αξία της ζωής

Ο πόνος είναι αναπόφευκτος, όμως η αξία της ζωής είναι αδιαπραγμάτευτη μοιάζει να λέει η Αμερικανίδα συγγραφέας, μέσα από την ιστορία δύο ζευγαριών που βιώνουν πολλαπλές απώλειες. Το σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας δίνοντας προβάδισμα στις ερμηνείες. | Powered by Uber

Γυάλινος κόσμος

Πολύ ενδιαφέρουσα, αν και συζητήσιμη, προσέγγιση του αριστουργήματος του Τενεσί Ουίλιαμς. Μέσα σε μια απογυμνωμένη συνθήκη, το έργο κατεβαίνει στην πλατεία ακέραιο, δείχνει σαν να φωτίζεται εκ νέου, ενώ οι ερμηνείες κάνουν το όλο εγχείρημα να δικαιώνεται. | Powered by Uber