Ο άσχημος

4

Δυναμική, ερεθιστική, καταγγελτική παράσταση, γεμάτη χιούμορ και προβληματισμό, πάνω σε ένα υπερρεαλιστικής σύλληψης έργο που σχολιάζει εύστοχα τη σύγχρονη αποθέωση της τελειότητας.

Ο άσχημος

Δυναμική, ερεθιστική, καταγγελτική παράσταση, γεμάτη χιούμορ και προβληματισμό, πάνω σε ένα υπερρεαλιστικής σύλληψης έργο που σχολιάζει εύστοχα τη σύγχρονη αποθέωση της τελειότητας.

Ο άσχημος - εικόνα 1

Ο Φάουστ πούλησε την ψυχή του για να μάθει τα μυστικά της μαγείας και να ξανακερδίσει τη νεότητα· ο άνθρωπος του 21ου αιώνα παραδίνεται στη ματαιοδοξία της εικόνας χωρίς ουσιαστικό αντάλλαγμα. Ή μήπως υπάρχει αντάλλαγμα; Στη σημερινή παγκοσμιοποιημένη κοινωνία, όπου η τελειότητα είναι το απόλυτο ζητούμενο, η εικόνα έχει μεγαλύτερη επίδραση από το πνεύμα και τη γνώση. Μόνο που το κυνήγι του ωραίου και η λογική της πασαρέλας έχουν υψηλότατο τίμημα, την προσωπική μας ζωή.

Αυτό μας λέει με αιχμηρό και απολαυστικά καυστικό τρόπο ο Μάριους φον Μάγενμπουργκ στο έργο του. Ο κεντρικός ήρωας Λέτε υποβιβάζεται από τον διευθυντή του επειδή είναι ανείπωτα άσχημος. Μια πλαστική επέμβαση αλλάζει ριζικά το πρόσωπο αλλά και τη ζωή του, αφού αίφνης γίνεται πανέμορφος και περιζήτητος. Τίποτα μεμπτό εκτός από το ότι ο άπληστος χειρουργός αποφασίζει να κάνει πλαστικές κοπιάροντας το πρόσωπο του Λέτε. Οι στρατιές των κλώνων οδηγούν τον Λέτε στα όρια της σχιζοφρένειας... «Θέλω πίσω το πρόσωπό μου», αναφωνεί κάποια στιγμή, αλλά είναι πια αργά, η φυσικότητα και η μοναδικότητα έχουν χαθεί για πάντα.

Ο άσχημος - εικόνα 2

Στην ωραία ροή που ενορχήστρωσε ο Δημήτρης Λάλος το παρωδιακό δίνει αβίαστα τη θέση του στο δραματικό, ενώ ταυτόχρονα κρατά σε εγρήγορση κοινό και ηθοποιούς. Ο Θανάσης Δόβρης είναι κάτι παραπάνω από απολαυστικός, εκφράζοντας εύστοχα το παραλήρημα και την αγωνία του πρωταγωνιστή χωρίς να τον γελοιοποιεί.

Με την εύπλαστη παρουσία της, η Βάσω Καβαλλιεράτου στήριξε το γκροτέσκ στοιχείο και τις εντάσεις, ο Συμεών Τσακίρης υπογράμμισε με την ερμηνεία του το χτίσιμο της αυτής της κραυγής ενάντια στην ομογενοποίηση του ανθρώπινου είδους, ενώ ο Μιχάλης Βρεττός, λίγο πιο συγκρατημένος, δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το σταδιακό κρεσέντο.

TEMPUS VERUM - ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ Ιάκχου 19, Γκάζι, 2103425170. Διάρκεια: 90΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Ο άσχημος

  • Μαύρη Κωμωδία
  • Διάρκεια: 80 '

O ήρωας αποφασίζει να αλλάξει το πρόσωπό του επειδή είναι άσχημος. Μετά την επέμβαση όλοι θέλουν να του μοιάσουν. Στο τέλος η ανθρωπότητα θα έχει το ίδιο πρόσωπο.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Θέλω να σου κρατάω το χέρι": Παράταση και εορταστικές παραστάσεις

Με προσθήκες νέων παραστάσεων για τις γιορτές εξακολουθεί να παίζεται το επιτυχημένο έργο του Τάσου Ιορδανίδη "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" στη σκηνή του Άλφα-"Ληναίος-Φωτίου".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Η ομάδα Εν Δυνάμει και το νέο συμπεριληπτικό art project "Ι Got it Tho" | "Κι όμως Το’χω"

Μια σπονδυλωτή καλλιτεχνική πρωτοβουλία με στόχο την προώθηση της πολιτιστικής αφήγησης που εστιάζει στην ενδυνάμωση, την ανθεκτικότητα και την ενωτική δύναμη που προσφέρει η σύγχρονη τέχνη.

Εναέριες ακροβατικές χορογραφίες στο Christmas Theater

Το "Flying Fairy Chinese Acrobatic Show" έρχεται από την μακρινή Κίνα, φιλοξενείται στο Christmas Theater και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια.

Ο Δημήτρης Μυλωνάς μας μιλά για τη συνάντηση του με τους "Ήρωες"

Ποιοι είναι οι "Ήρωες" που έγιναν η αφορμή να βρεθούν στη σκηνή οι βετεράνοι ηθοποιοί Αρζόγλου, Βαλαβανίδης και Σκουρολιάκος; Ο σκηνοθέτης της παράστασης που παίζεται στο Από Μηχανής Θέατρο μας τους συστήνει.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 21 έως 27 Νοεμβρίου και αξίζουν.

Η αξία της ζωής

Ο πόνος είναι αναπόφευκτος, όμως η αξία της ζωής είναι αδιαπραγμάτευτη μοιάζει να λέει η Αμερικανίδα συγγραφέας, μέσα από την ιστορία δύο ζευγαριών που βιώνουν πολλαπλές απώλειες. Το σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας δίνοντας προβάδισμα στις ερμηνείες. | Powered by Uber

Γυάλινος κόσμος

Πολύ ενδιαφέρουσα, αν και συζητήσιμη, προσέγγιση του αριστουργήματος του Τενεσί Ουίλιαμς. Μέσα σε μια απογυμνωμένη συνθήκη, το έργο κατεβαίνει στην πλατεία ακέραιο, δείχνει σαν να φωτίζεται εκ νέου, ενώ οι ερμηνείες κάνουν το όλο εγχείρημα να δικαιώνεται. | Powered by Uber