Ο άσχημος

4

Δυναμική, ερεθιστική, καταγγελτική παράσταση, γεμάτη χιούμορ και προβληματισμό, πάνω σε ένα υπερρεαλιστικής σύλληψης έργο που σχολιάζει εύστοχα τη σύγχρονη αποθέωση της τελειότητας.

Ο άσχημος

Δυναμική, ερεθιστική, καταγγελτική παράσταση, γεμάτη χιούμορ και προβληματισμό, πάνω σε ένα υπερρεαλιστικής σύλληψης έργο που σχολιάζει εύστοχα τη σύγχρονη αποθέωση της τελειότητας.

Ο άσχημος - εικόνα 1

Ο Φάουστ πούλησε την ψυχή του για να μάθει τα μυστικά της μαγείας και να ξανακερδίσει τη νεότητα· ο άνθρωπος του 21ου αιώνα παραδίνεται στη ματαιοδοξία της εικόνας χωρίς ουσιαστικό αντάλλαγμα. Ή μήπως υπάρχει αντάλλαγμα; Στη σημερινή παγκοσμιοποιημένη κοινωνία, όπου η τελειότητα είναι το απόλυτο ζητούμενο, η εικόνα έχει μεγαλύτερη επίδραση από το πνεύμα και τη γνώση. Μόνο που το κυνήγι του ωραίου και η λογική της πασαρέλας έχουν υψηλότατο τίμημα, την προσωπική μας ζωή.

Αυτό μας λέει με αιχμηρό και απολαυστικά καυστικό τρόπο ο Μάριους φον Μάγενμπουργκ στο έργο του. Ο κεντρικός ήρωας Λέτε υποβιβάζεται από τον διευθυντή του επειδή είναι ανείπωτα άσχημος. Μια πλαστική επέμβαση αλλάζει ριζικά το πρόσωπο αλλά και τη ζωή του, αφού αίφνης γίνεται πανέμορφος και περιζήτητος. Τίποτα μεμπτό εκτός από το ότι ο άπληστος χειρουργός αποφασίζει να κάνει πλαστικές κοπιάροντας το πρόσωπο του Λέτε. Οι στρατιές των κλώνων οδηγούν τον Λέτε στα όρια της σχιζοφρένειας... «Θέλω πίσω το πρόσωπό μου», αναφωνεί κάποια στιγμή, αλλά είναι πια αργά, η φυσικότητα και η μοναδικότητα έχουν χαθεί για πάντα.

Ο άσχημος - εικόνα 2

Στην ωραία ροή που ενορχήστρωσε ο Δημήτρης Λάλος το παρωδιακό δίνει αβίαστα τη θέση του στο δραματικό, ενώ ταυτόχρονα κρατά σε εγρήγορση κοινό και ηθοποιούς. Ο Θανάσης Δόβρης είναι κάτι παραπάνω από απολαυστικός, εκφράζοντας εύστοχα το παραλήρημα και την αγωνία του πρωταγωνιστή χωρίς να τον γελοιοποιεί.

Με την εύπλαστη παρουσία της, η Βάσω Καβαλλιεράτου στήριξε το γκροτέσκ στοιχείο και τις εντάσεις, ο Συμεών Τσακίρης υπογράμμισε με την ερμηνεία του το χτίσιμο της αυτής της κραυγής ενάντια στην ομογενοποίηση του ανθρώπινου είδους, ενώ ο Μιχάλης Βρεττός, λίγο πιο συγκρατημένος, δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το σταδιακό κρεσέντο.

TEMPUS VERUM - ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ Ιάκχου 19, Γκάζι, 2103425170. Διάρκεια: 90΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Ο άσχημος

  • Μαύρη Κωμωδία
  • Διάρκεια: 80 '

O ήρωας αποφασίζει να αλλάξει το πρόσωπό του επειδή είναι άσχημος. Μετά την επέμβαση όλοι θέλουν να του μοιάσουν. Στο τέλος η ανθρωπότητα θα έχει το ίδιο πρόσωπο.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Ζωρζ & Φρεντερίκ: Ποιητές του ονείρου": Το Ηρώδειο τον Οκτώβριο έχει αέρα Παρισιού

Για μία μόνο βραδιά, το ρωμαϊκό ωδείο υποδέχεται τη μουσικοθεατρική παράσταση, με τον Δημήτρη Λάλο και τη Μαριλίτα Λαμπροπούλου να υποδύονται τους φλογερά ερωτευμένους Φρεντερίκ Σοπέν και Ζωρζ Σαντ.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
16/07/2024

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.