Άντρες έτοιμοι για όλα

3,5

Δεν είναι τυχαίες οι ουρές του κόσμου έξω από το Θέατρο Λαμπέτη. Τηλεοπτικών προδιαγραφών, αλλά ξεκαρδιστική είναι αυτή η «ελληναράδικη» κωμωδία με τις παρεΐστικες ατάκες, τις μπριόζες ερμηνείες και τους Ευριπιώτη, Κόκλα κι Ευθυμιάδη να ξεχωρίζουν.

Άντρες έτοιμοι για όλα

Δεν είναι τυχαίες οι ουρές του κόσμου έξω από το Θέατρο Λαμπέτη. Τηλεοπτικών προδιαγραφών, αλλά ξεκαρδιστική είναι αυτή η «ελληναράδικη» κωμωδία με τις παρεΐστικες ατάκες, τις μπριόζες ερμηνείες και τους Ευριπιώτη, Κόκλα κι Ευθυμιάδη να ξεχωρίζουν.

Άντρες έτοιμοι για όλα - εικόνα 1

Σε μια επαρχιακή πόλη της Ελλάδας πέντε παλιόφιλοι αποφασίζουν να οργανώσουν μια βραδιά αντρικού στριπτίζ προκειμένου να διασώσουν με τα έσοδα των εισιτηρίων την «Αναμπέλα», την καταχρεωμένη καφετέρια-στέκι τους. Το ζήτημα όμως στο έργο δεν είναι το ίδιο το στριπτίζ, αλλά οι περιπέτειές τους μέχρι τη βραδιά που θα τα βγάλουν όλα στη φόρα με τη βοήθεια μιας σέξι Ρωσίδας χορεύτριας (Πηνελόπη Αναστασοπούλου), την οποία έχουν επιστρατεύσει για να τους εκπαιδεύσει.

Ο ιδιοκτήτης της «Αναμπέλα» (Κώστας Κόκλας), εκτός από τις αγωνίες του για τα προς το ζην, έχει το άγχος μην τυχόν και ο γιος του (Μάνος Ιωάννου) είναι γκέι. Ο ταξιτζής της παρέας (Θανάσης Ευθυμιάδης), με βαριές τύψεις απέναντι στη σύζυγό του (Ευαγγελία Μουμούρη), αρχίζει να την απατά με τη Ρωσίδα, αγνοώντας πως η σύζυγός του διατηρεί «σοβαρή» εξωσυζυγική σχέση εδώ και τρία χρόνια με τον κολλητό του (Γιάννης Τσιμιτσέλης). Δίχως να χαίρουν πρωτοτυπίας, αυτές ιστορίες καθημερινής φρενίτιδας βγάζουν πολύ γέλιο, με τους Κώστα Ευριπιώτη (ο «μεγάλος» της παρέας), Κώστα Κόκλα και Θανάση Ευθυμιάδη να τα δίνουν όλα!

Οι πρώτοι δύο πετυχαίνουν με τους αυτοσχεδιασμούς τους ένα σπαρταριστό ντουέτο, ενώ η ερμηνεία του τρίτου είναι από μόνη της ένα υποδειγματικό κωμικό μονόπρακτο. ­Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως ο υπόλοιπος θίασος (Νίκη Λάμη, Μαίρη Σταυρακέλη, Μαρία Φιλίππου) υστερεί ερμηνευτικά, ενώ η σκηνοθεσία –χωρίς να είναι κάτι σπουδαίο– έχει προνοήσει για το σβέλτο ρυθμό και τα ωραία ευτράπελα. Ίσως όμως χάθηκε η ευκαιρία για μια σπουδαία κοινωνική κωμωδία. Οι Έλληνες συγγραφείς-διασκευαστές άντλησαν την κεντρική ιδέα του «στριπτίζ με καλό σκοπό» από το θεατρικό έργο «Ladies Night», στο οποίο βασίστηκε και η ταινία-φαινόμενο του 1997 «Full Monty». Όπως σημείωνε τότε γι’ αυτήν ο κριτικός κινηματογράφου Μπάμπης Ακτσόγλου στο «α»: «Πρόκειται για ένα μάθημα ζωής –η πιο απαισιόδοξη συγκυρία μεταβάλλεται σε πανηγύρι– αλλά κι ένα μάθημα για το τι σημαίνει κοινωνική κωμωδία με τα όλα της».

Οι Ρέππας-Παπαθανασίου δεν κατάφεραν κάτι αντάξιο. Μολονότι το υλικό τους προσφερόταν για μια έξοχη σάτιρα των λαϊκών τάξεων στην ελληνική επαρχία, περιορίστηκαν στην κατασκευή μιας τυπικής κωμωδίας καταστάσεων με ωραία αστεία της παλιοπαρέας, πλην όμως κλισέ χαρακτήρες. Δεν εμβάθυναν στο κωμικό που μπορεί να παραχθεί από τα πραγματικά προβλήματα, αλλά στους αστεϊσμούς με το «ελληναράδικον» του πράγματος. Αυτό αρκεί για να γεμίσει ένα θέατρο και να κάνει ένα ζορισμένο κοινό να ξεσκάσει. δεν αρκεί όμως για να κάνει ένα έργο να περάσει στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου.

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 31/10/2013

Περισσότερες πληροφορίες

Άντρες έτοιμοι για όλα

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 120 '

Τόσο έτοιμοι και απελπισμένοι που τα βγάζουν όλα στη φόρα, ακολουθώντας το παράδειγμα των άνεργων ηρώων της ταινίας «Full Monty»

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
16/07/2024

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.

Η "Ορέστεια" του Θεόδωρου Τερζόπουλου πηγαίνει περιοδεία

Μάθετε σε ποιους σταθμούς θα παρουσιαστεί η τριλογία του Αισχύλου μετά την παρουσίασή της στο κατάμεστο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου (από όπου μπορείτε να δείτε εντός φωτογραφίες).

Οι παραγωγές της Στέγης Ιδρύματος Ωνάση ταξιδεύουν σε όλον τον κόσμο

Η βρετανική εφημερίδα The Stage πλέκει το εγκώμιο της Στέγης που προωθεί και στηρίζει την εξακτίνωση της σύγχρονης ελληνικής δημιουργίας του θεάτρου και του χορού στην Ευρώπη - κι όχι μόνο.

Θεσσαλικό Θέατρο: Ο Ορέστης Τάτσης νέος καλλιτεχνικός διευθυντής

Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου.