Φάνης Μουρατίδης, Εβελίνα Παπούλια, Γιώργος Συμεωνίδης, Χρήστος Σπανός, Ευγενία Παναγοπούλου, Γιάννης Ζαράγκαλης και Δημήτρης Ψύλλος πρωταγωνιστούν στην έξυπνη κωμωδία του Φλοριάν Ζελέρ "Εγώ, εγώ... κι εγώ" που ανεβαίνει φέτος για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Η έμπειρη Σοφία Σπυράτου ενορχηστρώνει σκηνοθετικά την παράσταση, σε μετάφραση και διασκευή της Λουίζας Μητσάκου, πάνω στο έργο του σπουδαίου σύγχρονου Γάλλου συγγραφέα που γνωρίζουμε από τις μεγάλες επιτυχίες "Ο πατέρας", "Ο γιος" κ.ά., τόσο στον κινηματογράφο όσο και στο θέατρο.
Με τη μοναδική του ικανότητα να αγγίζει τις ανθρώπινες σχέσεις και το θέμα της οικογένειας, ο Ζελέρ προσεγγίζει σε αυτό το έργο του τη σχέση γονέων - παιδιών, τη σχέση μας με το στάτους και τα υλικά αγαθά, καθώς και την έλλειψη επικοινωνίας που χαρακτηρίζει την εποχή μας, ζητήματα σοβαρά και οικεία σε όλους μας, με ένα τρόπο πιο ανάλαφρο, περνώντας όλα όσα θέλει να πει μέσα από τον μηχανισμό της κωμωδίας.
Κεντρικός χαρακτήρας είναι ο Μισέλ, ένας φαινομενικά επιτυχημένος οικογενειάρχης και επαγγελματίας με χόμπι τη συλλογή δίσκων τζαζ μουσικής, ο οποίος συνειδητοποιεί μέσα από κωμικοτραγικές καταστάσεις και ξεκαρδιστικές ανατροπές ότι η ζωή του όχι μόνο δεν είναι τακτοποιημένη και "λαμπερή” όπως νόμιζε, αλλά ότι είναι περισσότερο μια απάτη, αλλά και μια αυταπάτη.
"Ο μεγάλος μάστορας Ζελέρ δείχνει τη διάβρωση της οικογένειας και των σχέσεων κάτω από μία δομή μπουλβάρ. Το δράμα πάντα είναι καταλύτης για τους ανθρώπους, αλλά ο συγγραφέας επιλέγει να περάσει τα γεγονότα ελαφρά μέσα από την κωμωδία. Αυτή νομίζω ότι είναι η μεγάλη του εξυπνάδα”, σημειώνει η σκηνοθέτις Σοφία Σπυράτου για το έργο.
Το δίπολο αλήθεια - ψέμα αποτελεί έναν από τους θεματικούς πυλώνες του έργου θέτοντας ερωτήματα: Τι ξέρουμε πραγματικά για τους άλλους, αλλά και για τον εαυτό μας; Υπάρχει άλλος τρόπος αντιμετώπισης εκτός από το να κλεινόμαστε στον εαυτό μας και στο μικρό μας "Εγώ, εγώ κι εγώ";
Ο Φάνης Μουρατίδης ερμηνεύει το ρόλο του Μισέλ, που όπως μας είπε είναι ένας χαρακτήρας που εκφράζει απόλυτα τον τίτλο του έργου "Εγώ, εγώ... κι εγώ". Η Εβελίνα Παπούλια υποδύεται τη σύζυγό του, Ναταλί, η οποία αποφασίζει να αποκαλύψει στον άντρα της ένα μυστικό από το παρελθόν, γεγονός που θα διαταράξει τις ισορροπίες. Ο Δημήτρης Ψύλλος ερμηνεύει τον Σεμπάστιαν, τον γιο τους, ο ψυχισμός του οποίου έχει επηρεαστεί από την έλλειψη επικοινωνίας και οικειότητας που χαρακτηρίζει τη σχέση τους. Ο Χρήστος Σπανός ερμηνεύει τον κολλητό φίλο του Μισέλ, τον Πιερ. Άλλο ένα πρόσωπο που του κρύβει κάτι. Τη δική της αλήθεια κρύβει από την άλλη πλευρά και η Έλσα, η καλύτερη φίλη της Ναταλί, που υποδύεται η Ευγενία Παναγοπούλου. Τον θιασο συμπληρώνουν ο Γιώργος Συμεωνίδης, ο γείτονας του Μισέλ και της Ναταλί, Πάβελ Ντουμπρόβσκι, ο οποίος κολλάει σαν βδέλλα στο διαμέρισμά τους με αφορμή μια βλάβη στο υδραυλικό σύστημα του σπιτιού, το οποίο αποσυντίθεται κυριολεκτικά και μεταφορικά. Τον Λεό, τον υδραυλικό που επιχειρεί ανεπιτυχώς και με αστεία αποτελέσματα να διορθώσει τη βλάβη, ερμηνεύει ο Γιάννης Ζαράγκαλης.
Τα σκηνικά της παράστασης υπογράφει ο Μανόλης Παντελιδάκης, τα κοστούμια ο Γιώργος Σεγρεδάκης, τη μουσική ο Μιλτιάδης Παπαστάμου, τους στίχους ο Γιώργος Μυζάλης και τους φωτισμούς ο Περικλής Μαθιέλλης.
Προπώληση εισιτηρίων: more.com
Περισσότερες πληροφορίες
Εγώ, εγώ... κι εγώ
Οι ανθρώπινες σχέσεις και το δίπολο αλήθεια - ψέμα περνούν μέσα από το κάτοπτρο του κορυφαίου συγγραφέα και συνθέτουν μια τρελή μαύρη κωμωδία. Ο Μισέλ, ένας ώριμος άντρας, φαινομενικά επιτυχημένος επαγγελματίας και οικογενειάρχης, συνειδητοποιεί μέσα από απανωτές κωμικές καταστάσεις και ανατροπές ότι η ζωή του δεν είναι τελικά τόσο τακτοποιημένη και “λαμπερή”, αντ’ αυτού είναι μια απάτη, αλλά και μια αυταπάτη. Με τη μοναδική του ικανότητα να αγγίζει τις ανθρώπινες σχέσεις και το θέμα της οικογένειας, ο Ζελέρ προσεγγίζει σε αυτό το έργο του τη σχέση γονέων - παιδιών, τη σχέση μας με το στάτους και τα υλικά αγαθά, καθώς και την έλλειψη επικοινωνίας που χαρακτηρίζει την εποχή μας, ζητήματα σοβαρά και οικεία σε όλους μας, με ένα τρόπο πιο ανάλαφρο, περνώντας όλα όσα θέλει να πει μέσα από τον μηχανισμό της κωμωδίας.