Οι "Γιαγιάδες" έρχονται στο Φουαγιέ του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά

Ο Γιώργος Καλογερόπουλος και οι συνεργάτες του επιστρέφουν με μια παράσταση αφιερωμένη στο πιο αγαπημένο και συχνά ξεχασμένο πρόσωπο μιας οικογένειας.

Γιαγιάδες

Μετά τον επιτυχημένο κύκλο παραστάσεων "Κατάματα" στο Φουαγιέ του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά (2024), ο Γιώργος Καλογερόπουλος και οι συνεργάτες του επιστρέφουν με την παράσταση "Γιαγιάδες" που είναι αφιερωμένη στο πιο αγαπημένο και συχνά ξεχασμένο πρόσωπο μιας οικογένειας, τη γιαγιά. Μια παράσταση φτιαγμένη από ιστορίες για γιαγιάδες. Ιστορίες ομορφιάς, ανθρώπων, παράξενων πλασμάτων, νοσταλγίας, απόρριψης, μοναδικότητας, αγάπης, απώλειας, αποδοχής, πόνου, χαράς. Η παράσταση θα παιχτεί στο Φουαγιέ την Παρασκευή 17, το Σάββατο 18 και την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2025.

Λίγα λόγια για το έργο

 

Μια γιαγιά στο μέτωπο του πολέμου πασχίζει να προσφέρει ασφάλεια και θαλπωρή στην οικογένειά της. Μια ανήμπορη γιαγιά, ξαπλωμένη σε ένα κρεβάτι νοσοκομείου, παλεύει με τις αναμνήσεις της. Μια σύγχρονη γιαγιά ανακαλύπτει τα οφέλη της τεχνολογίας και τα "μαγικά" φίλτρα του Instagram. Μια ηλικιωμένη ηθοποιός αναπολεί τους μεγάλους ρόλους που καθόρισαν τη ζωή και την καριέρα της. Μια εγκαταλελειμμένη γιαγιά στο δωμάτιο ενός γηροκομείου ξαναζεί τα τραύματα του παρελθόντος με φόντο μια θάλασσα που δεν έρχεται ποτέ. Η απίστευτη ιστορία μεταμόρφωσης και αποδοχής μιας ιδιαίτερης και πολύχρωμης γιαγιάς. Μια γιαγιά, αντιμέτωπη με το επερχόμενο φινάλε της, ξεφυλλίζει το άλμπουμ της ζωής της. Ένας εγγονός/σκηνοθέτης με σκηνικές οδηγίες τις αναμνήσεις απ’ τη δική του γιαγιά. Πρόσωπα και ιστορίες που συνθέτουν έναν ποιητικό φόρο τιμής στις γιαγιάδες του παρελθόντος, του παρόντος μα και του μέλλοντός μας.

Ερμηνεύουν: Γιώργος Καλογερόπουλος, Βάσω Μανδύλη, Μαρία Μιχαηλίδου, Αιμιλία Ράπτη, Μαρίνα Σωκράτη, Εύη Τσακλάνου. Φιλική συμμετοχή σε βίντεο: Ελένη Γερασιμίδου.
Σύλληψη/Κείμενο/Σκηνοθεσία/Μουσική Επιμέλεια/Σχεδιασμός Φωτισμού: Γιώργος Καλογερόπουλος
Χορογραφίες: Εύη Τσακλάνου
Σκηνικά/Κοστούμια: Η ομάδα της παράστασης

 

Η παράσταση αφιερώνεται στα απανταχού θύματα πολέμου. Στην παράσταση γίνεται χρήση καπνού με ειδικό υγρό, μη τοξικό, με βάση το νερό. Ο χώρος είναι προσβάσιμος σε άτομα με κινητικές δυσκολίες και σε χρήστες/χρήστριες αναπηρικών αμαξιδίων.

Προπώληση μέσω more.com.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Παράταση παραστάσεων για το "Μάθε με να φεύγω"

Το κουήρ μελόδραμα "Μάθε με να φεύγω" του Άκη Δήμου συνεχίζει να παίζεται σε ένα διαμέρισμα στην οδό Πολυκλείτου 21 στο Μοναστηράκι, σε σκηνοθεσία του Γιάννη Σκουρλέτη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
09/01/2025

"reading in/reading out": Μια επιτελεστική ανάγνωση του Συνταγματικού Δικαίου στην Εθνική Πινακοθήκη

Η αναστοχαστική performance παρουσιάζεται στο πλαίσιο των παράλληλων δράσεων για την έκθεση "Δημοκρατία".

Τελευταίες παραστάσεις για την "Καρένινα" στο Θησείον

Η παράσταση της ομάδας ΠΥΡ, σε σκηνοθεσία Ιώς Βουλγαράκη, με τους Δημήτρη Γεωργιάδη, Δέσποινα Κούρτη και Αργύρη Ξάφη, θα ολοκληρώσει σύντομα τον κύκλο της.

Πρεμιέρες: Οι νέες θεατρικές παραστάσεις της εβδομάδας (9-15/1)

Οι πέντε θεατρικές παραστάσεις που κάνουν πρεμιέρα από 9 έως 15 Ιανουαρίου και ξεχωρίζουν.

Ο Βαρόνος "Φ" (Φιάκας)

Ο Γιωργής Τσουρής και ο Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος στρέφονται σε μία από τις πλέον πολυπαιγμένες –αλλά πλέον όχι τόσο- κωμωδίες της θεατρικής μας ιστορίας, και αφού τη διασκευάσουν, την παραδίδουν αναβαπτισμένη στο σημερινό κοινό σε μια απολαυστική παράσταση με ωραίες ερμηνείες. | Powered by Uber

Η Μάνα Κουράγιο και τα παιδιά της

Μεγαλειώδης παράσταση συνόλου σε ένα εμβληματικό έργο, το οποίο, μάλιστα, συγκαταλέγεται σε αυτά του Μπρεχτ που δεν βλέπουμε συχνά. Πιστός στο ύφος του, ο Λιβαθινός παραδίδει ένα πλουραλιστικό θέαμα με εξαίσια αισθητική, που όμως σε σημεία προδίδει το συγγραφικό πνεύμα. | Powered by Uber

Μαρία Παπαφωτίου: "Η ‘Ιφιγένεια των Ταύρων’ είναι μια αιρετική σ’ έναν ορθόδοξο κόσμο"

Μιλήσαμε με την ταλαντούχα ηθοποιό για το ρόλο της Ιφιγένειας που ερμηνεύει στο Ίδρυμα "Μιχάλης Κακογιάννης", στο εμπνευσμένο από τον μύθο των Ατρειδών έργο του Χριστόφορου Χριστοφή.