Τελευταίες παραστάσεις του stand up σόλο "Α4" του Δημήτρη Δημόπουλου

Ολοκληρώνονται οι παραστάσεις του σόλο “Α4-Βιντεοσκόπηση” στο Θέατρο Ψυρρή. Ο stand up comedian Δημήτρης Δημόπουλος σε μεγάλα κέφια σχολιάζει τέσσερις ιστορίες βασισμένες σε πραγματικά βιώματα.

Δημήτρης Δημόπουλος Α4 Χρήστος Κέδρας©

Ο Δημήτρης Δημόπουλος ολοκληρώνει την πορεία του "Α4” με τρεις τελευταίες παραστάσεις και τη βιντεοσκόπηση του πιο εξομολογητικού σταντ-απ μονολόγου του στη σκηνή του νέου Θεάτρου Ψυρρή. Την παράσταση μπορούν να παρακολουθήσουν θεατές άνω των 15 ετών. Ο Δημήτρης Δημόπουλος  ξεδιπλώνει τέσσερις ιστορίες βασισμένες σε πραγματικά βιώματα που δεν είναι πάντα απαραίτητα κωμικά. Πηγή έμπνευσης είναι η ίδια η ζωή και ίσως τα "άσχημα” που επιφυλάσσει και μας αιφνιδιάζουν. Όπως δηλώνει ο ίδιος είναι από τα πιο ενδοσκοπικά κείμενα του ως τώρα.

Διαβάζουμε στο σημείωμα για την παράσταση: "Όταν λέει "ενδοσκοπικά", εννοεί "αυτοναφορικά". Και όταν λέει "αυτοναφορικά", εννοεί "εγωκεντρικά". Και αναρωτιέται: Θα ήταν πιο γνωστός αν δεν είχε ένα τόσο κοινότοπο ονοματεπώνυμο; Αυτό το "ένα χαρτί να έχει το παιδί" που μόλις απέκτησε και ένα συνοδευτικό μεταπτυχιακό, θα βοηθήσει όντως σε κάτι; Πόση κωμωδία μπορεί να κρύβεται στη διαχείριση μιας απώλειας; Και πόσες δυσκολίες μπορεί να προκύπτουν από την ευτυχία της ζωής; Και, τέλος πάντων, πόσα αστεία χωρούν σε μια σελίδα Α4;!”. Το stand-up, που παρουσιάζεται στην σκηνή του Θεάτρου Ψυρρή κλείνει για φέτος τον κύκλο του. Μπορείτε να την δείτε Δευτέρα 2/12, Τρ. 26/12, 3/12.

Προπώληση εισιτηρίων: more.com

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Α4

  • Stand up Comedy
  • Διάρκεια: 80 '

Πόσες σελίδες Α4 απαιτούνται για να ξεδιπλωθούν τέσσερις ιστορίες βασισμένες σε πραγματικά βιώματα που δεν είναι πάντα απαραίτητα κωμικά; Ο πολυπράγμων κωμικός Δημήτρης Δημόπουλος, επιστρέφει μετά την ανατρεπτική “Καφρόκρεμα” και παρουσιάζει τον νέο σταντ-απ μονόλογό του με τα πιο ενδοσκοπικά κείμενα του ως τώρα, για τελευταία φορά. Και όταν λέει «ενδοσκοπικά», εννοεί «αυτοναφορικά». Και όταν λέει «αυτοναφορικά», εννοεί «εγωκεντρικά». Και αναρωτιέται: Θα ήταν πιο γνωστός αν δεν είχε ένα τόσο κοινότοπο ονοματεπώνυμο; Αυτό το «ένα χαρτί να έχει το παιδί» που μόλις απέκτησε και ένα συνοδευτικό μεταπτυχιακό, θα βοηθήσει όντως σε κάτι; Πόση κωμωδία μπορεί να κρύβεται στη διαχείριση μιας απώλειας; Και πόση τραγωδία μπορεί να προκύπτει από την ευτυχία της ζωής; Και, τέλος πάντων, πόσα αστεία χωρούν σε μια σελίδα Α4;!

Θέατρο Ψυρρή

Σαχτούρη 4 & Σαρρή

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Ματαρόα στον ορίζοντα": Εθνικό Θέατρο και Λυρική Σκηνή φτιάχνουν μουσικό θέατρο για το πλοίο-θρύλος

Θοδωρής Αμπαζής και Νίκος Κυπουργός ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια νέα μουσικοθεατρική μυθοπλασία, εμπνευσμένη από την αληθινή ιστορία του πλοίου "Ματαρόα", που μετέφερε Έλληνες διανοούμενους στη Γαλλία μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
27/11/2024

"Μια ζωή" παίρνει σάρκα και οστά με τη Νένα Μεντή

Ο σκηνοθέτης επιτυχιών Πέτρος Ζούλιας έγραψε το μονόλογο "Μια ζωή" και τον σκηνοθετεί στο θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης με πρωταγωνίστρια τη Νένα Μεντή.

Τέσσερις θεατρικές παραστάσεις σε επανάληψη

Το ενδιαφέρον μιας παράστασης δεν χάνεται στην επανάληψη· αντίθετα, μεγαλώνει, προσκαλώντας μας να την ανακαλύψουμε ξανά και ξανά. Αυτές είναι τέσσερις επαναλήψεις που κάνουν πρεμιέρα αυτήν την εβδομάδα.

Νέες φωτογραφίες από την παράσταση "Στο σώμα της"

Ένα σύγχρονο μανιφέστο η παράσταση "Στο σώμα της" μέσα από την κίνηση, τη μουσική, τα βιωματικά κείμενα και την ερμηνεία δώδεκα γυναικών, εξερευνά ζητήματα που συνδέονται με τη βία, την καταπίεση, και την ελευθερία του γυναικείου σώματος.

Η Ζωή Χατζηαντωνίου μας μιλά για τη "Μέρα της Φούστας" σε ένα δημόσιο σχολείο

"Η Μέρα της Φούστας" του Ζαν-Πολ Λίλιενφελντ δίνει μια εξαιρετική αφορμή για να ανοίξει μια ουσιαστική συζήτηση γύρω από τη βία στα σχολεία και τις αιτίες της. Η σκηνοθέτρια Ζωή Χατζηαντωνίου μας μίλησε για το καθηλωτικό κοινωνικό δράμα που, μέσω της ιστορίας μιας καθηγήτριας (ενσαρκωμένη από την Θεοδώρα Τζήμου), εξετάζει πώς οι προκαταλήψεις και η έλλειψη επικοινωνίας μπορούν να οδηγήσουν σε ακραίες καταστάσεις.

"Σκότωσα τον νταή του απαρτχάιντ": Η ιστορία του Έλληνα ομογενή που άλλαξε την πορεία της Νότιας Αφρικής

Έναν μονόλογο αφιερωμένο στον Δημήτρη Τσαφέντα ερμηνεύει ο Νίκος Ιωαννίδης, σε κείμενο Γιώργου Δαμιανού και σκηνοθεσία Κοραή Δαμάτη.

Προεδρικό Διάταγμα 85: Οι Δραματικές Σχολές παραμένουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση | Στην Ολομέλεια του ΣτΕ η τελική απόφαση για τα πτυχία των ηθοποιών

Ιστορική χαρακτήρισε την απόφαση του Γ’ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας η Πανελλήνια Ομοσπονδία Θεάματος Ακροάματος, η οποία παρέπεμψε στην Ολομέλεια του Ανώτατου Διοικητικού Δικαστηρίου το ζήτημα της συνταγματικότητας των διατάξεων του ΠΔ 85/2022.