Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που κάνουν πρεμιέρα από 24 έως 30 Οκτωβρίου και ξεχωρίζουν.

Επιθεωρητής, 2024-25 ©Patroklos_Skafidas ©Patroklos_Skafidas

"Ο επιθεωρητής"

Ο Γιάννης Κακλέας ποντάρει στη σάτιρα και παρουσιάζει με γκροτέσκο τρόπο τη
διαφθορά της εξουσίας στο κλασικό αριστούργημα του Νικολάι Γκόγκολ. Τους
κεντρικούς ρόλους κρατούν ο Στέλιος Μάινας και ο Θοδωρής Σκυφτούλης. Πλάι
τους θα δούμε τους Άνδρη Θεοδότου, Αλέξανδρο Ζουριδάκη, Στράτο Λύκο,
Δημήτρη Διακοσάββα, Άρη Κακλέα κ.ά. (Γκλόρια, από 24/10).

Λυσσασμένη γάτα, σκηνοθ. Δημοσθένης Παπαδόπουλος
Χάρης Γερμανίδης

"Λυσσασμένη Γάτα"

Οι διαπροσωπικές σχέσεις, οι οικογενειακοί δεσμοί, τα συμφέροντα, αλλά και ο έρωτας μπαίνουν στο στόχαστρο του Τενεσί Ουίλιαμς, στο διάσημο αυτό το έργο του, το οποίο σκηνοθετεί ο Δημοσθένης Παπαδόπουλος με πρωταγωνιστές τους Γιάννη Βούρο, Μαρία Κατσανδρή, Πέτρο Λαγούτη, Μάρθα Λαμπίρη Φεντόρουφ, Κώστα Ανταλόπουλο, Μένη Κωνσταντινίδου (Αθηνά, από 24/10).

Ήταν όλοι τους παιδιά μου
Γκέλυ Καλαμπάκα©

"Ήταν όλοι τους παιδιά μου"

Το διαβρωμένο κοινωνικοοικονομικό σύστημα καυτηριάζει ο Άρθουρ Μίλερ στο έργο που έγραψε με αφορμή τα εγκλήματα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, το 1947. Το κεντρικό πρόσωπο είναι ένας αριβίστας που πουλάει ελαττωματικά ανταλλακτικά, προκαλώντας το θάνατο Αμερικανών πιλότων. Το επίκαιρο κείμενο ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Γιώργου Νανούρη, με τους Γιώργο Γάλλο, Άννα Μάσχα, Κωνσταντίνο Μπιμπή, Λίλα Μπακλέση και τους πρωτοεμφανιζόμενους Άννα Λουιζίδη και Δημήτρη Σέρφα (Αλκυονίς, από 25/10).

Λυγερή Εθνικό
©Θεόφιλος Τσιμάς

"Η λυγερή"

Η Ειρήνη Λαμπρινοπούλου σκηνοθετεί την πρώτη νουβέλα του Ανδρέα Καρκαβίτσα (1896), αποσκοπώντας σε μια επαναπροσέγγιση της ζωής μιας γυναίκας που πάντα η μοίρα της οριζόταν από το βλέμμα της κοινωνίας. Παίζουν: Μαντώ Γιαννίκου, Δάφνη Δρακοπούλου, Bασίλης Καραμπούλας, Κωνσταντίνος Σεβδαλής, Θάνος Τριανταφύλλου, Μαρία Τσιμά, Δανάη-Αρσενία Φιλίδου (Πειραματική Σκηνή Νέων Δημιουργών του Εθνικού Θεάτρου, από 24/10).

2:22 – A Ghost Story

"2:22 – A Ghost Story”

Το θρίλερ που συνδυάζει ίντριγκα, χιούμορ και τρόμο, γραμμένο από τον δημιουργό του διάσημου BBC podcast "The Battersea Poltergeist” (τρεις υποψηφιότητες στα βραβεία Ολίβιε και διάκριση "Καλύτερου Νέου Έργου" στα Βραβεία WhatsOnStage 2022), μεταφέρει το κοινό σε μια νύχτα γεμάτη αγωνία, όπου αποκαλύπτονται μυστικά και το υπερφυσικό κάνει αισθητή την παρουσία του. Ο Φάνης Μουρατίδης σκηνοθετεί και παίζει στο συναρπαστικό θρίλερ του Ντάνι Ρόμπινς με συμπρωταγωνιστές τους Φαίη Ξυλά, Ναταλία Δραγούμη, Στάθη Μαντζώρο, Γιώργο Ζαφειρόπουλο, Αθηνά Χατζηαθανασίου (Αλάμπρα, από 25/10). 

Άνθρωπος χωρίς όνομα, από Κων/να Νικολαϊδη
GridFox

"Άνθρωπος χωρίς όνομα"

Τι κάνει ένας έντιμος άνθρωπος όταν περιβάλλεται από την ατιμία; Σε αυτό το διαχρονικό ερώτημα απαντά ο Μπαλζάκ μέσα από την ιστορία του ήρωα συνταγματάρχη Σαμπέρ, ο οποίος, επιστρέφοντας από τα πεδία των μαχών, γνωρίζει την αμφισβήτηση ακόμα και από την ίδια του τη γυναίκα. Η Κωνσταντίνα Νικολαΐδη το διασκεύασε και το σκηνοθετεί με  πρωταγωνιστές τους Θανάση Κουρλαμπά, Ορέστη Τρίκα, Έρρικα Μπίγιου και Τάσο Τυρογαλά (Οδού Κυκλάδων – Λευτέρης Βογιατζής, από 28/10).

Το σχολείο των γυναικών, Εθνικό 2024-25
Χρήστος Συμεωνίδης

"Το Σχολείο των Γυναικών" 

Μια καταιγιστική κωμωδία παρεξηγήσεων του Μολιέρου με την υπογραφή του Αλέξανδρου Μυλωνά, ο οποίος επιστρέφει δυναμικά στη σκηνοθεσία με έναν ανατρεπτικό θίασο, όπου πρωταγωνιστεί ο Γιάννης Μπέζος. Είναι η πρώτη από τις κωμωδίες του Μολιέρου όπου το πρόσωπο του κερατά συζύγου αποκτά το τραγικό υπόβαθρο και τη μοναξιά του ανθρώπου που διακατέχεται από ιδεοληψίες. Είναι ένα έργο για τη γυναικεία χειραφέτηση με όχημα τον έρωτα, που καυτηριάζει το πατριαρχικό καθεστώς της εποχής, προκαλώντας μέγα σκάνδαλο. Παίζουν οι Στέλιος Ιακωβίδης, Μάγδα Καυκούλα, Λαέρτης Μαλκότσης Κατερίνα Πατσιάνη, Ελίνα Ρίζου, Δρόσος Σκώτης, Γιώργος Τζαβάρας, Αινείας Τσαμάτης, με τη συνοδεία πέντε μουσικών επί σκηνής: Γιάννης Αγγελόπουλος, Μένιος Γούναρης, Παρασκευάς Κίτσος, Βαγγέλης Παρασκευαΐδης, Δημήτρης Χουντής (Εθνικό Θέατρο Rex - Σκηνή "Μαρίκα Κοτοπούλη", από 30/10)

Prima facie
Τάσος Βρεττός©

 

"Prima facie”

Το παγκόσμιο θεατρικό, εκδοτικό και δικαστικό φαινόμενο της Σούζι Μίλερ παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε σκηνοθεσία Γιώργου Οικονόμου, με τη Λένα Παπαληγούρα στον συγκλονιστικό ρόλο της δικηγόρου Τέσα Ένσλερ. Το θεατρικό έργο της σπουδαίας νομικού, που έχουν ήδη παρακολουθήσει μισό εκατομμύριο θεατές σε περισσότερες από τριάντα χώρες σε όλο τον κόσμο την τελευταία πενταετία, άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο το σύστημα ποινικής δικαιοσύνης αντιμετωπίζει τη σεξουαλική κακοποίηση (Πορεία, από 29/10)

Όταν έκλαψε ο Νίτσε
Πάνος Γιαννακόπουλος©

"Όταν έκλαψε ο Νίτσε"

Οι Ακύλλας Καραζήσης και Νίκος Χατζόπουλος επιστρέφουν, έπειτα από δεκατρία χρόνια, σε μια επιτυχημένη σκηνοθεσία τους και ανανεώνουν τη ματιά τους στο μπεστ-σέλερ του Ίρβιν Γιάλομ, που εκλαϊκεύει τους δεσμούς ψυχανάλυσης και φιλοσοφίας. Το ρόλο του Νίτσε ερμηνεύει ο Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης, του Ζίγκμουντ Φρόιντ ο Θάνος Λέκκας και του γιατρού Γιόζεφ Μπρόιερ ο Γιάννης Κότσιφας. Θεατρική διασκευή: Ευαγγελία Ανδριτσάνου (Οδού Κεφαλληνίας, από 30/10).

Δύο πορτοκάλια για τα Χριστούγεννα…
Valeria Isaeva©

"Δύο πορτοκάλια για τα Χριστούγεννα…"

Ο σκηνοθέτης Κωνσταντίνος Μάρκελλος μαζί με την ηθοποιό Ελένη Στεργίου, ιδρυτικά μέλη αμφότεροι των This Famous Tiny Circus theater group, ταξίδεψαν με τον συνεργάτη τους Πέτρο Μακρή στο Βουκουρέστι, κατέγραψαν μαρτυρίες πολιτών που έζησαν την ανασφάλεια και τη λογοκρισία του καθεστώτος Τσαουσέσκου και δημιούργησαν μια παράσταση θεάτρου ντοκουμέντο. (Εν Αθήναις, από 30/10).

© Karol Jarek

"Αιαυτός"

Το κείμενο του Δημήτρη Δημητριάδη για το μύθο του Αίαντα, που σηματοδοτεί το τέλος της εποχής των ηρώων, ενέπνευσε τον Χάρη Φραγκούλη να το μεταφέρει στη σκηνή με δύο μόνο πρόσωπα. Ο μυθικός ήρωας έρχεται αντιμέτωπος με τους θεούς και αυτό τον οδηγεί στο θάνατο, στην παράσταση με πρωταγωνιστές τους Ανδρέα Κωνσταντίνου και Γιάννη Παπαδόπουλο (Σφενδόνη από 29/10).

608: Inferno - κυκλική

"608: Inferno – κυκλική"

Οι επιβάτες της γραμμής 608 αποκτούν μια βιωματική εμπειρία στην παράσταση της ομάδας Ηauscompanytheatre. Η εν κινήσει περφόρμανς σε σκηνοθεσία του Μάριου Κακουλλή εμπνέεται από την "Κόλαση" του Δάντη, βλέποντας το αστικό λεωφορείο 608 ως "κιβωτό των κολασμένων που προσπαθούν μέχρι και σήμερα να αφηγηθούν το μαρτύριο της αναμονής και της απαράλλακτης καθημερινότητας" (αφετηρία Πλατεία Αττικής, από 25/10).

Κάποιες από τις παραστάσεις έχουν προπώληση μέσω more.com

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Αιαυτός

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 85 '

Από το μύθο του Αίαντα αντλεί το έργο για δύο πρόσωπα που μιλά για το τέλος του ήρωα με την υπογραφή του επιδραστικού δραματουργού, όπου ο άνθρωπος μόνος ουρλιάζει προς το κενό που άφησαν οι θεοί σε έναν έρημο τόπο που γίνεται τόπος θυσίας του ανθρώπινου σώματος για το ανθρώπινο σώμα.

Ο επιθεωρητής

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 100 '

Η καυστική σάτιρα του κορυφαίου Ρώσου δραματουργού στηλιτεύει την κοινωνική διαφθορά, τη γραφειοκρατία και την κατάχρηση εξουσίας. Πρωταγωνιστής είναι ένας τυχοδιώκτης που καταφτάνει σε μια ρωσική επαρχιακή πόλη και όλοι νομίζουν ότι είναι ο κρατικός επιθεωρητής που έστειλε η κυβέρνηση από τη Μόσχα για την καταπολέμηση της διαφθοράς. Μια παρεξήγηση που ανατινάζει τους διοικούντες της πόλης, οι οποίοι, στην προσπάθειά τους να κερδίσουν την εύνοιά του, επιδίδονται σε κολακείες και απόπειρες δωροδοκίας, τον χρηματίζουν, ικανοποιούν τις επιθυμίες του και τις ορέξεις του πέφτοντας έτσι θύματα μιας μεγαλύτερης απάτης που αποκαλύπτει την αποσύνθεση της κρατικής μηχανής και των λειτουργών της. Ο ψευτο-επιθεωρητής διασκεδάζει με τα καμώματά τους, τους εκμεταλλεύεται, τους εξευτελίζει απολαμβάνοντας τα πολυτελή καταλύματα και τις κολακείες κι αφού παίρνει αυτά που θέλει αποχωρεί. Στο τέλος όταν όλα αποκαλύπτονται η τιμωρία τους είναι αναπόφευκτη.

Ήταν όλοι τους παιδιά μου

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 105 '

Ο εργοστασιάρχης Τζο Κέλερ πουλάει εξαρτήματα πολεμικών αεροπλάνων στην Αμερικανική Αεροπορία, προκαλώντας άθελά του, το θάνατο 21 πιλότων, στο έργο-ορόσημο της μεταπολεμικής αμερικανικής δημιουργίας, που βασίζεται σε αληθινή ιστορία. Ο Κέλερ αθωώνεται. Ο ένας του γιος επιστρέφει σώος από τον πόλεμο, όμως ο άλλος είναι αγνοούμενος. H απληστία, το ιδιωτικό απέναντι στο δημόσιο συμφέρον, το κέρδος εις βάρος της ανθρώπινης ζωής, είναι οι βασικοί άξονες του έργου του Μίλερ, που μετά από μια σειρά αλλεπάλληλων γεγονότων και αποκαλύψεων οδηγούν σε τραγωδία.

2:22 – A Ghost Story

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 100 '

Στο σύγχρονο υπερφυσικό θρίλερ που σάρωσε το Γουέστ Εντ με τον συνδυασμό ίντριγκας, χιούμορ και τρόμου, η Τζεν είναι πεπεισμένη ότι το σπίτι της είναι στοιχειωμένο, αντίθετα με τον σκεπτικισμό του συζύγου της, Σαμ. Κατά τη διάρκεια του δείπνου με τους παλιούς τους φίλους, τη Λορίν και τον νέο της σύντροφο, Μπεν, οι εντάσεις αυξάνονται καθώς συζητούν για την ύπαρξη φαντασμάτων. Καθώς η βραδιά προχωρά, μια ανησυχητική παρουσία πλησιάζει όλο και περισσότερο, αναγκάζοντας την παρέα να μείνει ξύπνια μέχρι τις 2:22 π.μ. για να ανακαλύψει τι κρύβεται πέρα από το προφανές, γεγονός που οδηγεί τους ήρωες να αντιμετωπίσουν τις εσωτερικές συγκρούσεις τους και να αναζητήσουν την αλήθεια.

Άνθρωπος χωρίς όνομα

  • Δραματοποιημένη Νουβέλα
  • Διάρκεια: 90 '

Πρώτη ελληνική θεατρική διασκευή της σημαντικής νουβέλας «Ο Συνταγματάρχης Σαμπέρ» του πολυγραφότατου Γάλλου λογοτέχνη, που πραγματεύεται την «οδύσσεια» ενός ήρωα πολέμου που επιχειρεί να κερδίσει τη χαμένη του ζωή. Ο συνταγματάρχης Σαμπέρ, ήρωας της μάχης του Εϊλό και μέγας ταξιάρχης της λεγεώνας της Τιμής, επιστρέφει στο αγαπημένο του Παρίσι το 1817, ύστερα από δέκα χρόνια. Κανείς δεν τον αναγνωρίζει και κανείς δεν πιστεύει ότι αυτός ο ξερακιανός, γερασμένος, γεμάτος πληγές άντρας είναι ο περίφημος συνταγματάρχης Σαμπέρ. Μες στην απόγνωσή του στρέφεται στον περίφημο δικηγόρο Ντερβίλ, ο οποίος με αυξημένο το αίσθημα του δικαίου προσπαθεί να τον βοηθήσει. Ο Σαμπέρ βαδίζοντας σ’ αυτό το πρωτόγνωρο μονοπάτι, όπου οι ρόλοι πλέον έχουν αντιστραφεί κι έχει χάσει την πολύτιμη ταυτότητά του, ανακαλύπτει τελικά την ουσία της ύπαρξής του.

Prima facie

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 90 '

Η δικηγόρος Τέσα Ένσλερ έρχεται αντιμέτωπη με την ποινική αντιμετώπιση της σεξουαλικής κακοποίησης στο παγκοσμίως φημισμένο συγκλονιστικό έργο που άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεται από το σύστημα αντιμετωπίζει το θέμα της παρενόχλησης. Η Tessa είναι μια νέα και λαμπρή δικηγόρος, εθισμένη στη νίκη. Έχει σφυρηλατήσει όλη την καριέρα της με απόλυτη αποφασιστικότητα, φροντίζοντας να ξεπεράσει την καταγωγή της από την εργατική τάξη για να μπορέσει να φτάσει στην κορυφή και τα καταφέρνει. Ξέρει καλά πως σε ένα ανδροκρατούμενο και βαθιά συντηρητικό σύστημα το «ποιον ξέρεις» και το «από που κατάγεσαι» είναι εξίσου σημαντικό με το «ποιος είσαι». Δουλεύοντας σκληρά κάθε της υπόθεση έχει εξελιχθεί σε κορυφαία συνήγορο υπεράσπισης. Ένα βράδυ, ένα ραντεβού με έναν συνάδελφό της και μια απρόσμενη τροπή των γεγονότων μετατοπίζει την ηρωίδα στην άλλη πλευρά του μαρτυρίου. Η ανερχόμενη δικηγόρος βρίσκεται ξαφνικά ανυπεράσπιστη μετά από σεξουαλική κακοποίηση και διαπιστώνει, για πρώτη φορά, ότι οι κανόνες του παιχνιδιού, που και η ίδια κατά καιρούς χρησιμοποίησε, τώρα μπορεί να μην την προστατεύσουν.

Το Σχολείο των Γυναικών

  • Κωμωδία

Στην καταιγιστική κωμωδία - σταθμό του παγκόσμιου ρεπερτορίου για τη γυναικεία χειραφέτηση, που καυτηριάζει το πατριαρχικό καθεστώς της εποχής με όχημα τον έρωτα, ο ώριμος επίδοξος εραστής Αρνόλφος έρχεται αντιμέτωπος με τον νεότερο ανταγωνιστή του για τα μάτια της Αγνής. Ο Αρνόλφος θέλει να απολαύσει τη συζυγική ευτυχία, αλλά τον κατατρέχει ο φόβος της απιστίας. Γι’ αυτό επιλέγει ένα κορίτσι φτωχής οικογένειας, την τετράχρονη Αγνή και την αναθρέφει μακριά από τον κόσμο, ώστε να παραμείνει αφελής, υπάκουη και άρα πιστή σύζυγος. Αφού την κλείνει τα πρώτα της χρόνια σε μοναστήρι, την κρατά στη συνέχεια απομονωμένη σε ένα σπίτι κοντά του, με δυο υπηρέτες να τη φυλούν σαν κέρβεροι. Τα χρόνια περνούν και φτάνει η ώρα που ο Αρνόλφος περίμενε με ανυπομονησία: να κάνει επιτέλους την Αγνή γυναίκα του. Η ζωή, όμως, έχει άλλα σχέδια.

Δύο πορτοκάλια για τα Χριστούγεννα…

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 140 '

Η παράσταση αντλεί από μαρτυρίες πολιτών που έζησαν τις στερήσεις, τον φόβο, την ανασφάλεια και την λογοκρισία υπό το ρουμανικό καθεστώς Τσαουσέσκου, για να πει μια ιστορία, ακροβατώντας μεταξύ ιστορικού ντοκουμέντου και μυθοπλασίας, για μια κοινωνία με ανοιχτά τραύματα. Ο Βλαντ, που πυροβολήθηκε στα επεισόδια που ακολούθησαν την ανατροπή του δικτάτορα ζει, ακόμη, με δύο σφαίρες σφηνωμένες στο κορμί του κι έχει μια ιστορία να αφηγηθεί. Ο Λουτσιάν, με το αινιγματικό και ένοχο παρελθόν του, διευθύνει έναν εκδοτικό οίκο και αναζητά μαρτυρίες ανθρώπων που έζησαν στα περιθώρια της Ιστορίας και «φαντασιώθηκαν την επανάσταση». Η Αντρία, που μόλις έχασε την μητέρα της, ψάχνει -ως πολιτική επιστήμονας και ως κόρη- απαντήσεις. Αποτολμά να ανοίξει τον φάκελο των Μυστικών Υπηρεσιών που αφορά στους γονείς της κι έρχεται αντιμέτωπη με αλήθειες που θα κλονίσουν κάθε της βεβαιότητα. Με βιτριολικό χιούμορ και αδιάπτωτο σασπένς, μέσα από μια σειρά αποκαλύψεων και ανατροπών, οι ζωές των τριών θα διασταυρωθούν.

Η λυσσασμένη γάτα

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 105 '

Το κορυφαίο ψυχογράφημα διαδραματίζεται στα γενέθλια του άρρωστου πατέρα του άκληρου και αλκοολικού Μπρικ, που περνά κρίση στη σχέση με τη φιλόδοξη σύζυγό του, Μάγκι, γνωστή και ως «λυσσασμένη γάτα», όταν ο μεγαλύτερος αδελφός του, ο Κούπερ, παντρεμένος με πέντε παιδιά, διεκδικεί ένα μεγάλο μέρος της περιουσίας. Το ψέμα, η υποκρισία, η σκληρότητα και η βία αρχίζουν αυτό το βράδυ να βγαίνουν στην επιφάνεια. Το βραβευμένο με Πούλιτζερ έργο εξερευνά τα βάθη της ανθρώπινης ψυχής με σκληρή ειλικρίνεια και αποκαλύπτει τις σκοτεινές πτυχές των σχέσεων, τα ανείπωτα πάθη και τις κοινωνικές συμβάσεις που καταπνίγουν τα αληθινά συναισθήματα.

Όταν έκλαψε ο Νίτσε

  • Δραματοποιημένο Μυθιστόρημα

Θεατρική μεταφορά του παγκόσμιου μπεστ σέλερ σε μια παράσταση-διανοητική πρόκληση, όπου ο Φρίντριχ Νίτσε, ο γιατρός Γιόζεφ Μπρόιερ και ο Ζίγκμουντ Φρόιντ συναντιούνται στη σκηνή και οι θεατές γίνονται μάρτυρες μιας «ομαδικής ψυχανάλυσης». Επί σκηνής ξετυλίγεται η ανθρώπινη σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στον θεραπευτή και στον θεραπευόμενο, δύο ανθρώπους που ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες και αδυναμίες. Ο Νίτσε θα κλάψει, αλλά και ο Μπρόιερ θα λυτρωθεί. Η διαδικασία της κατανόησης της ανθρώπινης ψυχής έχει όλα τα χαρακτηριστικά μιας αστυνομικής ιστορίας: αναζήτηση στοιχείων, απρόβλεπτες εξελίξεις, εμφάνιση σχεδόν ανυπέρβλητων εμποδίων, ακόμα και κίνδυνο θανάτου. Τρεις άντρες ζωντανεύουν το έργο, πότε ως αφηγητές και πότε υποδυόμενοι ρόλους. Οι ποθητές γυναίκες, η εκρηκτική Λου Σαλομέ, η ευάλωτη Άννα Ο., η σταθερή κυρία Μπρόιερ παρουσιάζονται μέσα από τα μάτια και τη φωνή των ανδρών σε μια ιστορία όπου εκείνες έχουν τον πρωταρχικό ρόλο.

Η λυγερή

  • Δραματοποιημένη Νουβέλα
  • Διάρκεια: 95 '

Ο Γεώργιος προτείνει στην Ανθή να το σκάσουν και να ξεφύγει από τη μοίρα που της όρισαν, όμως αυτή αρνείται, στην παράσταση-ωδή στη γυναικεία αυτοδιάθεση και το δικαίωμα στην αγάπη, την αποδοχή και τη συγχώρεση. Στη “Λυγερή” παρακολουθούμε τον έρωτα της Ανθής Στριμμένου, κόρης εμπόρου, με τον Γεώργιο Βρανά, έναν νεαρό ιδιοκτήτη κάρου σε μικρό χωριό της Ηλείας, τα Λεχαινά. Ο πατέρας της, θέλοντας να εξασφαλίσει την οικονομική του ευμάρεια και τη διαδοχή της επιχείρησής του, αποφασίζει να παντρέψει την κόρη του με τον δαιμόνιο υπάλληλό του, τον Νικολό, κι εκείνη το αποδέχεται. Κι ενώ εκείνη ζει συμβιβασμένη με την επιλογή που κάποιοι άλλοι έκαναν για την ίδια, ο Βρανάς βρίσκει παρηγοριά σε έναν νέο έρωτα. Η Ανθή αλλάζει μέσα από τη νέα της πραγματικότητα: από ερωτευμένη νέα μεταμορφώνεται σε σύζυγο και μητέρα. Η έλευση του μωρού νοηματοδοτεί εκ νέου τη σχέση της με τον σύζυγό της και την οδηγεί να αφοσιωθεί πλήρως στον νέο της ρόλο.

608: Inferno - κυκλική

  • Performance
  • Διάρκεια: 180 '

Μια εν κινήσει performance βασισμένη στην «Κόλαση» του Δάντη από την Ηauscompanytheatre, που μετατρέπει το ιστορικό αστικό λεωφορείο στην κιβωτό των κολασμένων που προσπαθούν να αφηγηθούν το μαρτύριο της αναμονής και της απαράλλακτης καθημερινότητας. Μια καινούργια κρυφή διαδρομή μας ξεναγεί στους εννέα κύκλους της Κόλασης. Όσο η διαδρομή βαθαίνει, και το λεωφορείο χάνεται, θηρία και βασανισμένες ψυχές γίνονται συνεπιβάτες. Με ποιον τρόπο αποπληρώνεται το μεγαλύτερο απάνθρωπο κατασκεύασμα του ανθρώπινου μυαλού, η αμαρτία;

Σφενδόνη

Μακρή 4

Αλκυονίς

Ιουλιανού 42-46

Γκλόρια

Ιπποκράτους 7

Εθνικό Θέατρο Rex

Πανεπιστημίου 48

Θέατρο Οδού Κυκλάδων «Λευτέρης Βογιατζής»

Κυκλάδων 11 & Κεφαλληνίας, Κυψέλη

Αθηνά

Δεριγνύ 10 & Πατησίων

Αλάμπρα

Στουρνάρη 53

Εθνικό Θέατρο Rex

Πανεπιστημίου 48

Εν Αθήναις

Ιάκχου 19

Πλατεία Αττικής

Πλατεία Αττικής

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Θέλω να σου κρατάω το χέρι": Παράταση και εορταστικές παραστάσεις

Με προσθήκες νέων παραστάσεων για τις γιορτές εξακολουθεί να παίζεται το επιτυχημένο έργο του Τάσου Ιορδανίδη "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" στη σκηνή του Άλφα-"Ληναίος-Φωτίου".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Η ομάδα Εν Δυνάμει και το νέο συμπεριληπτικό art project "Ι Got it Tho" | "Κι όμως Το’χω"

Μια σπονδυλωτή καλλιτεχνική πρωτοβουλία με στόχο την προώθηση της πολιτιστικής αφήγησης που εστιάζει στην ενδυνάμωση, την ανθεκτικότητα και την ενωτική δύναμη που προσφέρει η σύγχρονη τέχνη.

Εναέριες ακροβατικές χορογραφίες στο Christmas Theater

Το "Flying Fairy Chinese Acrobatic Show" έρχεται από την μακρινή Κίνα, φιλοξενείται στο Christmas Theater και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια.

Ο Δημήτρης Μυλωνάς μας μιλά για τη συνάντηση του με τους "Ήρωες"

Ποιοι είναι οι "Ήρωες" που έγιναν η αφορμή να βρεθούν στη σκηνή οι βετεράνοι ηθοποιοί Αρζόγλου, Βαλαβανίδης και Σκουρολιάκος; Ο σκηνοθέτης της παράστασης που παίζεται στο Από Μηχανής Θέατρο μας τους συστήνει.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 21 έως 27 Νοεμβρίου και αξίζουν.

Η αξία της ζωής

Ο πόνος είναι αναπόφευκτος, όμως η αξία της ζωής είναι αδιαπραγμάτευτη μοιάζει να λέει η Αμερικανίδα συγγραφέας, μέσα από την ιστορία δύο ζευγαριών που βιώνουν πολλαπλές απώλειες. Το σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας δίνοντας προβάδισμα στις ερμηνείες. | Powered by Uber

Γυάλινος κόσμος

Πολύ ενδιαφέρουσα, αν και συζητήσιμη, προσέγγιση του αριστουργήματος του Τενεσί Ουίλιαμς. Μέσα σε μια απογυμνωμένη συνθήκη, το έργο κατεβαίνει στην πλατεία ακέραιο, δείχνει σαν να φωτίζεται εκ νέου, ενώ οι ερμηνείες κάνουν το όλο εγχείρημα να δικαιώνεται. | Powered by Uber