Γιατί το "Πάρτι της ζωής μου" είναι το απόλυτο sold-out επί τρεις σεζόν;

Διαβάστε τους τέσσερις λόγους που έκαναν την παράσταση της Ελένης Ράντου και του Ανέστη Αζά τον απόλυτο θεατρικό προορισμό.

Το πάρτι της ζωής μου 3η χρονιά Γιάννης Μαργετουσάκης©

Ένα έργο που γεννήθηκε μέσα στην καραντίνα, μια παθιασμένη ερμηνεύτρια, μια ομάδα ταλαντούχων συντελεστών, μια αναπάντεχη σκηνοθετική συνεργασία: να τι κρύβεται πίσω από την τεράστια επιτυχία της Ελένης Ράντου, στο "Πάρτι της ζωής μου", που επιστρέφει στο θέατρο Διάνα για τρίτη σεζόν από την 1η Νοεμβρίου.

Ένα έργο ζωής

Η Ελένη Ράντου υπέγραψε το πρώτο της θεατρικό έργο, βασισμένη στη δραματουργική ιδέα των Ντάνκαν Μακμίλαν και Τζόνι Ντόναχου, καθώς το έργο τους "Όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα" αποτέλεσε τον καμβά του δικού της "Πάρτι". Η Ράντου περιγράφει την πενηντάχρονη πορεία μιας γυναίκας, από την παιδική της ηλικία κι έπειτα, ακολουθώντας την σε μία άκρως συγκινητική –όσο και τρυφερή, χιουμοριστική και δραματική- πορεία ζωής και ενηλικίωσης, που ταυτόχρονα αποτελεί "ακτινογραφία" των σημαντικών γεγονότων που καθόρισαν την πορεία της μεταπολιτευτικής Ελλάδας. Η συγγραφή αποδείχτηκε μια διαδικασία απελευθερωτική για την Ράντου, παρά τις δυσκολίες της, ή ίσως χάρη σε αυτές. Όπως δήλωσε στο "α": "γράφοντας είσαι μόνος και πρέπει να κάνεις ένα statement ζωής που είναι δύσκολο. Πρέπει να βρεθώ στα όρια μου για να βρω μέσα από το γράψιμο τη λύτρωσή μου. Όταν είμαι ευτυχισμένη δεν έχω τόσο πολύ την ανάγκη να γράψω. Όταν έχουν μαζευτεί πολλά και πρέπει να φύγουν από μέσα μου πρέπει να τα βάλω σε τάξη. Το γράψιμο είναι ένα σκούπισμα της ψυχής μου, ας πούμε ".

Μια συναρπαστική ερμηνεία

Γραμμένο σε μορφή μονολόγου, το "Πάρτι" αποτελεί έργο-πρόκληση και η Ελενη Ράντου δόθηκε σε αυτό ψυχή τε και σώματι, καταφέρνοντας τη σημαντικότερη ερμηνεία της ζωής της, ενώ το κοινό του "αθηνόραματος" την τίμησε με το πρώτο βραβείο γυναικείας ερμηνείας στα βραβεία κοινού του 2023. Μας συνάρπασε με το δόσιμό της σε ένα κείμενο γενναιόδωρων συναισθημάτων, που φτάνουν από τη συγκίνηση μέχρι το πηγαίο γέλιο, και επώδυνων θεμάτων, όπως η κατάθλιψη, η μητρότητα και η σχέση με τη μητέρα, τα οποία αντιμετώπισε με γενναιότητα και ειλικρίνεια.

Το πάρτι της ζωής μου
Γιάννης Μαργετουσάκης©

Μία απρόσμενη, ευτυχής συνεργασία

Η σκηνοθεσία της παράστασης είναι του Ανέστη Αζά, σκηνοθέτη της νεότερης γενιάς, που έχει διακριθεί στο ερευνητικό θέατρο. Η Ράντου τόλμησε να του προτείνει αυτή τη συνεργασία και η τόλμη της δεν την πρόδωσε. Η ίδια έχει δηλώσει για τον ταλαντούχο σκηνοθέτη στο "α ": "Βλέπω να υπάρχει μια βαθιά συγγένεια μεταξύ μας, έχουμε το ίδιο χιούμορ. Είναι ανεπιτήδευτη η προσέγγιση που έχει για το θέατρο, καθόλου επηρμένη, υπάρχει βαθιά γνώση κι αυτό το εκτιμώ. Ξέρει πως να διαχειρίζεται το βιωματικό χωρίς να γίνεται ψυχαναγκαστικό ή πολύ προσωπικό". Η σκηνοθεσία του Αζά ανέδειξε στο έπακρο τη χειμαρρώδη εξομολόγηση της ηρωίδας κι έτσι η παράσταση παρακολουθείται απνευστί.

Μία εξαιρετική ομάδα συνεργατών

Η Ελένη Ράντου πρότεινε στους String Demons να επιμεληθούν τη μουσική της παράστασης, κάτι που αποδείχτηκε ακόμη μία εξαιρετική ιδέα.  Ο Κωνσταντίνος & η Λυδία Μπουντούνη διασκεύασαν με ευφάνταστο τρόπο στα έγχορδά τους γνωστά τραγούδια και μουσικά μοτίβα και δημιούργησαν ένα ανατρεπτικό soundtrack μεγεθύνοντας το εκτόπισμα της θεατρικής εμπειρίας, ενώ φέτος θα απολαύσουμε τη Μιρέλα Πάχου σε τραγούδι και ακορντεόν και τον Αλέξανδρο Ιακώβου στο βιολί. Η Μαγιού Τρικεριώτη σχεδίασε το υπέροχο σκηνικό, γεμίζοντας τη σκηνή με σκόρπια αιωρούμενα έπιπλα σαν κομμάτια ζωής και αναμνήσεων, τα κοστούμια είναι της Κικής Γραμματικοπούλου, η κίνηση της Αντιγόνης Γύρα και οι φωτισμοί της Χριστίνας Θανάσουλα.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Το πάρτι της ζωής μου

  • Μουσικοθεατρική
  • Διάρκεια: 120 '

Αντλώντας από το «Every Brilliant Thing» του Ντάνκαν Μακ Μίλαν, η Ελ. Ράντου υπογράφει ένα νέο κείμενο για τη sold out παράσταση, που ξετυλίγει με χιούμορ και ειλικρίνεια τα πενήντα χρόνια "τραυμάτων" της ηρωίδας της, με φόντο αυτά της σύγχρονης Ελλάδας. Ένας σόλο ερμηνευτικός μαραθώνιος δέκα ρόλων με έντονα προσωπική υπογραφή, που χάρισε στην ηθοποιό το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού του “α”. Η ιστορία διατρέχει εποχές και κινείται παράλληλα με τις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες της χώρας από το Πολυτεχνείο, τους σεισμούς, το ΠΑΣΟΚ, την κρίση, το θάνατο του Γρηγορόπουλου μέχρι την πανδημία. Είναι ένας κύκλος ζωής που συνδέεται με κοινά βιώματα, όπως σημειώνει.

Διάνα

Ιπποκράτους 7

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Θέλω να σου κρατάω το χέρι": Παράταση και εορταστικές παραστάσεις

Με προσθήκες νέων παραστάσεων για τις γιορτές εξακολουθεί να παίζεται το επιτυχημένο έργο του Τάσου Ιορδανίδη "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" στη σκηνή του Άλφα-"Ληναίος-Φωτίου".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Η ομάδα Εν Δυνάμει και το νέο συμπεριληπτικό art project "Ι Got it Tho" | "Κι όμως Το’χω"

Μια σπονδυλωτή καλλιτεχνική πρωτοβουλία με στόχο την προώθηση της πολιτιστικής αφήγησης που εστιάζει στην ενδυνάμωση, την ανθεκτικότητα και την ενωτική δύναμη που προσφέρει η σύγχρονη τέχνη.

Εναέριες ακροβατικές χορογραφίες στο Christmas Theater

Το "Flying Fairy Chinese Acrobatic Show" έρχεται από την μακρινή Κίνα, φιλοξενείται στο Christmas Theater και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια.

Ο Δημήτρης Μυλωνάς μας μιλά για τη συνάντηση του με τους "Ήρωες"

Ποιοι είναι οι "Ήρωες" που έγιναν η αφορμή να βρεθούν στη σκηνή οι βετεράνοι ηθοποιοί Αρζόγλου, Βαλαβανίδης και Σκουρολιάκος; Ο σκηνοθέτης της παράστασης που παίζεται στο Από Μηχανής Θέατρο μας τους συστήνει.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 21 έως 27 Νοεμβρίου και αξίζουν.

Η αξία της ζωής

Ο πόνος είναι αναπόφευκτος, όμως η αξία της ζωής είναι αδιαπραγμάτευτη μοιάζει να λέει η Αμερικανίδα συγγραφέας, μέσα από την ιστορία δύο ζευγαριών που βιώνουν πολλαπλές απώλειες. Το σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας δίνοντας προβάδισμα στις ερμηνείες. | Powered by Uber

Γυάλινος κόσμος

Πολύ ενδιαφέρουσα, αν και συζητήσιμη, προσέγγιση του αριστουργήματος του Τενεσί Ουίλιαμς. Μέσα σε μια απογυμνωμένη συνθήκη, το έργο κατεβαίνει στην πλατεία ακέραιο, δείχνει σαν να φωτίζεται εκ νέου, ενώ οι ερμηνείες κάνουν το όλο εγχείρημα να δικαιώνεται. | Powered by Uber