"Το ακρωτήρι": Μαρία Ναυπλιώτου και Δημήτρης Αλεξανδρής σε ένα έργο που δεν έχει ξαναπαιχτεί στην Ελλάδα

Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος σκηνοθετεί ένα από τα πιο επιτυχημένα έργα της Off-Broadway σκηνής, το οποίοι έρχεται με τη νέα σεζόν στο Ιλίσια. Η προπώληση έχει ήδη ανοίξει.

Φιλουμένα Μαρτουράνο

Το "Ακρωτήρι" (The other place) του Σαρ Γουάιτ, ένα από τα πιο επιτυχημένα έργα της Off Broadway σκηνής, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στο Θέατρο Ιλίσια. Η Μαρία Ναυπλιώτου στον πρωταγωνιστικό ρόλο συναντάει τον Δημήτρη Αλεξανδρή, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Οδυσσέα Παπασπηλιοπούλου. Το "Ακρωτήρι" είναι ένα οικογενειακό δράμα, με έντονο το στοιχείο του μυστηρίου, που μιλά για την ενδιάμεση γκρίζα ζώνη, στην οποία κάποιος έρχεται αντιμέτωπος με την απώλεια της συνείδησης. Η πρεμιέρα έχει προγραμματιστεί για τις 6/12, με την προπώληση να έχει ήδη ανοίξει. Τον θίασο συμπληρώνουν η Στεφανία Ζώρα και ο Αυγουστίνος Κούμουλος.

Λίγα λόγια για την υπόθεση

Η Τζουλιάνα, μία χαρισματική και παθιασμένη νευρολόγος, καταρρέει κατά τη διάρκεια μίας σημαντικής ανακοίνωσης σε ένα συνέδριο. Η ίδια είναι πεπεισμένη πως πάσχει από καρκίνο. Κι όμως στην αφήγησή της προς τη γιατρό της, πολλά στοιχεία δε συμφωνούν. Ο σύζυγος, τον οποίο περιγράφει ως άπιστο και χειριστικό, της φέρεται με πολλή αγάπη και φροντίδα. Οι τηλεφωνικές συζητήσεις με την αποξενωμένη από χρόνια κόρη της, έχουν πολλά κενά. Στο "Ακρωτήρι", όπου διαρκώς αναφέρεται, βρίσκεται το παλιό οικογενειακό σπίτι, πουλημένο εδώ και χρόνια. Τα επεισόδια κατά τα οποία βλέπει και ακούει πράγματα πληθαίνουν και η Τζουλιάνα ετοιμάζεται για τη μεγαλύτερη μάχη της ζωής της: αυτήν απέναντι στην απώλεια. 

Το "Ακρωτήρι" μάς παρουσιάζει την τραγωδία του να χάνει κανείς σταδιακά την συνείδηση του και την σκληρή μάχη που δίνει καθημερινά με τους πιο κοντινούς του ανθρώπους. Μιλάει τελικά για το πώς μπορεί κάνεις να επανεφεύρει τον εαυτό του βρίσκοντας τον τρόπο να "περπατήσει" ξανά στην ζωή ακόμα και μετά τη μεγαλύτερη τραγωδία. Ο Σαρ Γουάιτ έχει γράψει για δύο χαρακτήρες που παλεύουν να βρουν το κέντρο τους και ειδικά για μία ηρωίδα που αγωνίζεται να επανέλθει στο φως. Το έργο έχει αποσπάσει πολυάριθμες διακρίσεις (1ο βραβείο Θεατρικού Έργου του Blanche and Irving Laurie Foundation’s Theatre Visions Fund Award, υποψήφιο για Outer Critics Circle Awards, Drama League Award και τρία Lucille Lortel Awards).

Οι συντελεστές

Τη μετάφραση έχει αναλάβει ο Νικηφόρος Βαλτινός. Τα σκηνικά και τα κοστούμια είναι της Ηλένιας Δουλαρίδη. Τη μουσική συνέθεσε ο Πάνος Γκίνης, ενώ τα φώτα σχεδίασε ο Σάκης Μπιρμπίλης. Την κίνηση φρόντισε ο Αυγουστίνος Κούμουλος. Τα βίντεο είναι του Βασίλη Ματζώρου. Βοηθός σκηνοθέτρια: Κατερίνα Λούβαρη Φασόη.

Προπώληση μέσω more.com εδώ.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Αποκλειστικό: "Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα Φον Καντ" με τη Βίκυ Βολιώτη συνεχίζονται και του χρόνου

Η παράσταση που σκηνοθέτει η Έφη Ρευματά, με τη Βίκυ Βολιώτη στον ρόλο της σχεδιάστριας που παίζει ένα παιχνίδι έρωτα-εξουσίας με ένα μοντέλο, επιστρέφει, στο θέατρο Ελέρ.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
01/08/2024

Τα "Ταρώ του Οδυσσέα" έρχονται στο Αρχαίο Θέατρο Μήλου

Η μουσική παράσταση που διαπλέκει τα Ταρώ με την Οδύσσεια και οδηγεί σε μονοπάτια από άλλες εποχές έρχεται στο πλαίσιο του "Όλη η Ελλάδα ένας πολιτισμός" σε σκηνοθεσία Αγλαΐας Παππά.

"Μια άλλη Θήβα" και τον Σεπτέμβριο!

Συνεχίζει ακάθεκτη η επιτυχημένη παράσταση του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, με τον Δημήτρη Καπουράνη και τον Θάνο Λέκκα, στα ανοιχτά θέατρα της Αττικής.

Το Μικρό Παρίσι των Αθηνών σε καλεί να συμμετέχεις στη διοργάνωση του 2024

Όλα όσα πρέπει να ξέρουν οι ενδιαφερόμενοι καλλιτέχνες και εθελοντές για την δεκαήμερη γιορτή της τέχνης και πολιτισμού, που δίνει άλλο αέρα στο κέντρο της Αθήνας, με θέμα για το 2024 "Ιμπρεσιονισμός και διπλωματία".

Τότε, τώρα, πάντα

Μια πολύ καλή στιγμή για το επιθεωρησιακό είδος με τη σκηνοθετική υπογραφή του Σταμάτη Φασουλή, σε ένα χορταστικό θέαμα τρισήμιση ωρών, που κατέγραψε με χιούμορ, σαρκασμό αλλά και με μια γλυκόπικρη διάθεση την πάλη ανάμεσα στο παρελθόν και στη νέα πραγματικότητα.

Πλούτος

Την πολυχρησιμοποιημένη οδό του επιθεωρησιακού και φαντασμαγορικού θεάματος επέλεξε ο Γιάννης Κακλέας για το ανέβασμα της αριστοφανικής κωμωδίας, επιτυγχάνοντας όμως κάπως χλιαρά αποτελέσματα.

Επίδαυρος και τρία θέατρα στα πέριξ μάς περιμένουν από 1 ως 7/8

Μία τραγωδία, μία κωμωδία, ένα αστυνομικό, ένα γαλλικό κι ένα ιταλικό έργο "μπαίνουν" στον θεατρικό μας ορίζοντα την προσεχή εβδομάδα.