"Όλη η Ελλάδα ένας πολιτισμός": Η "Ιφιγένεια των Ταύρων" στο Γεντί Κουλέ

Η νέα παράσταση του Χριστόφορου Χριστοφή έρχεται στο Επταπύργιο Θεσσαλονίκης, συνδέοντας μια Ιφιγένεια, έναν Πυλάδη, έναν Ορέστη και κάποιον Άντον Τσέχοφ σε ένα άχρονο αντάμωμα.

Η Ιφιγένεια των Ταύρων © Φώτης Πλέγας

Η νέα θεατρική παράσταση "Η Ιφιγένεια των Ταύρων", σε κείμενο, σκηνοθεσία και μουσική Χριστόφορου Χριστοφή έρχεται στο Επταπύργιο Θεσσαλονίκης (Γεντί Κουλέ) για δύο μοναδικές παραστάσεις στις 6 και 7 Αυγούστου, στις 9. 15 μ.μ., στο πλαίσιο του φετινού προγράμματος του θεσμού του Υπουργείου Πολιτισμού "Όλη η Ελλάδα ένας πολιτισμός".

Ερμηνεύουν οι: Μαρία Παπαφωτίου (Ιφιγένεια), Δημήτρης Μαύρος (Κύριος Άντον), Αλμπέρτο Φάις (Πυλάδης), Κωνσταντίνος Λιάρος (Ορέστης), Αναστασία-Νάστια Ντεντιάεβα, Ελένη Φώτου (Χορεύτριες). Στον ρόλο του Ερμή ο Μάγκνους Πέντερσεν.

Λίγα λόγια για το έργο

Μια Ιφιγένεια, ένας Πυλάδης, ένας Ορέστης και κάποιος Άντον Τσέχοφ σε ένα αντάμωμα άχρονο θα χαράξουν ομόκεντρους κύκλους σε μια αέναη σύγκρουση με τον εαυτό τους και τους υπόλοιπους. Όλοι τους απόγονοι των συνώνυμων ιστορικών προσώπων. Κληρονομιά το όνομά τους. Βάρος αμέτρητο στους ώμους τους. Πώς να αποτινάξουν από πάνω τους όσα τους χρέωσε η ιστορία; Οι άνθρωποι αλλάζουν, παραμορφώνονται με τα χρόνια, δεν αναγνωρίζουν τον ίδιο τους τον εαυτό και συγκρούονται με καθετί που ενστικτωδώς αναγνωρίζουν ως φορέα αυτής της αμνησίας, να αλλάξεις τα πάντα, να γίνεις αυτός που ποθείς, να δηλώσεις τη δική σου ταυτότητα. Κι ύστερα τι; Πώς να χωρέσει ο ήχος της ανάσας σου μέσα στον θόρυβο ενός πολέμου; 

Κάπου στην περιοχή της Κριμαίας, στην Αζοφική θάλασσα, στη Μαριούπολη την πληγωμένη και σ’ ένα λιμάνι, Ταγκανρόγκ το όνομά του (Ταϊγάνιο το αποκαλούσαν οι Έλληνες που ζούσαν εκεί), γενέτειρα του σπουδαίου Ρώσου συγγραφέα Άντον Τσέχοφ, εκτυλίσσεται η ιστορία σε μια εποχή δυστυχισμένη. Ο πόλεμος μαίνεται και σκεπάζει με τρόμο τις ψυχές των ανθρώπων. Είναι ο κύκλος με τη μεγαλύτερη διάμετρο σε ένα σύστημα ομόκεντρων κύκλων συγκρούσεων.

Η ταυτότητα της παράστασης

Τα σκηνικά και τα κοστούμια της παράστασης είναι της Άσης Δημητρολοπούλου. Το video art είναι του Τάκη Δημητρακόπουλου κι οι χορογραφίες της Έρσης Πήττα. Βοηθός σκηνοθέτης ο Μάνος Σπιτάλας. ΑΜΚΕ: ΑΡΙΕΤΤΑ.

Χρήσιμες πληροφορίες

  • Η εκδήλωση προσφέρεται δωρεάν από το Υπουργείο Πολιτισμού. 
  • H προκράτηση θέσης είναι υποχρεωτική.
  • Καταβάλλεται μόνο το αντίτιμο εισόδου στον αρχαιολογικό χώρο (6€, Μειωμένο: 3€).
  • Περισσότερες πληροφορίες: www.allofgreeceoneculture.gr

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Μήπως υπάρχει κάτι που δεν είδες;": Παράσταση σε φούρνο

Σκηνική σύνθεση δύο μονόπρακτων του Τενεσί Ουίλιαμς μετατρέπουν τον φούρνο "Μαμά Ψωμί" στο Κουκάκι σε θεατρική σκηνή.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
03/12/2024

Ο φλαμένκο "Βασιλιάς Ληρ" επιστρέφει στο θέατρο Arroyo

Ο Σταύρος Λίτινας θα επιστρέψει με την φλαμένκο εκδοχή του σαιξπηρικού "Βασιλιά Ληρ" στο θέατρο Arroyo.

Δύο γοητευτικά πρωταγωνιστικά ντουέτα

Δύο διαφορετικές ιστορίες που εκτυλίσσονται ανάμεσα σε ζευγάρια ζωντανεύουν στη σκηνή από ισάριθμα ερμηνευτικά ντουέτα που τραβούν την προσοχή μας.

Πρώτες φωτογραφίες από το "Μεμοράντουμ" των The Young Quill στο Θέατρο "Μπέλλος"

Την παρανοϊκή πολιτική κωμωδία του Βάτσλαβ Χάβελ για την παραφροσύνη της δημόσιας διοίκησης και της κεντρικής εξουσίας σκηνοθετεί η Αικατερίνη Παπαγεωργίου με ένα πολύ δυνατό καστ.

Δείτε Μολιέρο στο Εθνικό σε συνθήκες καθολικής προσβασιμότητας

Υπό συνθήκες καθολικής προσβασιμότητας, εξασφαλίζοντας τη συμμετοχή όλων, παρουσιάζεται "Το Σχολείο των Γυναικών" του Μολιέρου με τον Γιάννη Μπέζου, στο Θέατρο Rex - Σκηνή "Μαρίκα Κοτοπούλη".

"Τσιτάχ. Η Ερημιά του Τερματοφύλακα": Λήξη αθηναϊκών παραστάσεων και έναρξη περιοδείας

Η ερμηνεία του Γιώργου Νινιού ανέδειξε τον αποκαλυπτικό μονόλογο του Βασίλη Κατσικονούρη "Τσιτάχ. Η Ερημιά του Τερματοφύλακα" που ολοκληρώνει τις αθηναϊκές παραστάσεις στο Θέατρο Σταθμός και ετοιμάζεται για περιοδεία.

Μουσικοθεατρικές παραστάσεις για όλα τα γούστα

Μετρήσαμε πέντε παραστάσεις που τοποθετούν τη μουσική σε πρωταγωνιστικό ρόλο.