Έντεκα χρόνια μετά το πρώτο του ανέβασμα, η Κάτια Σπερελάκη επιστρέφει στο θέατρο Αλεξάνδρεια για να ερμηνεύσει ξανά τον μονόλογο "Νίνα 2”, σε σκηνοθεσία του Θέμη Μουμουλίδη. "Ξεκίνησα από μια εικόνα: αυτή η γυναίκα μπροστά στον καθρέφτη να αναμετριέται με το παρελθόν και τη ζωή της. Σαν να έβλεπα τη ζωή της να περνά μπροστά από τα μάτια μου σαν ταινία", έλεγε τότε, στην αρχή, η έμπειρη ηθοποιός για το έργο με τις ψυχαναλυτικές προεκτάσεις που θέτει ερωτήματα και με οδηγό τον αυτοσαρκασμό και το χιούμορ οδηγεί τους θεατές στο ταξίδι αυτογνωσίας που κάνει η ηρωίδα. Ανασύρει μνήμες και πρόσωπα, εκτίθεται συνομιλώντας με τον εαυτό της αλλά αναπόφευκτα και με το κοινό, μόνη και ευάλωτη, όπως κάθε ηθοποιός πάνω στη σκηνή...
Η Νίνα 2 δεν αρκείται στην ταύτισή της με την αρχετυπική Νίνα από τον "Γλάρο” του Άντον Τσέχοφ, που κι αυτή άλλωστε, ηθοποιός ήταν... Το παιχνίδι των ρόλων ασκεί αξεπέραστη γοητεία ακόμα και εκεί που θεωρείται αυτονόητο, δηλαδή μέσα στο ίδιο το θέατρο. Όντας ρόλος η ίδια, ανασύρει την ώρα της κρίσης τους ρόλους που θα σημάδευαν κάθε θεραπαινίδα αυτής της τέχνης που χάνεται όταν σβήσουν τα φώτα της σκηνής, αλλά παραμένει αιώνια ζωντανή περιμένοντας την επόμενη ερμηνεία.
Μια ζόρικη μέρα είναι αρκετή για να έρθει αντιμέτωπη μια ηθοποιός με τον εαυτό της, τις επιλογές και τη ζωή της; Είναι άραγε αργά για να συμφιλιωθεί με το παρελθόν, να αποδεχτεί το παρόν και να εξευμενίσει το μέλλον; Κι αν το να παίξει Τσέχοφ αποτελεί πλέον ένα μακρινό όνειρο, πώς μπορεί να κοιτάζεται στον καθρέφτη και να συνεχίζει να ονειρεύεται;
Τους φωτισμούς υπογράφει ο σκηνοθέτης, τα σκηνικά και τα κοστούμια η Παναγιώτα Κοκκορού και τη μουσική επιμέλεια ο Κώστας Θωμαΐδης. Η παράσταση θα παιχτεί από τις 23 Μαρτίου έως τις 28 Απριλίου.
Προπώληση εισιτηρίων: more.com
Περισσότερες πληροφορίες
Νίνα 2
Όλα όσα έχουν σημαδέψει τη ζωή μιας γυναίκας αναδύονται μέσα από ένα βιωματικό κείμενο, γραμμένο με ειλικρίνεια και συναίσθημα, αυτοσαρκασμό και χιούμορ, το οποίο επιστρέφει στη σκηνή έντεκα χρόνια μετά το πρώτο του ανέβασμα. Πρόκειται για έναν μονόλογο που αντλεί έμπνευση από την αρχετυπική Νίνα από τον «Γλάρο» του Άντον Τσέχοφ. Ένα ταξίδι αυτογνωσίας της ηρωίδας με ψυχαναλυτικές προεκτάσεις που θέτει ερωτήματα, συνομιλώντας με τον εαυτό της αλλά αναπόφευκτα και με το κοινό, μόνη και ευάλωτη, όπως κάθε ηθοποιός πάνω στη σκηνή.