Updated | Το "Κάθε Πέμπτη κύριε Γκρην" κατεβάζει αυλαία

Η παράσταση με τους Γιώργο Κωνσταντίνου και Αποστόλη Τότσικα κατεβαίνει πρόωρα από τη σκηνή του θεάτρου Αργώ.

Κάθε Πέμπτη κύριε Γκριν © Πάτροκλος Σκαφίδας

Update: Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση του θεάτρου Αργώ, τελικά θα πραγματοποιηθούν κανονικά παραστάσεις κατά τις δύο πρώτες εβδομάδες του Απριλίου, δηλαδή από τις 4 έως και τις 14/4.

Σύμφωνα με ενημέρωση από το θέατρο Αργώ, η συγκινητική παράσταση "Κάθε Πέμπτη κύριε Γκρην” που παιζόταν στην Κεντρική Σκηνή του, κατεβάζει πρόωρα αυλαία. Το έργο του Τζεφ Μπάρον, όπου πρωταγωνιστούσαν ο Γιώργος Κωνσταντίνου στον ρόλο ενός μοναχικού Νεοϋορκέζου και ο Αποστόλης Τότσικας στον ρόλο ενός νεαρού που του κάνει τακτικές επισκέψεις ύστερα από ένα ελαφρύ ατύχημα, θα παιζόταν μέχρι την Κυριακή των Βαΐων (28/4). Παρ’ ολ’ αυτά, για λόγους υγείας, κάτι τέτοιο δεν θα είναι εφικτό. Έτσι, το "Κάθε Πέμπτη κύριε Γκρην”, που μας συντροφεύει ήδη από τον Οκτώβριο σε σκηνοθεσία Κώστα Γάκη, φτάνει στο τέλος του και δεν θα παιχτούν άλλες παραστάσεις του. 

Διαβάστε Επίσης

Στην κριτική του "α” για το  "Κάθε Πέμπτη κύριε Γκρην” διαβάζουμε σχετικά με τις ερμηνείες του Γιώργου Κωνσταντίνου και του Αποστόλης Τότσικα: "Κορυφαία η παρουσία του Γιώργου Κωνσταντίνου, που σηκώνει πάνω του με ενέργεια εφήβου και σοφία ώριμου ηθοποιού το ρόλο του κυρίου Γκρην. Είναι συγκινητικός καθώς ενδύεται το χαρακτήρα ενός ανθρώπου που έχει περιχαρακωθεί πίσω από την αυστηρότητά του, κάτι που του στοίχισε την ίδια του την οικογένεια, για να πετάξει τελικά την πανοπλία του και αποκτήσει μια δεύτερη ευκαιρία. Ο Αποστόλης Τότσικας δεν κατακτάει αμέσως αντίστοιχη άνεση, όμως στην πορεία στέκεται ισότιμα δίπλα στον σπουδαίο συμπρωταγωνιστή του και έχει πολύ ωραίες στιγμές στην ερμηνεία ενός ανθρώπου που η σεξουαλική του ταυτότητα του κόστισε την πατρική απόρριψη. Η μουσική σύνθεση που υπογράφει ο σκηνοθέτης ίσως υπερτονίζει το συναίσθημα, το σκηνικό του Αντώνη Χαλκιά είναι ζεστό και αποτυπώνει με ρεαλιστική διάθεση το χώρο ενός μοναχικού ανθρώπου, παραιτημένου από τη ζωή.” 

Διαβάστε Επίσης

Μιλώντας για τους ηθοποιούς του, ο σκηνοθέτης Κώστας Γάκης είχε εκμυστηρευτεί στο "α": "Είμαι πολύ χαρούμενος που οι δύο αυτοί εξαιρετικοί ηθοποιοί, οι οποίοι ήταν οι πρώτες μου επιλογές για τους ρόλους είπαν τόσο άσκεφτα και άμεσα το "ναι” στη συνεργασία αυτή. Θεωρώ τον Αποστόλη έναν από τους σημαντικότερους ηθοποιούς της γενιάς του, με σπάνια αυτοανάφλεξη, νοηματοδότηση και συναισθηματικούς κραδασμούς σπάνιας απόχρωσης. Για τον Γιώργο Κωνσταντίνου τι να πω… με μάγεψε με τη σεμνότητα, τη αέναη νιότη του, τις λεπτεπίλεπτες ποιότητες που βάζει τόσο στο κωμικό όσο και στο συγκινησιακό κομμάτι του έργου"

Με αφορμή το "Κάθε Πέμπτη κύριε Γκρην”, ο συγγραφέας του έργου, Τζεφ Μπάρον, είχε παρευρεθεί στην παρουσίαση του προγραμματισμού του θεάτρου Αργώ και είχε δηλώσει, ότι του αρέσει να "προσκαλεί” το κοινό με τις δημιουργίες του, πλάθοντας έργα ξεκάθαρα αλλά όχι προφανή.

Τα κοστούμια της παράστασης επιμελήθηκε ο Μάριος Ράμμος, τους φωτισμούς σχεδίασε ο Λευτέρης Παυλόπουλος, ενώ βοηθός σκηνοθέτη ήταν η Νατάσα-Φαίη Κοσμίδου και βοηθός σκηνογράφου η Ελεονώρα Καραβανή. Η παραγωγή έγινε από την Non Grata Productions.

Και κάτι τελευταίο: Δείτε εδώ τις παραστάσεις που συνεχίζονται στο θέατρο Αργώ:

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Κάθε Πέμπτη κύριε Γκρην

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 90 '

Ένας μοναχικός Νεοϋορκέζος, που έχει αποτραβηχτεί μετά τον θάνατο της γυναίκας του στο διαμέρισμά του δέχεται τις επισκέψεις ενός νεαρού κοινωνικού λειτουργού. Η σχέση αυτή θα αλλάξει για πάντα και τους δύο. Θα σύρει τον καθένα έξω από τη ζώνη ασφαλείας του, θα απειλήσει τις επιφανειακές τους βεβαιότητες, θα απαλύνει τα αγκάθια τους. Οι δύο αυτοί τόσο γνώριμοι σε όλους μας χαρακτήρες, που τους έφερε κοντά ένα επιπόλαιο ατύχημα, θα διανύσουν όλη την ανθρώπινη διαδρομή από το ξεκαρδιστικό γέλιο ως τα πιο λυτρωτικά δάκρυα συγκίνησης. Μαζί θα καταργήσουν την απόσταση που τους χωρίζει και θα γίνουν -με έναν τρόπο βαθύ και αμετάκλητο- συγγενείς, σε μια ζεστή παράσταση με πολύ δυνατές ερμηνείες.

Αργώ

Ελευσινίων 13-15

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Δον Κιχώτης": Μπαλέτο γεμάτο δυναμισμό στη Λυρική Σκηνή

Το μπαλέτο "Δον Κιχώτης", ένα από τα πιο γνωστά και αγαπημένα έργα του κλασικού ρεπερτορίου, σε μουσική του Λούντβιχ Μίνκους, παρουσιάζεται από το Μπαλέτο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
15/11/2024

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος αποθεώνει την παραδοξότητα και τον αυτοσαρκασμό στο "Περιμένοντας τον Γκοντό"

Όλα υπαινίσσονται και όλα είναι παρόντα στο "Περιμένοντας τον Γκοντό" του Μπέκετ, που σκηνοθέτησε ο Θωμάς Μοσχόπουλος στο Θέατρο Πόρτα. Βρεθήκαμε στην πρόβα τζενεράλε της παράστασης και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

"Καταραμένος κόσμος": Κλιματική αλλαγή και τεχνητή νοημοσύνη στο θρίλερ του Βασίλη Μαυρογεωργίου

Ένα καθαρόαιμο ελληνικό θρίλερ έρχεται λίγο πριν τα Χριστούγεννα στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν.

"Gogol: Η αβάσταχτη ελαφρότητα μιας μύτης": Μεταφορά πρεμιέρας για την παράσταση του Νίκου Καμτσή

Δείτε πρώτες φωτογραφίες από τη νέα θεατρική παράσταση του θεάτρου Τόπος Αλλού που αντλεί από τρία από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του Νικολάι Γκόγκολ, "Ο επιθεωρητής", "Η μύτη" και "Τα παντρολογήματα", για να αναδείξει την ανελέητη σατιρική γραφή του.

Οι νέες πρεμιέρες της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 14 έως 20/11 και ξεχωρίζουν.

"Tank / Όλη νύχτα εδώ": Θέατρο για την επέτειο του Πολυτεχνείου

Στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν επιστρέφει για μια επετειακή παράσταση το έργο της ομάδας RMS MATAROA σε σκηνοθεσία του Μάνου Βαβαδάκη.

Η "Κίτρινη ταπετσαρία" στο θέατρο Αλκμήνη, το έργο-φόρος τιμής στο φεμινιστικό κίνημα

Το κλασικό διήγημα της γοτθικής λογοτεχνίας με την υπογραφή της Σάρλοτ Πέρκινς Γκίλμαν έρχεται σε σύγχρονη μεταφορά σε μια μονολογική παράσταση.