Ο Αντώνης Αντωνόπουλος και ο Lowtronik επιστρέφουν στο Bios έξι χρόνια μετά την πρώτη παράσταση του "Εκκλησιαστή". Πρόκειται για μια εικαστική χορογραφία για το αρχετυπικό κείμενο της Παλαιάς Διαθήκης. Μια όπερα δωματίου για τη ματαιότητα της ανθρώπινης φύσης. Μια ιστορία για την υπόσταση του Ανθρώπου.
Η παράσταση αφηγείται με μουσικούς και χορευτικούς όρους την ιστορία του "Εκκλησιαστή". Ο Lowtronik συνθέτει επί σκηνής το ηλεκτρονικό ηχητικό τοπίο και ο Αντώνης Αντωνόπουλος σωματοποιεί, μέσα από μια παγανιστική χορογραφία του Κώστα Τσιούκα, την πορεία του ανθρώπου από την πρωταρχική και ζωώδη καταβολή του στην αναζήτηση της θεϊκής του υπόστασης. Μέσα από τα δώδεκα κεφάλαια του "Εκκλησιαστή", οι δύο ερμηνευτές εξερευνούν τα όρια ανάμεσα στη μουσική αφήγηση και την αναπαράσταση, ανάμεσα στη συναυλία και το rave party.
Απόσπασμα από την εισαγωγή του μεταφραστή Κ.Ι. Φριλίγγου:
Το βιβλίο με τη βαθειά παρατήρηση και τη μεγάλη ψυχική πείρα. Με την αηδία της ζωής και τον κόρο της γνώσης και της σοφίας. Το αμαρτωλό βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης. Το επικούρειο κι υλιστικό σχεδόν με την σκανταλιστική γοητεία και την αιώνια ζωντάνια κι επικαιρότητα. Το βιβλίο της πιο τραγικής απαισιοδοξίας και της ανθρώπινης ματαιότητας. Με την αδρή και ρωμαλέα λυρική διάθεση στα περισσότερα και πιο γνήσια σημεία του, με την πηγαία ποιητική του πνοή, που όλη τη γνωμική του φιλοσοφία και σκέψη κατόρθωσε να την κάνει ένα σωστό λογοτέχνημα ο συγγραφέας του.
Προπώληση εισιτηρίων μέσω more.com
Περισσότερες πληροφορίες
Εκκλησιαστής
Η παράσταση, μεταξύ εικαστικής χορογραφίας και όπερας δωματίου, αφηγείται με μουσικούς και χορευτικούς όρους την ιστορία του “Εκκλησιαστή”, του βιβλίου της Παλαιάς Διαθήκης που βλέπει με απαισιοδοξία την ανθρώπινη ζωή (μετάφραση Κώστας Ι. Φριλίγγος). Ο Lowtronik συνθέτει επί σκηνής το ηλεκτρονικό ηχητικό τοπίο και ο Αντώνης Αντωνόπουλος σωματοποιεί, μέσα από μια παγανιστική χορογραφία του Κώστα Τσιούκα, την πορεία του ανθρώπου από την πρωταρχική και ζωώδη καταβολή του στην αναζήτηση της θεϊκής του υπόστασης. Μέσα από τα δώδεκα κεφάλαια του Εκκλησιαστή, οι δύο ερμηνευτές εξερευνούν τα όρια ανάμεσα στη μουσική αφήγηση και την αναπαράσταση, ανάμεσα στη συναυλία και το rave party.