"Μαύρη μαγεία ή Άσε τους νεκρούς να πεθάνουν": Μια φαρσοκωμωδία για τους millenials

Ο σκηνοθέτης-συγγραφέας Γιάννης Αποσκίτης ("Οι προβοκάτορες"-Πειραματική Σκηνή Εθνικού) παρουσιάζει στο "Μπέλλος" μία παράσταση την οποία οι κριτικοί του μέλλοντος θα χαρακτηρίσουν "πένθιμο ντελίριο".

Μαύρη μαγεία ή Άσε τους κακούς να πεθάνουν

Ο Κωνσταντίνος Χελιδόνης είναι ο κεντρικός ήρωας στη νέα παράσταση που έρχεται στο θέατρο Μπέλλος δια χειρός Γιάννη Αποσκίτη (κείμενο και σκηνοθεσία). Στο "Μαύρη μαγεία ή Άσε τους νεκρούς να πεθάνουν", βλέπουμε έναν ξεχασμένο τηλεοπτικός σταρ μιας οικογενειακής σειράς του ‘90 που δέχεται επίσκεψη από τρεις δημοσιογράφους. Αφορμή της επίσκεψής τους ένα σκάνδαλο σχετικά με τον πρόσφατο θάνατο της μητέρας του. "Επιτέλους" θα σεκφτεί ο Χελιδόνης καθώς του παρουσιάζεται αυτό που νομίζει ότι είναι μια ευκαιρία για να βρεθεί ξανά στο προσκήνιο. Οι δημοσιογράφοι όμως έχουν ένα άλλο, πολύ πιο "σατανικό” σχέδιο στο μυαλό τους.

Μαύρη μαγεία ή Άσε τους κακούς να πεθάνουν

Το "Μαύρη μαγεία ή Άσε τους νεκρούς να πεθάνουν" (από 5/2, Δευτερότριτα) είναι το δεύτερο έργο του συγγραφέα και σκηνοθέτη Γιάννη Αποσκίτη ("Οι Προβοκάτορες" - Πειραματική Σκηνή Νέων Δημιουργών Εθνικού Θεάτρου, 2022-23, σκην. Ορέστης Σταυρόπουλος): μετά από την μαύρη πολιτική σάτιρα της εποχής της μετά-αλήθειας και των fake news, ο νέος δημιουργός στρέφει το βλέμμα στην "ρίζα του κακού" της χώρας μας: στην απέθαντη ελληνική οικογένεια.

Πρόκειται στην ουσία για μια εφιαλτική φαρσοκωμωδία (ένα "πένθιμο ντελίριο" θα έλεγε ένας κριτικός του μέλλοντος -ή και όχι) η οποία διαπραγματεύεται τις προβληματικές οικογενειακές σχέσεις και την "διεστραμμένη" ενηλικίωση της γενιάς των millennials, που μεγαλώνοντας με το όνειρο μιας βέβαιης "συνταγής επιτυχίας", με "αποπνικτική" αγάπη και ένα "σίγουρο μέλλον" που κατακρημνίστηκε, και κάνοντας αυτό που διδάχθηκαν πως είναι σωστό, κατέληξαν να κοιτούν με αμηχανία την ιστορία να τους προσπερνά με ιλιγγιώδη ταχύτητα, σε έναν κόσμο που φαντάζει όλο και πιο λάθος.

Τα σκηνικά της παράστασης είναι του Νίκου Κατσαμπάνη και της Καλύδημης Μούρτζη, τα κοστούμια είναι της Όλγας Ευαγγελίδου, τους φωτισμούς σχεδίασε ο Σωτήρης Ρουμελιώτης, ενώ η πρωτότυπη μουσική σύνθεση ανήκει σε μια μπάντα σε απόλυτη αρμονία με το vibe της παράστασης: τους Νεκροτσουλήθρα. Ερμηνεύουν ο Νίκος Γιαλελής, ο Γιώργος Κατσής, η Ελένη Κουλογιάννη κι ο Κωνσταντίνος Πλεμμένος.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Θέατρο «Μπέλλος»

Κέκροπος 1

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Θέλω να σου κρατάω το χέρι": Παράταση και εορταστικές παραστάσεις

Με προσθήκες νέων παραστάσεων για τις γιορτές εξακολουθεί να παίζεται το επιτυχημένο έργο του Τάσου Ιορδανίδη "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" στη σκηνή του Άλφα-"Ληναίος-Φωτίου".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Η ομάδα Εν Δυνάμει και το νέο συμπεριληπτικό art project "Ι Got it Tho" | "Κι όμως Το’χω"

Μια σπονδυλωτή καλλιτεχνική πρωτοβουλία με στόχο την προώθηση της πολιτιστικής αφήγησης που εστιάζει στην ενδυνάμωση, την ανθεκτικότητα και την ενωτική δύναμη που προσφέρει η σύγχρονη τέχνη.

Εναέριες ακροβατικές χορογραφίες στο Christmas Theater

Το "Flying Fairy Chinese Acrobatic Show" έρχεται από την μακρινή Κίνα, φιλοξενείται στο Christmas Theater και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια.

Ο Δημήτρης Μυλωνάς μας μιλά για τη συνάντηση του με τους "Ήρωες"

Ποιοι είναι οι "Ήρωες" που έγιναν η αφορμή να βρεθούν στη σκηνή οι βετεράνοι ηθοποιοί Αρζόγλου, Βαλαβανίδης και Σκουρολιάκος; Ο σκηνοθέτης της παράστασης που παίζεται στο Από Μηχανής Θέατρο μας τους συστήνει.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 21 έως 27 Νοεμβρίου και αξίζουν.

Η αξία της ζωής

Ο πόνος είναι αναπόφευκτος, όμως η αξία της ζωής είναι αδιαπραγμάτευτη μοιάζει να λέει η Αμερικανίδα συγγραφέας, μέσα από την ιστορία δύο ζευγαριών που βιώνουν πολλαπλές απώλειες. Το σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας δίνοντας προβάδισμα στις ερμηνείες. | Powered by Uber

Γυάλινος κόσμος

Πολύ ενδιαφέρουσα, αν και συζητήσιμη, προσέγγιση του αριστουργήματος του Τενεσί Ουίλιαμς. Μέσα σε μια απογυμνωμένη συνθήκη, το έργο κατεβαίνει στην πλατεία ακέραιο, δείχνει σαν να φωτίζεται εκ νέου, ενώ οι ερμηνείες κάνουν το όλο εγχείρημα να δικαιώνεται. | Powered by Uber