Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώνονται στο κατάμεστο Από Μηχανής Θέατρο οι παραστάσεις του κλασικού αριστουργήματος "Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ;" του Έντουαρτ Άλμπι, σε σκηνοθεσία Ορέστη Τάτση, με τις ερμηνείες των Ναταλία Στυλιανού, Δημήτρη Ξανθόπουλου, Άγγελου Ανδριόπουλου και Σεμίνας Πανηγυροπούλου να κερδίζουν το παρατεταμένο χειροκρότημα.
Ο βραβευμένος με Πούλιντζερ Έντουαρντ Άλμπι φέρνει στο προσκήνιο δύο ζευγάρια, δύο διαφορετικές γενιές, δύο διαφορετικές κοσμοαντιλήψεις. Την "κοινωνία του καταναγκασμού" από το πρόσφατο παρελθόν η οποία δείχνει σιγά σιγά να μας αποχαιρετά αφήνοντας στις ψυχές μας τα υπολείμματά της. Και την "κοινωνία της επίδοσης" που καλπάζει από το μέλλον και καθορίζει ήδη τις ζωές μας.
Ο μεγάλος συγγραφέας, στο διασημότερο έργο του, καταφέρνει με βιτριολικό χιούμορ και έχοντας ως συνεργούς το αλκοόλ και το περασμένο της ώρας, να αποτυπώσει τα ζωτικά ψεύδη των πρωταγωνιστών, αλλά και της παγκόσμιας ιστορίας, συνδέοντας μαεστρικά τις διαπροσωπικές σχέσεις με τη διεθνή πραγματικότητα.
Το έργο έκανε πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη το 1962, ενώ στην Ελλάδα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Θέατρο Τέχνης από τον Κάρολο Κουν το 1965. Ακολούθησαν ανεβάσματα από κορυφαίους σκηνοθέτες στη χώρα μας, όπως ο Ζυλ Ντασέν, ο Αντρέας Βουτσινάς, ο Μίμης Κουγιουμτζής και ο Αντώνης Αντύπας. 60 χρόνια μετά το πρώτο του ανέβασμα παραμένει ένα ψυχολογικό θρίλερ τρομακτικά επίκαιρο.
Προπώληση εισιτηρίων μέσω more.com
Περισσότερες πληροφορίες
Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ;
Ο βραβευμένος με Πούλιτζερ συγγραφέας φέρνει στο προσκήνιο δύο ζευγάρια, δύο διαφορετικές γενιές, δύο διαφορετικές κοσμοαντιλήψεις. Την «κοινωνία του καταναγκασμού» από το πρόσφατο παρελθόν που δείχνει σιγά σιγά να μας αποχαιρετά αφήνοντας στις ψυχές μας τα υπολείμματά της. Και την «κοινωνία της επίδοσης» που καλπάζει από το μέλλον και καθορίζει ήδη τις ζωές μας. Ο μεγάλος συγγραφέας καταφέρνει με βιτριολικό χιούμορ και με συνεργούς το αλκοόλ και το περασμένο της ώρας, να αποτυπώσει τα ζωτικά ψεύδη των πρωταγωνιστών, αλλά και της παγκόσμιας ιστορίας, συνδέοντας τις διαπροσωπικές σχέσεις με τη διεθνή πραγματικότητα. Εξήντα χρόνια μετά το πρώτο του ανέβασμα παραμένει ένα ψυχολογικό θρίλερ τρομακτικά επίκαιρο.