"Ταξίδι στη Χώρα των Θαυμάτων": Από τη μεγάλη οθόνη στην θεατρική σκηνή

Μια αναγνωρισμένη ιαπωνική άνιμε παραγωγή του 2001, φτάνει στο West End του Λονδίνου ως σκηνική διασκευή.

Spirited_Away «Ταξίδι στη Χώρα των Θαυμάτων»

Τον τελευταίο καιρό, το West End μας έχει κακομάθει στις μεταφορές μεγάλων κινηματογραφικών επιτυχιών του αιώνα μας οι οποίες όχι μόνο σαρώνουν κριτικά και εισπρακτικά στις θεατρικές αίθουσες, αλλά τυγχάνει να είναι συχνά και παγκόσμια πρώτα ανεβάσματα. Ακολουθώντας την τεράστια επιτυχία της σκηνικής προσαρμογής της "Γειτονιάς του Δάσους: οι Περιπέτειες του Τοτόρο" την προηγούμενη σεζόν, το "Ταξίδι στη Χώρα των Θαυμάτων" γίνεται, στο όχι και τόσο μακρινό 2024, η τελευταία δουλειά του Studio Ghibli που θα μεταβεί στο London Coliseum και θα τρέξει για συνολικά δώδεκα εβδομάδες.

Πριν από είκοσι χρόνια, στις 20 Ιουλίου 2001, η ταινία που έμελλε να γίνει ένα από τα πιο διάσημα κινούμενα σχέδια όλων των εποχών, κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους στην Ιαπωνία. Σε σκηνοθεσία Hayao Miyazaki και παραγωγή Studio Ghibli, το "Ταξίδι στη Χώρα των Θαυμάτων" (αγγλικός τίτλος "Spirited Away") άφησε ανεξίτηλο το σημάδι του στα κινούμενα σχέδια του 21ου αιώνα και άλλαξε για πάντα τη βιομηχανία. Πρόκειται για το μοναδικό μη αγγλόφωνο φιλμ που αναδείχθηκε στα βραβεία της Ακαδημίας ως η Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων για το 2003 και που η κριτική χαρακτήρισε ως ένα "εκτυφλωτικό, μαγευτικό και υπέροχα ζωγραφισμένο παραμύθι που θα κάνει τους θεατές πιο περίεργους και γοητευμένους από τον κόσμο μας". 

Τώρα, η ιστορία της δεκάχρονης Chihiro (σε διπλή διανομή από τις Kanna Hashimoto και Mone Kamishiraishi), που καταλήγει κατά λάθος να περιπλανιέται σε έναν κόσμο που κυβερνάται από θεούς, μάγισσες και πνεύματα  –έναν κόσμο όπου οι άνθρωποι μετατρέπονται σε θηρία, είναι στα χέρια του σκηνοθέτη John Caird (τον έχουμε δει και στο "Les Misérables" προ δεκαετίας) και του τον παγκοσμίου φήμης σχεδιαστή μαριονετών Olié. Στην τρίμηνη διαδρομή, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει αυτό το φανταστικό παραμύθι στην αυθεντική του  –ιαπωνική–  γλώσσα, με τη βοήθεια αγγλικών λεζάντων, ενώ μια ζωντανή ορχήστρα και το εντυπωσιακό κουκλοθέατρο προσθέτουν στην εκπληκτική και συχνά ανησυχητική περιπέτεια.

Για μια καλύτερη ιδέα, ρίξτε μια ματιά στο τρέιλερ της πρωτότυπης ιαπωνικής θεατρικής παραγωγής το 2022.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Φεστιβάλ Αθηνών: Τριπλό εναρκτήριο ραντεβού στην Πειραιώς 260

Η πολυαναμενόμενη στιγμή έφτασε και η Πειραιώς 260 ανοίγει τις πόρτες της με μία διεθνή θεατρική παράσταση και δύο παραστάσεις χορού.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
31/05/2024

Ο "Τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού", η "Βότκα μολότοφ" και το "Lemon" ξεκινούν περιοδεία!

Τρεις παραστάσεις που είδαμε σε προηγούμενες σεζόν ξεκινούν την καλοκαιρινή πορεία τους σε διάφορα θέατρα της Αττικής, κάνοντας πρεμιέρα την ίδια μέρα του Ιουνίου.

Η Ελένη Ράντου συνεχίζει με το "Πάρτι της ζωής μου" τη σεζόν 2024-25

Η sold out παράσταση που χάρισε στην ταλαντούχα ηθοποιό το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού του "α" συνεχίζεται ακάθεκτη και για τρίτη σεζόν τον ερχόμενο χειμώνα.

Athens Comedy Festival: Το απόλυτο φεστιβάλ κωμωδίας σπάει κάθε ρεκόρ!

Το Athens Comedy Festival επιστρέφει μεγαλύτερο από ποτέ (από 30/5) με πάνω από 30 παραστάσεις και 80 κωμικούς και καλεσμένους και, το σημαντικότερο, περισσότερες παραστάσεις από ποτέ με πρωταγωνιστή το ίδιο το κοινό, στο Κέντρο Πολιτισμού "Ελληνικός Κόσμος".

6 παραστάσεις περφόρμανς και χορού για αυτή την εβδομάδα

Συγκεντρώσαμε για εσάς και σας προτείνουμε έξι ιδιαίτερες παραστάσεις χορού και χοροθεάτρου καθώς και site specific performance που κάνουν πρεμιέρα από 30/5 έως και 5/6.

Αίμα στη σκηνή

Άκρως διασκεδαστική πρώτη πανελλήνια παρουσίαση ενός έργου που στηρίζεται στο εύρημα του "θέατρου μέσα στο θέατρο" και αφηγείται την τραγελαφική ιστορία ενός δευτεροκλασάτου θιάσου που ανεβάζει τον "Αμλετ". | Powered by Uber

Κήτος

Δύναμη, συναίσθημα, αμεσότητα και ειλικρίνεια -παρά τις ατέλειές του- διαθέτει το ανέκδοτο έργο του Βαγγέλη Ρωμνιού, ο εξομολογητικός μονόλογος ενός παχύσαρκου άνδρα, και ανεβαίνει σε μία εξίσου άμεση παράσταση από τον Ευάγγελο Βογιατζή. | Powered by Uber