"Ρωμαίος και Ιουλιέττα"
Στο Εθνικό Θέατρο επιστρέφει ο Δημήτρης Καραντζάς, για δεύτερη φορά με έργο Σέξπιρ, μετά τη "Δωδέκατη νύχτα". Αυτή τη φορά, η διασημότερη ερωτική ιστορία με το τραγικό τέλος έρχεται για να μας θυμίσει πως ο αμείλικτα σκληρός κόσμος του ελισαβετιανού συγγραφέα καθρεφτίζει τις πιο δυστοπικές πτυχές της δικής μας πραγματικότητας. Ερμηνεύει ένας ωραίος θίασος, με επικεφαλής την Ηρώ Μπέζου και τον Έκτορα Λιάτσο, στους δύο κεντρικούς ρόλους. (Κτήριο Τσίλλερ, Κεντρική Σκηνή, από 20/4)
"Μια νύχτα στην Επίδαυρο"
Η δεύτερη πρεμιέρα του Εθνικού φέρνει έναν πολλά υποσχόμενο όσο και πολυσυλλεκτικό εικοσαμελή θίασο (Χάρις Αλεξίου, Θανάσης Αλευράς, Χρήστος Λούλης, Ζέτα Μακρυπούλια, Βασίλης Παπαβασιλείου, Έλλη Πασπαλά, Λυδία Φωτοπούλου κ.ά.) γύρω από ένα τραπέζι μετά το τέλος μιας επιδαύρειας παράστασης. Η προσωπική δημιουργία του Νίκου Καραθάνου, σε κείμενο των Λένας Κιτσοπούλου και Γιάννη Αστερή, αποτελεί ταυτόχρονα φάρσα, μεταφυσικό μιούζικαλ και τρελή κωμωδία, που πηγαίνει από την κωμική έξαρση στο τραγικό κενό της ύπαρξης και πίσω. (Rex-Σκηνή Μαρίκα Κοτοπούλου, από 22/4)
"Ο χρυσός δράκος"
Το σύγχρονο έργο του Ρόναλντ Σιμελπφένιχ διαδραματίζεται σε ένα κινέζικο εστιατόριο και μέσα από μία σπονδυλωτή δραματουργική αφήγηση παρουσιάζει την ιστορία δεκαεπτά προσώπων. Η ηθική κατάρρευση της Ευρώπης και θέματα όπως η βία, η μετανάστευση, η αποξένωση και το trafficking απασχολούν τον βραβευμένο Γερμανό συγγραφέα. Θα το δούμε στο Σύγχρονο Θέατρο σε σκηνοθεσία του Γιώργου Ματζιάρη με έναν ωραίο θίασο: Γιούλικα Σκαφιδά, Δημήτρης Αλεξανδρής, Χρήστος Σαπουντζής, Φωτεινή Παπαχριστοπούλου, Στρατής Χατζησταματίου (από 20/4).
"Σκηνές από ένα γάμο"
Το αριστούργημα του Ίγκμαρ Μπέργκμαν, που αποδομεί με επώδυνο τρόπο την αυταπάτη του "ευτυχισμένου γάμου", έχει εμπνεύσει παγκοσμίως πολλές σκηνικές μεταφορές και τώρα ανεβαίνει στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, σε σκηνοθεσία της Έλενας Καρακούλη. Ο Νίκος Ψαρράς και η Μαρίνα Ασλάνογλου θα ερμηνεύσουν τους ρόλους του Γιόχαν και της Μάριαν, ενός ψυχολόγου και μιας δικηγόρου, που έρχονται αντιμέτωποι με τη γαμήλια ρουτίνα και τελικά κρίση που βιώνουν. Τη μουσική υπογράφει η Violet Louise. (από 21/4)
"154 Bertha"
Από μεγάλα έργα του παγκόσμιου δραματολογίου, όπως η αισχυλική "Ορέστεια" και ο "Πατέρας" του Στρίντμπεργκ, εμπνέεται το έργο της Έλσας Ανδριανού, μια κωμικοτραγική ιστορία που αφορά τα μέλη μιας οικογένειας. Ο Θοδωρής Αμπαζής σκηνοθετεί τους Γιώργο Ζυγούρη, Νέστορα Κοψιδά, Λένα Μποζάκη, Δανάη Σαριδάκη και Αμαλία Τσεκούρα. (Τέχνης-Υπόγειο, από 20/4)
"Η αιμολήπτρια"
Σε πρώτο ελληνικό ανέβασμα θα δούμε το έργο της Βρετανίδας Έλα Ρόουντ σε σκηνοθεσία του Μενέλαου Καραντζά. Η δράση τοποθετείται σε ένα δυστοπικό μέλλον, όπου οι άνθρωποι καθορίζονται από το DNA τους. Η Σελήνα Διαμαντοπούλου, η Δώρα Παρδάλη, ο Δημήτρης Τσιγκριμάνης και ο Στράτος Χρήστου ερμηνεύουν τους ήρωες που ζουν σε έναν κόσμο διχοτομημένο σε γενετικά ανώτερους και γενετικά κατώτερους, βιώνοντας ένα νέο είδος ρατσισμού που οδηγεί σε εκρήξεις βίας. (Μικρό Άνεσις, από 20/4)
"Η Τρικυμία"
Το έργο του Σαίξπηρ σκηνοθετεί στο θέατρο Μουσούρη ο Μάριος Παναγιώτου, σε νέα μετάφραση του Κ. Αλέξη Αλάτση, που έγινε ειδικά για την παράσταση. Στην πολυπρόσωπη παραγωγή συμμετέχουν δεκατρείς ηθοποιοί (Γιώργος Κισσανδράκης, Σοφία Μαραθάκη, Κλεοπάτρα Μάρκου, Νάνσυ Σιδέρη, Γιώργος Σύρμας κ.ά.) και ερμηνεύουν μια παράδοξη ιστορία εκδίκησης και συμφιλίωσης γεμάτη μαγικά στοιχεία και θεατρική ψευδαίσθηση, αυτή του έκπτωτου Δούκα του Μιλάνου και της ανήλικης κόρης του, που έχουν ναυαγήσει σε ένα ερημικό νησί της Μεσογείου. (από 24/4)
"Θερισμός"
Το βιτριολικό έργο του Δημήτρη Δημητριάδη που βάζει στο στόχαστρο τους οικογενειακούς δεσμούς αλλά και τον επικίνδυνο εφησυχασμό της αστικής τάξης ανεβάζει ο Γρηγόρης Καραντινάκης. Η Βίβιαν Κοντομάρη, ο Γιάννης Σιαμσιάρης, η Έλενα Μαρσίδου, ο Κωνσταντίνος Πασσάς και η Ηρώ Κισσανδράκη ερμηνεύουν την παρέα των εύπορων φίλων, που βλέπουν τις πολυτελείς διακοπές τους στο εξωτικό Ακαπούλκο να πυρπολούνται από την κόλαση που έχουν αφήσει πίσω στα σπίτια τους. Τη μουσική έχει συνθέσει ο Παύλος Παυλίδης. (Θέατρο 104, από 24/4)
"Αλίκη"
Περφόρμανς για μία ηθοποιό και ερμηνεία της Ελένης Ζιώγα προτείνει ο Γρηγόρης Χατζάκης πάνω στο βιβλίο του Λιούις Κάρολ "Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων". Μια πολυμεσική παράσταση μαγικού ρεαλισμού, όπου η Αλίκη, στη δύση πλέον της ζωής της, αφηγείται την περιπέτεια που είχε ζήσει ως κοριτσάκι, όταν αποφάσισε να ακολουθήσει ένα βιαστικό κουνέλι στην κουνελότρυπά του, μια περιπέτεια που φαίνεται να την ακολουθεί ακόμα, στην προσπάθειά της να συμβιβαστεί με τις επιταγές της πραγματικότητας. (Bios, από 24/4)
Karol Jarek©
"Πλαστελίνη"
Το έργο του Ρώσου Βασίλι Σιγκάρεφ αφηγείται την ιστορία του Μαξίμ, ενός εφήβου που ζει μαζί με τη γιαγιά του σε μια εξαθλιωμένη κοινωνία, κάπου στη Ρωσία του 2001. Η Κατερίνα Σκουρλή σκηνοθετεί μια ομάδα νέων ηθοποιών (Δημήτρης Αποστολόπουλος, Σοφία Κουλέρα, Ναταλία Λουιζάκη, Λήδα Μανούσου Αλεξίου, Βίκτωρ Μπενουζίλιο, Χαρά Τζόκα) σε μια ιστορία έρωτα και ηρωισμού που δείχνει το δρόμο για έναν διαφορετικό τρόπο επιβίωσης μέσα σε μια κοινωνία που θρέφει και τρέφεται με βία. (Σφενδόνη, από 21/4)
"Garamond 12"
Εμπνευσμένο από την ομώνυμη γραμματοσειρά, το έργο της Μαρίας Δριμή παρουσιάζεται στο φεστιβάλ Νέο Αίμα του θεάτρου Πορεία. Ένας ταλαντούχος συγγραφέας που πάσχει από αγοραφοβία προσλαμβάνει ένα εξωστρεφές alter ego. Το σκηνοθετεί ο πρωτοεμφανιζόμενος Σεργκέι Οκούνεφ, με τους Μαρία Ζορμπά, Αλέξανδρο Μαυρόπουλο, Χάρη Τζωρτζάκη και Σίλια Μπισιώτη. (Πορεία at Victoria, από 24/4)
"Και εφύτευσεν ο Θεός παράδεισον"
Μέλος της ομάδας C for Circus, η Βαλέρια Δημητριάδου γράφει και σκηνοθετεί ένα έργο με θέμα την έμφυλη βία και το sex trafficking. Στην πολυπρόσωπη παράσταση συμμετέχουν οι Παναγιώτης Γαβρέλας, Μαρία Κατσανδρή, Χρύσα Κοτταράκου, Νικόλας Παπαδομιχελάκης, Μαρία Προϊστάκη, Σπύρος Χατζηαγγελάκης κ.ά. (Σύγχρονο, από 24/4)
"Υπόθεση ‟Μακρόπουλος”"
Εκατό χρόνια από τη συγγραφή του, το έργο του Τσέχου Κάρελ Τσάπεκ παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε σκηνοθεσία της Κερασίας Σαμαρά. Πρόκειται για μια μαύρη κωμωδία, μια μεταφυσική αλληγορία με πρωταγωνίστρια μια τραγουδίστρια 300 ετών και έργο γνωστό από τη μεταφορά του στην ομώνυμη όπερα του Λέος Γιάνατσεκ. Τώρα θα το δούμε στην αρχική μορφή του με πρωτότυπη μουσική του Τάκη Μπαρμπέρη και ερμηνείες των Κώστα Αρζόγλου, Ρήγα Αξελού, Ευθύμη Χρήστου, Αλίκης Αβδελοπούλου, Ξένιας Παυλοπούλου κ.ά. (ΕΛΕΡ, από 26/4)
"Στον παράδεισο"
Το νέο έργο του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη σκηνοθετεί η Μαρία Αιγινίτου σε συνεργασία με τον Γιώργο Παλούμπη. Διαδραματίζεται σε μια πρότυπη σωφρονιστική μονάδα σε ένα ιδιόκτητο νησί, όπου οι κατάδικοι εκτίουν την ποινή τους ξεκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο. Ερμηνεύουν οι Θάνος Αλεξίου, Ασπασία Κράλλη, Αντώνης Τσιοτσιόπουλος κ.ά. (Arroyo, από 26/4)
"Ο ταξιδιώτης"
Το πρωτότυπο λογοτεχνικό θρίλερ του διηγηματογράφου της πρώτης μεταπολεμικής γενιάς Ε. Χ. Γονατά ανεβάζουν για πρώτη φορά σε θεατρική εκδοχή ο Χάρης Φραγκούλης και ο Κωστής Γλύκαντζης. Δεκαέξι ερμηνευτές ζωντανεύουν την παράδοξη ιστορία ενός νέου που σκότωσε ένα γίγαντα κι έπειτα εξαφανίστηκε. (Tempus Verum - Εν Αθήναις, από 26/4)
Περισσότερες πληροφορίες
Η τρικυμία
Το έργο αφηγείται το δράμα ενός έκπτωτου Δούκα του Μιλάνου και της ανήλικης κόρης του, εξόριστων ναυαγών σε ένα σχεδόν έρημο νησί της Μεσογείου τετρακόσια χρόνια πριν, μια ιστορία λευκής μαγείας, εκδίκησης και συμφιλίωσης που είναι ταυτόχρονα ένας ηχηρός ύμνος στη μαγεία, την ελευθερία και τη δύναμη της θεατρικής ψευδαίσθησης. Πόσες σκηνές χωράει αυτό το νησί; Πόσοι σκηνικοί κόσμοι το κατοικούν; Πόσα σύμπαντα; Πόσα θαύματα; Σε έναν κόσμο θεαματικό, με τη μαγεία να προκαλεί φυσικά φαινόμενα, με τα φαινόμενα να παραπλανούν τα δραματικά πρόσωπα, με τα δραματικά πρόσωπα να λαχταρούν να ελευθερωθούν από τη φυλακή του παρελθόντος, τη μνησικακία, το πάθος για εξουσία, τίποτα δεν είναι αυτονόητο.
Ο ταξιδιώτης
Το θρίλερ του Επαμεινώνδα Γονατά, ποιητή και διηγηματογράφου της πρώτης μεταπολεμικής γενιάς που έγραψε μόλις έξι βιβλία, γράφτηκε το 1945 και μεταφέρεται για πρώτη φορά στο θέατρο. Παρακολουθεί την παράδοξη ιστορία ενός νέου που σκότωσε έναν γίγαντα κι έπειτα εξαφανίστηκε, ακροβατώντας κάπου ανάμεσα στην φαντασία και την πραγματικότητα.
Σκηνές από ένα γάμο
Ο Γιόχαν και η Μάριαν, ένας ψυχολόγος και μια δικηγόρος, έρχονται αντιμέτωποι με τα στάδια της παρακμής της συζυγικής τους σχέσης -τη φθορά, την πλήξη, την απιστία, τη σύγκρουση και τέλος τον αποχαιρετισμό- στο έργο-σημείο αναφοράς που γράφτηκε πριν από 50 χρόνια, αρχικά ως τηλεοπτική σειρά και έπειτα ως διάσημη κινηματογραφική ταινία. Κρατώντας την δομή και τους υπέροχα ειρωνικούς τίτλους των «σκηνών», η Έλ. Καρακούλη σκηνοθετεί το δημοφιλές έργο σε μια παράσταση για το υπαρξιακό πεδίο συνάντησης, αλλά και σύγκρουσης με τον άλλον. «Χρειάστηκαν δυόμισι μήνες για να γράψω αυτές τις σκηνές. Μου πήρε μια ολόκληρη ενήλικη ζωή για να τις ζήσω» έχει πει ο Μπέργκμαν για το έργο.
Η αιμολήπτρια
Σε ένα δυστοπικό μέλλον που μοιάζει βγαλμένο από ταινία, το γενετικό προφίλ των ανθρώπων από το οποίο εξαρτώνται η εκπαίδευση, η υγεία, ο πλούτος και τελικά η ευτυχία τους, καθορίζει τη θέση τους στην κοινωνία. Ένα νέο είδος ρατσισμού εξαπλώνεται και καταλήγει σε άγριες αντιδράσεις από τους γενετικά κατώτερους. Μια ιστορία αγάπης ανάμεσα σε μια αιμολήπτρια και έναν γενετικά ανώτερο ξεκινά μέσα σε αυτό το σκοτεινό περιβάλλον, η κατάληξη της όμως δεν θα είναι η αναμενόμενη. Μέσα από αυτή την ιστορία το έργο θέτει ερωτήματα για την επιστημονική ηθική και την κατάχρηση της επιστήμης.
Αλίκη
Η Αλίκη, στη δύση πλέον της ζωής της, αφηγείται την περιπέτεια που είχε ζήσει ως κοριτσάκι. Μιλά για τον μαγικό κόσμο των θαυμάτων που είχε επισκεφθεί, όταν αποφάσισε να ακολουθήσει ένα βιαστικό κουνέλι, με γιλέκο και ρολόι, στην κουνελότρυπά του. Έναν κόσμο που φαίνεται να την ακολουθεί ακόμα, στην προσπάθειά της να συμβιβαστεί με τις επιταγές της πραγματικότητάς της. Μεγαλώνει, μικραίνει, αλλά κυρίως μεγαλώνει. Το λογοτεχνικό αριστούργημα του Λιούις Κάρολ «Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων» μεταφέρεται σε μία πολυμεσική παράσταση μαγικού ρεαλισμού φωτίζοντας θεμελιώδη ερωτήματα μέσα από το πρίσμα μιας αέναης αναζήτησης στον χωροχρόνο της ύπαρξης.
Και εφύτευσεν ο Θεός παράδεισον
Στο sex trafficking επικεντρώνεται το πρώτο πρωτότυπο θεατρικό έργο που ανεβάζει η ομάδα γραμμένο από μέλος της. Σωματική και ψυχολογική βία, κυκλώματα, οργανωμένο έγκλημα που διαρκώς επεκτείνεται και ανθρώπινες ζωές που χάνονται, είτε κυριολεκτικά είτε μεταφορικά, ζώντας με το φόβο του θύτη. Έντεκα ηθοποιοί λειτουργούν ως ένα σώμα επί σκηνής και υπό τους ήχους της ζωντανής μουσικής που ερμηνεύουν οι ίδιοι, καταθέτουν ο καθένας το δικό του κομμάτι της ιστορίας.
154 Bertha
Το χάσμα γενεών και η παρακμή μιας οικογένειας απασχολούν την συγγραφέα στο πρώτο της θεατρικό έργο. Μια κωμικοτραγική ιστορία όπου οι γονείς προσπαθούν να καλύψουν τα έτη φωτός που τους χωρίζουν από τα παιδιά τους. «Μεσήλικες, πετυχημένοι με τον τρόπο τους, κοινή παρέα από τα πρώτα νιάτα, έχουν συνηθίσει να κρύβουν -με κάθε καλή πρόθεση, βεβαίως- “κάτω απ' το χαλί” πληγές, βάρη από το παρελθόν, αρνητικά συναισθήματα. Η άφιξη της νεαρής κόρης από πολυετείς σπουδές που δεν την οδήγησαν παρά σε πλήρη απραξία και το γεγονός ότι δε βγαίνει καν απ' το σπίτι τους ταράζει, μα δεν το παραδέχονται. Αρνούνται σθεναρά να αναλάβουν την ευθύνη. Μια φαινομενική “εισβολή” ενός περίεργου, θρασύτατου, μα διεισδυτικού, νεαρού στον υποτιθέμενα ασφαλή χώρο ανοίγει νέους ορίζοντες για κάποια από τα πρόσωπα, αφήνοντας άλλα να διαχειριστούν την ήττα τους», σημειώνει η Έλσα Ανδριανού για το έργο της.
Πλαστελίνη
Ο έφηβος Μαξίμ ζει με τη γιαγιά του σε μια εξαθλιωμένη κοινωνία στη Ρωσία του 2001, όπου οι άνθρωποι παλεύουν να επιβιώσουν και να εξασφαλίσουν πολύ περισσότερο από το φαγητό τους, την βότκα ή την δόση τους. Σε μια εξαθλιωμένη –οικονομικά και ηθικά– κοινωνία, όπου η βία και ο κυνισμός ολοένα και μεγαλώνει, σε μια –οποιαδήποτε– πόλη της Ρωσίας του 2001, που λίγο διαφέρει από τις πόλεις του 2023. Στην πορεία του συναντά ανθρώπους που προσπαθούν να τον εκμηδενίσουν ή να τον κάνουν όμοιο τους στερώντας του το δικαίωμα της άλλης επιλογής για την ζωή. Παίζοντας με την πλαστελίνη του ονειρεύεται έναν διαφορετικό τρόπο ζωής, τον οποίο υπερασπίζεται με όπλα τον έρωτα και τον ηρωισμό.
Ρωμαίος και Ιουλιέτα
Έρωτας και θάνατος συνυπάρχουνι στην συγκλονιστική ιστορία του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας που ανεβαίνει σε μια παράσταση που φωτίζει αυτές τις αντίρροπες δυνάμεις και αντιπαραβάλλει την ομορφιά (αλλά και την ήττα) του έρωτα απέναντι στην ασχήμια ενός παρηκμασμένου κόσμου..
Υπόθεση «Μακρόπουλος»
Μια μαύρη κωμωδία με στοιχεία νουάρ κόμιξ για μια πολύκροτη δικαστική υπόθεση που κρατά επί 100 χρόνια, στην διαλεύκανση της οποίας βοηθά μιας μυστηριώδης και απαξιωτική λυρική τραγουδίστρια 300 ετών. Με φόντο ένα δικηγορικό γραφείο στην Πράγα εξελίσσεται η μεταφυσική αλληγορία για την φθορά και την πτώση της εξουσίας, γνωστή από την όπερα του Λέος Γιάνατσεκ «The Makropulos Affair», η οποία παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Στον παράδεισο
Σε μια πρότυπη σωφρονιστική μονάδα σε ένα ιδιόκτητο νησί με φυσική ομορφιά, όπου οι κατάδικοι εκτίουν την ποινή τους ξεκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο, επικρατούν πάθη, έριδες, συνωμοσίες και προδοσίες. Το πρόγραμμα λειτουργεί όπως αποδεικνύει η πλήρης μεταστροφή του Γιάννη, ενός παλιού τροφιμου με βαριά αδικήματα, ο οποίος μοιράζει συμπαράσταση και αγάπη στους γύρω του. Τα πράγματα αλλάζουν όταν καλείται να περιποιηθεί και να προσέχει κάποιους πολύ σημαντικούς καλεσμένους που επισκέπτονται το νησί. Ένα ατύχημα θα τον βάλει και πάλι στην καρέκλα του κατηγορουμένου.
Ο χρυσός δράκος
Με φόντο το ομώνυμο ταϊλανδο-κινεζο-βιετναμέζικο εστιατόριο και όσα συμβαίνουν μέσα, δίπλα και πάνω από αυτό εκτυλίσσεται η πολυπρόσωπη ιστορία όπου πέντε ηθοποιοί ερμηνεύουν δεκαεπτά διαφορετικούς χαρακτήρες σε ένα έργο που σχολιάζει την κοινωνικοπολιτική πραγματικότητα με καυστικό χιούμορ και καταιγιστικό ρυθμό. Η εικόνα της φθαρμένης Ευρώπης που σταδιακά φτάνει στη δύση της απασχολεί τον συγγραφέα, όπως και οι ανθρώπινες σχέσεις, η βία, η μετανάστευση, το trafficking και η ανάγκη μας για επιβίωση. Το βαθιά πολιτικό έργο επικεντρώνεται στην ιστορία ενός παράνομου Κινέζου που υποφέρει από πονόδοντο και τη χαμένη μικρή αδελφή του που, χωρίς να το γνωρίζει, ζει μερικά πατώματα μακριά.
Θερισμός
Δύο ζευγάρια που έχουν από ένα παιδί και μια εργένισσα σε κατάσταση κρίσης. Τους ενώνει ένα lifestyle απόλαυσης εν μέσω του κενού τους εαυτού. Έχοντας αντιθετικές κουλτούρες, διαφορετικές θρησκείες και εναλλακτικές αξίες, παραθερίζουν στην άκρη του κόσμου, στο μαγευτικό Ακαπούλκο, απολαμβάνοντας τα ατελείωτα ποτά τους στην πισίνα ενός υπερ-πολυτελούς ξενοδοχείου... «57 αστέρων», όπως διαφημίζονται τα ευαγή αυτά «μαυσωλεία» της μπλαζέ ζωής. Χαλαρώνοντας βαριεστημένα, ο Ρουμί και η Ζουζού, ο Ασσούρ και η Λίκρα και η Μπόνα είναι σαν να βουλιάζουν στην κυνική ανία τους με τη ψευδαίσθηση ότι γίνονται κοινωνοί του επίγειου Παραδείσου τους, ενώ κατ’ ουσίαν εγκαταβιούν στην προσωπική τους Κόλαση.
Μια νύχτα στην Επίδαυρο
Ένας σπουδαίος πολυσυλλεκτικός θίασος συναντιέται στη σκηνή για μια μουσική παράσταση με άρωμα Επιδαύρου. Μια σαρκαστική κωμωδία για τη ζωή, το θέατρο και την ελληνική πραγματικότητα.
Garamond 12
Ο Μαρκ Χάντερ, ένας ταλαντούχος ανερχόμενος συγγραφέας, πάσχει από αγοραφοβία και ζει διαρκώς κλεισμένος στο σπίτι μαζί με την υπερπροστατευτική μητέρα του και προσκολλημένος στην ανάμνηση του πρόωρα χαμένου θείου του. Αν και κάθε μυθιστόρημά του γίνεται επιτυχία, ο ίδιος αδυνατεί να εκτεθεί ως καλλιτέχνης με του όρους των δημοσίων σχέσεων. Όταν η πίεση γίνεται αφόρητη, προσλαμβάνει τον Τζέικ, ένα εξωστρεφές alter ego του, για να παρουσιάζεται ως Μαρκ στο κοινό, πλάθοντας έναν "ιδανικό" εαυτό και ένα γοητευτικό αντικείμενο πόθου. H εμφάνιση μιας νεαρής επίδοξης συγγραφέως στη ζωή του Τζέικ, φέρνει τον Μαρκ σε αδιέξοδο, αφού είναι θέμα χρόνου να αποκαλυφθεί η πραγματικότητα. Το έργο είναι αποτέλεσμα της Σχολής Πυροδότησης Θεατρικής Γραφής του «Πορεία».