Έργο για δύο άντρες και ένα άλογο οι "Σκληρές Φωτογραφίες"

Άνθρωποι που έκαναν τις επαναστάσεις τους και τώρα αναλογίζονται αν κέρδισαν ή όχι, αναμετριούνται με το παρελθόν και το μέλλον στο έργο που επέστρεψε στο Studio Μαυρομιχάλη.

Σκληρές Φωτογραφίες

Το ζεστό χειροκρότημα που εισέπραξαν έκανε τους συντελεστές της παράστασης "Σκληρές Φωτογραφίες" του Κυριάκου Βέη να επιστρέψουν για περιορισμένες παραστάσεις στο Studio Μαυρομιχάλη (έως 21/2). Το έργο παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία της Χριστίνας Χριστοφή και εστιάζει σε τρεις δυνατούς χαρακτήρες, δύο άντρες και ένα άλογο, που άλλοτε συγκρούονται και άλλοτε συνεργάζονται, τρία πρόσωπα με παράλληλες διαδρομές αλλά την ίδια ανάγκη συμφιλίωσης με τις επιλογές, τα ταλέντα, την τύχη και τα λάθη τους.

Σκληρές φωτογραφίες

Ο Δημοσθένης Φίλιππας (Πρίγκιπας/άλογο), ο Σπύρος Ασημένιος (Οδυσσέας/αναβάτης) και ο Δημήτρης Μαργαρίτης (Πατέρας) ερμηνεύουν τα τρία πρόσωπα που έκαναν τις επαναστάσεις τους και τώρα αναλογίζονται αν κέρδισαν ή όχι, που αναμετρώνται με εθισμούς και φόβους, με το παρελθόν τους αλλά και το μέλλον που δείχνει δύσκολο και αβέβαιο. Όπως και στον ιππόδρομο, στη ζωή ποντάρεις στο πιο δυνατό άλογο ή στο άλογο που δεν θα ποντάρουν οι άλλοι, δοκιμάζεις την τύχη σου, κάνεις επιλογές, κυνηγάς την επιτυχία, βάζεις στόχους, θέλεις με επιμονή και πείσμα να κερδίζεις για να καταλάβεις στο τέλος ότι τίποτα από όλα αυτά δεν έχει σημασία. Στο τέλος του αγώνα, στο σκληρό φώτο φίνις, οι χαμένοι από τους νικητές έχουν μόνο μια τρίχα διαφορά.

Σκληρές φωτογραφίες

Η υπόθεση

Ο Οδυσσέας είναι, ή μάλλον ήταν, ένας κορυφαίος τζόκεϊ. Με άλογό του τον Πρίγκιπα, ένα δύστροπο αλλά καθαρόαιμο άλογο που δέχεται μόνο αυτόν για αναβάτη, κερδίζει το ένα τρόπαιο μετά το άλλο. Ο ιππόδρομος, ο αγώνας, ήταν η ζωή του, αλλά ο πιεστικός τρόπος ζωής, οι υφηλές απαιτήσεις και προσδοκίες τον οδήγησαν στις καταχρήσεις. Ο Οδυσσέας, στη δύση πια της καριέρας του, έχοντας πλέον και ένα μικρό παιδί και σύντροφο που μένουν στη Γαλλία, κάνει ακόμα μία προσπάθεια να αποτοξινωθεί. Έρχεται λοιπόν στην Κούβα λίγες μέρες μετά το θάνατο του Φιντέλ Κάστρο, γιατί εδώ είχε καταφέρει να αποτοξινωθεί την τελευταία φορά. Στην Κούβα συναντάει τον πατέρα του ο οποίος τα τελευταία χρόνια μένει μόνιμα στην Αβάνα. 

Προπώληση εισιτηρίων: Viva.gr

Περισσότερες πληροφορίες

Σκληρές φωτογραφίες

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 70 '

Το ρίσκο, η τύχη, το κυνήγι της ευτυχίας και οι επιλογές που μας καθορίζουν απασχολούν τα τρία πρόσωπα του έργου που βλέπουν τη ζωή μέσα από ένα ποντάρισμα στον ιππόδρομο.

Studio Mαυρομιχάλη

Μαυρομιχάλη 134

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Θέλω να σου κρατάω το χέρι": Παράταση και εορταστικές παραστάσεις

Με προσθήκες νέων παραστάσεων για τις γιορτές εξακολουθεί να παίζεται το επιτυχημένο έργο του Τάσου Ιορδανίδη "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" στη σκηνή του Άλφα-"Ληναίος-Φωτίου".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Η ομάδα Εν Δυνάμει και το νέο συμπεριληπτικό art project "Ι Got it Tho" | "Κι όμως Το’χω"

Μια σπονδυλωτή καλλιτεχνική πρωτοβουλία με στόχο την προώθηση της πολιτιστικής αφήγησης που εστιάζει στην ενδυνάμωση, την ανθεκτικότητα και την ενωτική δύναμη που προσφέρει η σύγχρονη τέχνη.

Εναέριες ακροβατικές χορογραφίες στο Christmas Theater

Το "Flying Fairy Chinese Acrobatic Show" έρχεται από την μακρινή Κίνα, φιλοξενείται στο Christmas Theater και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια.

Ο Δημήτρης Μυλωνάς μας μιλά για τη συνάντηση του με τους "Ήρωες"

Ποιοι είναι οι "Ήρωες" που έγιναν η αφορμή να βρεθούν στη σκηνή οι βετεράνοι ηθοποιοί Αρζόγλου, Βαλαβανίδης και Σκουρολιάκος; Ο σκηνοθέτης της παράστασης που παίζεται στο Από Μηχανής Θέατρο μας τους συστήνει.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 21 έως 27 Νοεμβρίου και αξίζουν.

Η αξία της ζωής

Ο πόνος είναι αναπόφευκτος, όμως η αξία της ζωής είναι αδιαπραγμάτευτη μοιάζει να λέει η Αμερικανίδα συγγραφέας, μέσα από την ιστορία δύο ζευγαριών που βιώνουν πολλαπλές απώλειες. Το σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας δίνοντας προβάδισμα στις ερμηνείες. | Powered by Uber

Γυάλινος κόσμος

Πολύ ενδιαφέρουσα, αν και συζητήσιμη, προσέγγιση του αριστουργήματος του Τενεσί Ουίλιαμς. Μέσα σε μια απογυμνωμένη συνθήκη, το έργο κατεβαίνει στην πλατεία ακέραιο, δείχνει σαν να φωτίζεται εκ νέου, ενώ οι ερμηνείες κάνουν το όλο εγχείρημα να δικαιώνεται. | Powered by Uber