"Λίγο ακόμα": Η εξομολόγηση ενός θεατρίνου

Τέσσερα πράγματα που πρέπει να ξέρετε για την παράσταση Τ«Λίγο ακόμα» της Κωνσταντίνας Νικολαΐδη, ένα έργο που γίνεται η αφορμή για να ξαναδούμε ύστερα από αρκετό καιρό τον αγαπητό Χρήστο Βαλαβανίδη στο θεατρικό σανίδι και μάλιστα σε ρόλο θεατρίνου. Η παράσταση ανεβαίνει στο Άνεσις.

Λίγο ακόμα

1. Έργο εμπνευσμένο από τον Τσέχοφ
 
Η σκηνοθέτρια Κωνσταντίνα Νικολαΐδη, με αφετηρία το "Το Κύκνειο Άσμα" του Άντον Τσέχοφ, φέρνει στο "Λίγο ακόμα" τους θεατές μια νύχτα σε ένα άδειο θέατρο, όπου συναντούν τον Ηθοποιό μετά το τέλος της παράστασής του, κατά την οποία υποδύεται τον Βασιλιά Ληρ. Γραμμένο το 1887, το μονόπρακτο του Τσέχοφ είναι θεατρική μεταφορά του διηγήματός του "Ο Κάλχας". 
 

2. Ταξίδι στη μνήμη
Πολλές φορές είναι λυτρωτικό ένα ταξίδι μνήμης στο παρελθόν, ιδιαίτερα για έναν παλαίμαχο ηθοποιό. Στο "Λίγο ακόμα" ένας έμπειρος πρωταγωνιστής υπό το βάρος της ηλικίας ανακαλεί μνήμες από το θεατρικό του παρελθόν με τη βοήθεια ενός υποβολέα. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας αποκαλύπτει στους θεατές, βίαια, τρυφερά, με χιούμορ και συγκίνηση, το αληθινό νόημα της ζωής και της ανθρώπινης ύπαρξης.

3. Η επιστροφή του Χρήστου Βαλαβανίδη
Με όπλο το κείμενο αυτό, ο σπουδαίος, εξαιρετικής ωριμότητας –ανθρώπινης και ερμηνευτικής– ηθοποιός Χρήστος Βαλαβανίδης επιστρέφει έπειτα από κάποια χρόνια απουσίας στη θεατρική σκηνή. Είναι ηθοποιός που κατέχει τη γνώση για το πώς θα μπορούσε να "μιλήσει" σκηνικά ένας παλαίμαχος θεατρίνος, μεταφέροντας τις χαρές, τις απογοητεύσεις, τις συγκινήσεις ενός ολόκληρου βίου στο θέατρο.

4. Η δραστήρια σκηνοθέτρια
Η αγάπη για το θέατρο είναι η κινητήρια δύναμη για την πολυπράγμονα Κωνσταντίνα Νικολαΐδη. Παραγωγός, σκηνοθέτρια με επιτυχίες και όραμα και λάτρης του αληθινά ποιοτικού και ανήσυχου ρεπερτοριακά και σκηνοθετικά θεάτρου, υπογράφει φέτος τέσσερα ακόμα έργα που αποτελούν καλλιτεχνική κατάθεση: "12 ένορκοι", "Ο Θάνατος του Ιβάν Ιλίτς", "Ανάμεσα σε δυο κόσμους", "Άκρως συμπαντικό". Η νέα παράσταση που σκηνοθετεί, το "Λίγο ακόμα" κάνει πρεμιέρα στο Άνεσις, από 11/11.

Περισσότερες πληροφορίες

Λίγο ακόμα

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 70 '

Ένας ηθοποιός εγκλωβίζεται τη νύχτα στο θέατρο, μόνο που δεν γνωρίζει ότι μαζί του βρίσκεται κι ένας νεαρός θεατής. Η συνάντησή τους θα τον φέρει αντιμέτωπο με τις επιλογές του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.