Το "Σεσουάρ για δολοφόνους" επιστρέφει ανανεωμένο στο Λαμπέτη

Το κομμωτήριο «Studio Antony» επαναλειτουργεί και μας καλεί να λύσουμε και πάλι την δολοφονία που διχάζει το κοινό από το 1999.

Σεσουάρ για δολοφόνους Γιώργος Καλφαμανώλης©

Το "Σεσουάρ για δολοφόνους", η πανέξυπνη κωμωδία των Mπρους Τζόρνταν και Μέριλιν Έιμπραμς, που σκηνοθετεί ο Νικορέστης Χανιωτάκης για δεύτερη συνεχή χρονιά στο Θέατρο Λαμπέτη από 12/10, επιστρέφει ανανεωμένη με δύο αλλαγές στον θίασο -Ιωάννης Απέργης, Δημήτρης Μακαλιάς, Κωνσταντίνα Μιχαήλ, Αρετή Πασχάλη, Ζήσης Ρούμπος, Χάρης Χιώτης. Ο Θοδωρής Πετρόπουλος υπογράφει τη διασκευή του έργου που έκανε πρεμιέρα για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 1999 και συνέχισε για 13 ολόκληρα χρόνια μέχρι το 2012.

A499b.jpg
Γιώργος Καλφαμανώλης©

Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος  η παράσταση είναι ένα διαδραστικό παιχνίδι όπου το κοινό ανταλλάζει ερωτήσεις και απορίες για τους υπόπτους. Το μεγάλο ερώτημα τίθεται ξανά: Ποιος είναι τελικά ο δολοφόνος της Αμαλίας Τσαλίκογλου; Ο τσαχπίνης κομμωτής Τόνυ (Ιωάννης  Απέργης), η μεγαλοαστή κυρία Χατζηπατέρα (Κωνσταντίνα Μιχαήλ), η ροζ τσιχλόφουσκα-βοηθός πιστολάκι Σόφη (Αρετή  Πασχάλη) ή ο μυστηριώδης αντικέρ Λεωνίδας Πέτροβας (Ζήσης Ρούμπος); Ο αστυνόμος Σταύρος Σταυράκος (Δημήτρης Μακαλιάς) πιστεύει ότι θα μπορούσε να είναι ο καθένας από αυτούς και ψάχνει να βρει τη λύση μαζί με τον βοηθό του τον Πανάγο (Χάρης Χιώτης).
Η δράση εκτυλίσσεται στο αθηναϊκό κομμωτήριο "Studio Antony". Μία μέρα η ιδιοκτήτρια του  κτιρίου, που ζει στον πάνω όροφο, βρίσκεται δολοφονημένη και οι υποψίες πέφτουν στους εργαζόμενους και τους πελάτες του κομμωτηρίου. Οι θεατές της παράστασης καλούνται να βρουν τον δολοφόνο, με αποτέλεσμα κάθε βράδυ το έργο να έχει διαφορετικό φινάλε!

A404b.jpg
Γιώργος Καλφαμανώλης©

Προπώληση μέσω viva.gr

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Σεσουάρ για δολοφόνους

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 120 '

Το έργο εκτυλίσσεται στο κομμωτήριο «Studio Antony». Κάπου στην Αθήνα. Μία μέρα η ιδιοκτήτρια του κτιρίου, που ζει στον πάνω όροφο, βρίσκεται δολοφονημένη και οι υποψίες πέφτουν στους εργαζόμενους και τους πελάτες του κομμωτηρίου. Οι θεατές της παράστασης καλούνται να βρουν τον δολοφόνο, με αποτέλεσμα κάθε βράδυ το έργο να έχει διαφορετικό φινάλε. Είναι ο δολοφόνος ο Τόνυ o κομμωτής, η μεγαλοαστή κυρία Χατζηπατέρα, η ροζ τσιχλόφουσκα-βοηθός πιστολάκι Σόφη ή ο μυστηριώδης αντικέρ Λεωνίδας Πέτροβας; Θα μπορούσε να είναι ο καθένας από αυτούς, διότι ο αστυνόμος Σταύρος Σταυράκος θεωρεί ότι είναι όλοι ύποπτοι. Μαζί του και ο… πανέξυπνος βοηθός του ο Πανάγος.

Λαμπέτη

Λεωφ. Αλεξάνδρας 106

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Θέλω να σου κρατάω το χέρι": Παράταση και εορταστικές παραστάσεις

Με προσθήκες νέων παραστάσεων για τις γιορτές εξακολουθεί να παίζεται το επιτυχημένο έργο του Τάσου Ιορδανίδη "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" στη σκηνή του Άλφα-"Ληναίος-Φωτίου".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Η ομάδα Εν Δυνάμει και το νέο συμπεριληπτικό art project "Ι Got it Tho" | "Κι όμως Το’χω"

Μια σπονδυλωτή καλλιτεχνική πρωτοβουλία με στόχο την προώθηση της πολιτιστικής αφήγησης που εστιάζει στην ενδυνάμωση, την ανθεκτικότητα και την ενωτική δύναμη που προσφέρει η σύγχρονη τέχνη.

Εναέριες ακροβατικές χορογραφίες στο Christmas Theater

Το "Flying Fairy Chinese Acrobatic Show" έρχεται από την μακρινή Κίνα, φιλοξενείται στο Christmas Theater και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια.

Ο Δημήτρης Μυλωνάς μας μιλά για τη συνάντηση του με τους "Ήρωες"

Ποιοι είναι οι "Ήρωες" που έγιναν η αφορμή να βρεθούν στη σκηνή οι βετεράνοι ηθοποιοί Αρζόγλου, Βαλαβανίδης και Σκουρολιάκος; Ο σκηνοθέτης της παράστασης που παίζεται στο Από Μηχανής Θέατρο μας τους συστήνει.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 21 έως 27 Νοεμβρίου και αξίζουν.

Η αξία της ζωής

Ο πόνος είναι αναπόφευκτος, όμως η αξία της ζωής είναι αδιαπραγμάτευτη μοιάζει να λέει η Αμερικανίδα συγγραφέας, μέσα από την ιστορία δύο ζευγαριών που βιώνουν πολλαπλές απώλειες. Το σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας δίνοντας προβάδισμα στις ερμηνείες. | Powered by Uber

Γυάλινος κόσμος

Πολύ ενδιαφέρουσα, αν και συζητήσιμη, προσέγγιση του αριστουργήματος του Τενεσί Ουίλιαμς. Μέσα σε μια απογυμνωμένη συνθήκη, το έργο κατεβαίνει στην πλατεία ακέραιο, δείχνει σαν να φωτίζεται εκ νέου, ενώ οι ερμηνείες κάνουν το όλο εγχείρημα να δικαιώνεται. | Powered by Uber