Μόλις μάθαμε για μια από τις σημαντικές συναντήσεις του επόμενου Ιανουαρίου: ο Άρης Μπινιάρης σκηνοθετεί τον Γιώργο Χρυσοστόμου στο μπρεχτικό "Η άνοδος του Αρτούρο Ούι" σε καινούργιο θεατρικό χώρο της Κυψέλης. Ο Μπινιάρης αναζητά πάντα έργα που εκφράζουν κάτι ανατρεπτικό, επαναστατικό και ενώ αυτήν την εποχή παρακολουθεί την καλοκαιρινή πορεία του "Προμηθέα Δεσμώτη" του Αισχύλου που σκηνοθέτησε για το Πορεία με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Στάνκογλου, σχεδιάζει την παράσταση του χειμώνα και επιλέγει τους ηθοποιούς με τους οποίους θα συνεργαστεί. Στην "Άνοδο του Αρτούρο Ούι" που ο Μπρεχτ έγραψε εξόριστος στη Φινλανδία και μέσα στη δίνη του πολέμου (το ’41), μιλάει για το τραστ του… κουνουπιδιού στην Αμερική του ’29, δίπλα στον πρωταγωνιστή Γιώργο Χρυσοστόμου θα δούμε εκλεκτούς ηθοποιούς: Γιάννης Αναστασάκης, Μιχάλης Βαλάσογλου, Θανάσης Ισιδώρου, Κώστας Κορωναίος, Δαυίδ Μαλτέζε, Ερρίκος Μηλιάρης, Κωνσταντίνος Μωραΐτης, Μαρία Παρασύρη, Σωκράτης Πατσίκας, κ.ά.
Ορκισμένος εχθρός του καπιταλισμού ο Μπέρτολντ Μπεχτ περιγράφει με συμβολικό τρόπο την άνοδο του Φύρερ στην εξουσία. Οι σχέσεις του Χίτλερ με τον πρόεδρο Χίντεμπουργκ, η είσοδός του στη Βουλή, η άνοδος στην καγκελαρία, η προσάρτηση της Αυστρίας, όλα τα γεγονότα ανασυντίθενται με πρωταγωνιστή τον Αρτούρο Ούι. Ο Μπρεχτ ανασυνθέτει την ιστορία μεταφέροντας τη δράση στο γκανγκστερικό περιβάλλον της Αμερικής του μεσοπολέμου. Σε αυτό το απόσπασμα από τις σημειώσεις του για τον "Αρτούρο Ούι" αποτυπώνεται ο τρόπος σκέψης του: "πρέπει να συντριβούν οι μεγάλοι πολιτικοί εγκληματίες, και να συντριβούν κάτω από τη γελοιοποίηση γιατί, στην πραγματικότητα, δεν είναι μεγάλοι εγκληματίες αλλά δράστες μεγάλων πολιτικών εγκλημάτων".
Η μετάφραση είναι του Κ. Παλαιολόγου, η απόδοση κειμένου-δραματουργική επεξεργασία της Έλενας Τριανταφυλλοπούλου και του Άρη Μπινιάρη. Τα σκηνικά- κοστούμια σχεδιάζει ο Πάρις Μέξης, τη μουσική σύνθεση ανέλαβε ο Αλέξανδρος Δράκος- Κτιστάκης, το σχεδιασμός κίνησης- χορογραφίες η Χαρά Κότσαλη, τον σχεδιασμό φωτισμών η Στέλλα Κάλτσου και βοηθός σκηνοθέτη είναι η Νεφέλη Παπαναστασοπούλου.