Έρχονται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου την εβδομάδα 4-10/7

Το πρώτο νεοελληνικό έργο παρουσιάζεται στην Επίδαυρο από το Εθνικό Θέατρο, ενώ στην Πειραιώς 260 έρχεται μια πειραματική “Αντιγόνη”, ιστορίες επιστημονικής φαντασίας και χορός από διακεκριμένους δημιουργούς.

Αντιγόνη Πηνελόπη Γερασίμου©

"Αντιγόνη"

Με τον Γεράσιμο Σκιαδαρέση, Κρέοντα και την Κίττυ Παϊταζόγλου, Αντιγόνη, παρουσιάζει μια σύγχρονη εκδοχή της τραγωδίας του Σοφοκλή ο Αλέξανδρος Ραπτοτάσιος, που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και το Λονδίνο. Η σχέση της ατομικής και της συλλογικής ευθύνης με την εξουσία γίνεται αφορμή για ένα σχόλιο πάνω στο ρόλο των Μέσων Ενημέρωσης στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης. Συμπρωταγωνιστούν οι Ελένη Καραγιώργη (Ευριδίκη), Χριστίνα Δαλαμάγκα (Ισμήνη), Φοίβος Παπακώστας (Αίμονας), Βίκυ Κυριακουλάκου (Τειρεσίας), Λάμπρος Γραμματικός (Φύλακας, Άγγελος).
(Πειραιώς 260, 5-7/7)

Αδελφοσύνη

"Αδελφοσύνη, μια φανταστική ιστορία"

Η Γαλλο-βιετναμέζα Καρολίν Γκιγελά Ενγκιγέν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με ένα συγκινητικό παραμύθι επιστημονικής φαντασίας για την αξία της αδελφοσύνης ως πολύτιμου πόρου για το μέλλον του πλανήτη και την επιβίωσή μας. Μια πολυμελής ομάδα επαγγελματιών και ερασιτεχνών ηθοποιών διαφορετικής προέλευσης πρωταγωνιστεί στην παράσταση που διερευνά τις σχέσεις μας με τους άλλους. (Πειραιώς 260, 6-7/7)

Μήδεια Εθνικό Θέατρο

"Μήδεια"

Για πρώτη φορά παρουσιάζεται στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου νεοελληνικό έργο. Το Εθνικό Θέατρο βρίσκεται πίσω από αυτήν την καινοτομία και μάλιστα με την επιλογή ενός έργου-σταθμός. Η εκρηκτική κωμωδία του Μποστ, σε σκηνοθεσία Γιάννη Καλαβριανού, αγγίζει τη δική μας εποχή μέσα από τη γλαφυρή του γλώσσα με έναν τρόπο που αιφνιδιάζει. Παίζουν: Γαλήνη Χατζηπασχάλη, Σταύρος Σβήγκος, Γιώργος Γλάστρας, Θανάσης Δήμου, Άνδρη Θεοδότου, Στέλιος Ιακωβίδης, Σύρμω Κεκέ, Μαρία Κοσκινά, κ.ά. (8-9/7)

Mourn Baby Mourn
Hélène Robert©

"Mourn Baby Mourn"

Η διακεκριμένη με το ευρωπαϊκό "Prix Jardin d’Europe" (2016) Κατερίνα Ανδρέου επιθυμεί να ξορκίσει την κατάθλιψη μιας ολόκληρης εποχής μέσα από ένα χορογραφικό σόλο. Με όχημα την ιδέα του θρήνου και όπλο την αυθεντικά γυναικεία και πολιτική φωνή της διερωτάται τι απομένει από την ακύρωση του μέλλοντος που μας υποσχέθηκαν τις δεκαετίες του ’60 και του ’70. (Πειραιώς 260, 8-9/7)

Farm fatale
Martin Argyroglo©

"Farm Fatale"

Πέντε σκιάχτρα, που λόγω της κλιματικής αλλαγής αντιμετωπίζουν την ανεργία, δημιουργούν μια κοινότητα και εκεί καταγράφουν τις τελευταίες στιγμές της φύσης που πεθαίνει, διαδηλώνουν, παίζουν ποπ μουσική. Αυτό είναι το έργο του Γάλλου Φιλίπ Κεν που αποτυπώνει το όραμα του για ένα σουρεαλιστικό όσο και γοητευτικό σύμπαν που κατοικείται από ευγενείς ακτιβιστές και λακωνικούς σχολιαστές της πραγματικότητας. (Πειραιώς 260, 10-11/7)

Προπώληση: aefestival.gr, viva.gr.

Περισσότερες πληροφορίες

Αντιγόνη

  • Σκηνική Σύνθεση

Σύγχρονη εκδοχή του σοφόκλειου δράματος, όπου η σχέση ατομικής και συλλογικής ευθύνης με την εξουσία γίνεται αφορμή για ένα σχόλιο πάνω στην επιρροή των μέσων ενημέρωσης στον δημόσιο λόγο.

Αδελφοσύνη, μια φανταστική ιστορία

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 195 '

Η Γαλλο-βιετναμέζα σκηνοθέτρια παρουσιάζει ένα συγκινητικό παραμύθι επιστημονικής φαντασίας για την αξία της αλληλεγγύης στις σχέσεις μας με τους άλλους, με μια πολυμελή ομάδα επαγγελματιών και ερασιτεχνών ηθοποιών διαφορετικής προέλευσης.

Μήδεια

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 100 '

Η γλαφυρή σάτιρα-σταθμός για την ελληνική πραγματικότητα, γραμμένη το 1993 σε δεκαπεντασύλλαβο στίχο, σηματοδοτεί την πρώτη παρουσίαση νεοελληνικού έργου στην Επίδαυρο.

Mourn Baby Mourn

  • Χορός
  • Διάρκεια: 45 '

Η διακεκριμένη ερμηνεύτρια αξιοποιεί την έννοια του θρήνου για να μιλήσει για την ακύρωση του μέλλοντος το οποίο μας υποσχέθηκαν τις δεκαετίες του ’60 και του ’70.

Farm fatale

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 90 '

Στο σουρεαλιστικό, γοητευτικό σύμπαν του σκηνοθέτη, πέντε σκιάχτρα μεταμορφώνονται σε ευγενείς ακτιβιστές και λακωνικούς σχολιαστές της πραγματικότητας και της φύσης που πεθαίνει.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.

Η "Ορέστεια" του Θεόδωρου Τερζόπουλου πηγαίνει περιοδεία

Μάθετε σε ποιους σταθμούς θα παρουσιαστεί η τριλογία του Αισχύλου μετά την παρουσίασή της στο κατάμεστο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου (από όπου μπορείτε να δείτε εντός φωτογραφίες).