Παπασπηλιόπουλος-Ναυπλιώτου: Σε ποιο έργο συνεργάζονται;

Φιλουμένα Μαρτουράνο

 Το πρώτο βραβείο γυναικείου ρόλου έλαβε η Μαρία Ναυπλιώτου για το "Master Class" στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού από το αθηνόραμα 2019 και ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος ήταν ο σκηνοθέτης με τον οποίο δούλεψε κάθε λεπτομέρεια του απαιτητικού ρόλου. Η χημεία και η καλή συνεργασία είναι αρκετά σοβαρός λόγος για να ξανά βρεθούν μαζί, στο θέατρο, αυτοί οι δυο καλλιτέχνες. Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος θα σκηνοθετήσει τη Μαρία Ναυπλιώτου στη "Φιλουμένα Μαρτουράνο", τη γλυκόπικρη κωμωδία του Εντουάρντο Ντε Φιλίππο, λαμπρό δείγμα του ιταλικού νεορεαλισμού. Πολλά υποσχόμενη είναι η ομάδα των ηθοποιών που την πλαισιώνουν: Μελέτης Ηλίας (Ντομένικο Σοριάνο), Πηνελόπη Μαρκοπούλου (Ροζαλία Σολιμένε), Κωνσταντίνος Γαβαλάς (Αλφρέντο Αμορόζο), Νεφέλη Μαϊστράλη (Λουτσία), Ιωάννα Τζίκα (Νταϊάνα), Βασίλης Ντάρμας (Ουμπέρτο), Βασίλης Μηλιώνης (Ρικάρντο), Βαγγέλης Δαούσης (Μικέλε). Οι φτωχογειτονιές της Νάπολης θα ζωντανέψουν στο θέατρο Δημήτρης Χορν από τον Οκτώβριο. Εκεί, όπου ο Ντομένικο Σοριάνο γνωρίζει τη Φιλουμένα σε έναν οίκο ανοχής. Την ερωτεύεται, την παίρνει στο σπίτι του και η Φιλουμένα τον υπηρετεί με αφοσίωση. Τα χρόνια περνούν και 20 χρόνια μετά ο Σοριάνο ετοιμάζεται να παντρευτεί μια πολύ νέα γυναίκα, χωρίς όμως να έχει υπολογίσει την απάντηση... της Φιλουμένα.
 

Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Μαρία Ναυπλιώτου, Μελέτης Ηλίας
Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Μαρία Ναυπλιώτου, Μελέτης Ηλίας

Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος γράφει για το έργο: "Όλα έγιναν κάποτε. Κάποτε της είπαν πως έγινε γυναίκα. Δεν είναι κορίτσι πια. Κάποτε έφυγε από το σπίτι της το πατρικό και πήγε σε εκείνο το άλλο "σπίτι". Κάποτε γνώρισε κι εκείνον. Κάποτε την γνώρισε κι αυτός. Κάποτε έμεινε  έγκυος και μετά ξανά και ξανά. Και κάποτε εκείνος της ζήτησε να μείνει μαζί του, χωρίς να της το ζητήσει και ποτέ αληθινά. Ύστερα το ξέχασε. Κάποτε γεννήθηκαν και τρία παιδιά. Που δεν έμαθαν ποτέ ποιανού παιδιά είναι. Και κάποτε...το κάποτε κουράστηκε. Και θέλησε να γίνει τώρα. Τώρα...ανάμεσα σε εκείνη και σε εκείνον. Που δεν συναντήθηκαν ποτέ, μέχρι τώρα. Που δεν έζησαν ποτέ αληθινά, μέχρι τώρα. Που δεν έμαθε ποτέ εκείνη ποιος στ' αλήθεια είναι εκείνος. Ο Ντομένικο Σοριάνο. Και δεν έμαθε ποτέ  εκείνος ποια στ' αλήθεια είναι εκείνη. Η Φιλουμένα Μαρτουράνο. Η γυναίκα που δεν κλαίει ποτέ. Μέχρι τώρα. Που θα μάθει. Μέχρι τώρα που θα μάθουμε κι εμείς. Και θα το μάθουν και εκείνα τα παιδιά. Πρέπει να το μάθουν. Γιατί όπως λέει και μία κρυφή φωνή μες στο σκοτάδι..."Τα παιδιά είναι παιδιά". Και σε λίγο χαράζει το πρώτο  φως της καινούριας ζωής".

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Θέλω να σου κρατάω το χέρι": Παράταση και εορταστικές παραστάσεις

Με προσθήκες νέων παραστάσεων για τις γιορτές εξακολουθεί να παίζεται το επιτυχημένο έργο του Τάσου Ιορδανίδη "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" στη σκηνή του Άλφα-"Ληναίος-Φωτίου".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Η ομάδα Εν Δυνάμει και το νέο συμπεριληπτικό art project "Ι Got it Tho" | "Κι όμως Το’χω"

Μια σπονδυλωτή καλλιτεχνική πρωτοβουλία με στόχο την προώθηση της πολιτιστικής αφήγησης που εστιάζει στην ενδυνάμωση, την ανθεκτικότητα και την ενωτική δύναμη που προσφέρει η σύγχρονη τέχνη.

Εναέριες ακροβατικές χορογραφίες στο Christmas Theater

Το "Flying Fairy Chinese Acrobatic Show" έρχεται από την μακρινή Κίνα, φιλοξενείται στο Christmas Theater και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια.

Ο Δημήτρης Μυλωνάς μας μιλά για τη συνάντηση του με τους "Ήρωες"

Ποιοι είναι οι "Ήρωες" που έγιναν η αφορμή να βρεθούν στη σκηνή οι βετεράνοι ηθοποιοί Αρζόγλου, Βαλαβανίδης και Σκουρολιάκος; Ο σκηνοθέτης της παράστασης που παίζεται στο Από Μηχανής Θέατρο μας τους συστήνει.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 21 έως 27 Νοεμβρίου και αξίζουν.

Η αξία της ζωής

Ο πόνος είναι αναπόφευκτος, όμως η αξία της ζωής είναι αδιαπραγμάτευτη μοιάζει να λέει η Αμερικανίδα συγγραφέας, μέσα από την ιστορία δύο ζευγαριών που βιώνουν πολλαπλές απώλειες. Το σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας δίνοντας προβάδισμα στις ερμηνείες. | Powered by Uber

Γυάλινος κόσμος

Πολύ ενδιαφέρουσα, αν και συζητήσιμη, προσέγγιση του αριστουργήματος του Τενεσί Ουίλιαμς. Μέσα σε μια απογυμνωμένη συνθήκη, το έργο κατεβαίνει στην πλατεία ακέραιο, δείχνει σαν να φωτίζεται εκ νέου, ενώ οι ερμηνείες κάνουν το όλο εγχείρημα να δικαιώνεται. | Powered by Uber