Στην τελική ευθεία των προβών της "Ιφιγένειας εν Αυλίδι" του Ευριπίδη και εταιρεία παραγωγής 5 η Εποχή Τέχνης σε συνεργασία με την Ars Aeterna προχώρησαν στην αντικατάσταση της πρωταγωνίστριας. Στην παράσταση που σκηνοθετεί ο μεθοδικός Θέμης Μουμουλίδης, Ιφιγένεια δεν θα είναι η Χριστίνα Χειλά – Φαμέλη, όπως αρχικά είχα ανακοινωθεί, αλλά η Μαρία Πετεβή, η ηθοποιός που έχει δώσει ωραία δείγματα γραφής στο θέατρο, αλλά έγινε γνωστή για το ρόλο της Πηνελόπης στις "Άγριες Μέλισσες". Είναι από τις ηθοποιούς της νέας γενιάς που με αξιοθαύμαστη ισορροπία και αποτελεσματικότητα ανάμεσα σε τηλεόραση και θέατρο έχει πετύχει υπέροχες και εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους ερμηνείες. Τώρα θα την δούμε να πρωταγωνιστεί δίπλα στους Λάζαρο Γεωργακόπουλο (Αγαμέμνων), Παντελή Δεντάκη (Πρεσβύτης - Αγγελιαφόρος), Ιωάννα Παππά ( Κλυταιμνήστρα ), Άκη Σακελλαρίου (Μενέλαος), Γιώργο Χρυσοστόμου (Αχιλλέας), Ιουλία Γεωργίου, Σοφία Κουλέρα, Ειρήνη Λαφαζάνη, Ιωάννα Λέκκα, Λένα Μποζάκη, Αγγελική Νοέα, Δανάη Πολίτη, Βικτώρια Φώτα.
Ο Μουμουλίδης δεν επέλεξε τυχαία τους συνεργάτες τους, ούτε τυχαία επέλεξε την τραγωδία, με θέμα τον Τρωικό Πόλεμο. Το έντονα αντιπολεμικό έργο του Ευριπίδη δεν αφήνει περιθώρια ψευδαισθήσεων περί του "δικαίου" κάθε επεκτατικού πολέμου. Ξεκάθαρα μιλά για τον όλεθρο που επιφέρει - και για τους νικημένους και για τους νικητές - κάθε πόλεμος. Με την "Ιφιγένεια εν Αυλίδι", δηλαδή με την προετοιμασία των Ελλήνων πολεμιστών και την αλληγορική θυσία της Ιφιγένειας, η σκηνοθετική δουλειά του Θέμη Μουμουλίδη θέλει να θέσει το ερώτημα: "είναι δυνατή μια αλλαγή παραδείγματος;". Σε ολόκληρο το έργο το παρελθόν στοιχειώνει το παρόν, προμηνύοντας τα τρομερά μελλούμενα. Παρόν, παρελθόν και μέλλον συγχωνεύονται μέσα στο έργο, σε μια και μόνη ματωμένη πραγματικότητα.
Στην παράσταση, η σκηνοθετική ανάγνωση "επιχειρεί τη δημιουργία δυο διαφορετικών χρονικών επιπέδων. Υπάρχει ο χρόνος του μέλλοντος, όπου διαδραματίζεται για μια ακόμη φορά η ίδια ιστορία, με τους ήρωες να συγκρούονται νελέητα, σαν τίποτε να μη διδάχθηκαν, και το σύγχρονο παρόν, όπου μια συντροφιά νέων γυναικών (χορός) συναντιούνται με την ιστορία που γνωρίζουν καλά, και που αυτή τη φορά έρχεται από το μέλλον, σαν εφιάλτης. Όσο προχωρά το έργο, τα δύο επίπεδα συγκλίνουν, καθώς οι νέες γυναίκες του χορού συνειδητοποιούν ότι ίσως παρακολουθούν σκηνές από το δικό τους μέλλον. Η νέα μετάφραση του έργου, που υπογράφει η Παναγιώτα Πανταζή, αποσκοπεί σ’ έναν σύγχρονο λόγο, με έμφαση στην διαβρωτική ειρωνεία και αμφισημία, αλλά και στην ανάδειξη των λυρικών στοιχείων. Ο συνθέτης Σταύρος Γασπαράτος, στοχεύει στην δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μουσικού έργου, βασισμένου στην Ιφιγένεια".
Η "Ιφιγένεια εν Αυλίδι" του Ευριπίδη, ένα από τα κορυφαία κείμενα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας, θα παρουσιαστεί στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου στις 19 και 20 Αυγούστου στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών – Επιδαύρου και θα πραγματοποιήσει περιοδεία σε όλη την Ελλάδα.