"re-FLOW PORTRAITS": Ψηφιακός και φυσικός χώρος ενώνονται σε μια multimedia εμπειρία χορού

Το σώμα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης βρίσκεται στο επίκεντρο της εγκατάστασης - παράστασης της Χρυσάνθης Μπαδέκα που παρουσιάζεται στο Βιομηχανικό Πάρκο ΠΛ.ΥΦ.Α.

re-FLOW PORTRAITS

Η χορογράφος Χρυσάνθη Μπαδέκα συνεχίζει την έρευνά της πάνω στα όρια του χορού σε συνδυασμό με τις νέες τεχνολογίες και την αλληλεπίδραση του με το κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι με το νέο της έργο "re-FLOW PORTRAITS” που παρουσιάζεται από 9 έως 12 Ιουνίου στο Βιομηχανικό Πάρκο ΠΛ.ΥΦ.Α. Μια multimedia εγκατάσταση - παράσταση χορού όπου 14 χορευτές σε 7 οθόνες, μία χορεύτρια ζωντανά και ένα διαδραστικό σύστημα φωτός και ήχου ενώνουν τον φυσικό με τον ψηφιακό χώρο. Το κοινό έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει είτε την παράσταση είτε να επισκεφτεί την εγκατάσταση πριν την έναρξη της παράστασης. 

re-FLOW PORTRAITS

Πηγή έμπνευσης της χορογράφου για το "re-FLOW PORTRAITS” αποτελεί η ιδέα του σώματος σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης και η έννοια της μεταμόρφωσης, προτείνοντας την "κινητοποίηση του όρου της χορογραφίας" και την επανεκτίμηση της κίνησης και του σώματος από το ευρύ κοινό. Σε έναν κόσμο όπου αντιμετωπίζουμε καθημερινά βαθιές κρίσιμες προκλήσεις, τα σώματα μας βρίσκονται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ενώ τα ένστικτα και η συλλογική μνήμη είναι σε μια διαδικασία αμφισβήτησης. Πώς επανεκκινούμε την έμπνευσή μας για ζωή και αντίσταση; Ποια είναι η δύναμη του σώματος και του συλλογικού βιώματος; Αυτά είναι τα ερωτήματα που θέτει η Χρυσάνθη Μπαδέκα επιχειρώντας να ανοίξει ένα κοινωνικοπολιτικό πεδίο θέασης της χορογραφίας, προσκαλώντας το κοινό σε μία εμπειρία μικτής πραγματικότητας, καθώς η χορογράφος μετατρέπει τον χώρο της σκηνής σε μία κυκλική αρένα πολλαπλών αισθητηριακών ερεθισμάτων και τοποθετεί το κοινό στη μέση

re-FLOW PORTRAITS

Η χορογραφία αναπτύσσεται εντός της κυκλικής αρχιτεκτονικής διάταξης των 7 οθονών και σε πολλαπλά χωρικά επίπεδα. Ζωντανά και κινηματογραφημένα κινητικά επεισόδια, παρουσιάζονται με μία on-and-off λογική μέσα στον φυσικό και ψηφιακό χώρο, ενώ η ανάπτυξη ενός πολυκάναλου συστήματος χωρικού σχεδιασμού του ήχου και ο σχεδιασμός του διαδραστικού laser, προκαλούν ποικιλοτρόπως την εστίαση του κάθε θεατή, τοποθετώντας τον σε μια ενεργητική θέση παρατήρησης και δραματουργικής ερμηνείας των επεισοδίων. 

Μετά από τη παρουσίαση της εγκατάστασης στα ZED International Dance Film Festival, SeeYou Sound Festival και Museo del Paesaggio, το re-FLOW PORTRAITS παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα ως εγκατάσταση και ως παράσταση σε συνεργασία με την χορεύτρια Εμμανουέλα Κορκή. Tο έργο είναι μία συμπαραγωγή του Ιταλικού καλλιτεχνικού φορέα COORPI και της ΑΜΚΕ ΜΟΖ.

 

"re-FLOW” installation experience

7 μ.μ. / 7.20 μ.μ. / 7.40 μ.μ. / 8 μ.μ. / 8.20 μ.μ. 
(€ 7)

 

"re-FLOW” installation performance 

8.40 μ.μ. / 9 μ.μ. / 9.20 μ.μ. / 9.40 μ.μ. / 10 μ.μ. / 10.20 μ.μ.
(€ 10)

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.

Η "Ορέστεια" του Θεόδωρου Τερζόπουλου πηγαίνει περιοδεία

Μάθετε σε ποιους σταθμούς θα παρουσιαστεί η τριλογία του Αισχύλου μετά την παρουσίασή της στο κατάμεστο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου (από όπου μπορείτε να δείτε εντός φωτογραφίες).