Τα queer "Κόκκινα φανάρια" του Βασίλη Μπισμπίκη συνεχίζονται

Παράταση πήρε η sold out παράσταση του Cartel μέχρι και τις 19 Ιουνίου.

Κόκκινα φανάρια

Τα sold out "Κόκκινα φανάρια" σε σκηνοθεσία του Βασίλη Μπισμπίκη συνεχίζονται έως την Κυριακή 19 Ιουνίου στον Τεχνοχώρο Cartel, στο Παλιό Μηχανουργείο στην περιοχή του Ρέντη που του έχει παραχωρηθεί από τη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.  Η Τρούμπα του ’60 μεταφέρεται στη σκληρή πραγματικότητα της σύγχρονης ομοφοβικής και σεξιστικής Αθήνας, με τη συμμετοχή όχι μόνο των ηθοποιών της ομάδας αλλά και ερασιτεχνών καθώς και τρανς γυναικών, που αναμένεται να λειτουργήσουν καταλυτικά σε μια παράσταση που θέλει να μιλήσει για τους ανθρώπους που η κοινωνία έχει τοποθετήσει στο περιθώριο.

Κόκκινα φανάρια
Γιώργος Καλφαμανώλης©

Όπως διαβάζουμε στην κριτική του "α”: Ο Βασίλης Μπισμπίκης συνεχίζοντας την προσπάθειά του για ένα θέατρο προσανατολισμένο σε καίρια ζητήματα, επιχειρεί με τα "Κόκκινα φανάρια" να στρέψει το βλέμμα μας στις τρανς γυναίκες, ίσως την πιο περιθωριοποιημένη από όλες τις κοινωνικές ομάδες. Βασίζεται και αυτήν τη φορά σε ένα προϋπάρχον κείμενο, στο ομώνυμο θεατρικό έργο του Αλέκου Γαλανού, το οποίο του παρέχει έναν βασικό δραματουργικό καμβά. Όταν, όμως, το κείμενο επικεντρώνεται στο σημερινό υλικό, το όλο εγχείρημα δονείται από την ενέργεια και τη δυναμική που επιτυγχάνει η πραγμάτωση της αρχικής ιδέας.

Κόκκινα φανάρια

Η Μπέττυ Βακαλίδου ως Μαντάμ Παρί και τα κορίτσια της ανοίγουν την κουρτίνα του μπαρ που έχει στηθεί στο Cartel, χορεύουν, τραγουδούν, ερωτεύονται, ονειρεύονται, ελπίζουν και διαψεύδονται. Ο Μιχαήλος (Τάσος Σωτηράκης), η Μαρίνα (Μάνος Καζαμίας) κι ο Ντορής (Λευτέρης Αγουρίδας), η Μυρσίνη (Στέλιος Τυριακίδης), η Ελένη (Ελεονώρα Αντωνιάδου) κι ο Πέτρος (Διονύσης Κοκκοτάκης), η Άννα (Μάρα Ζαλώνη) κι ο Νικόλας (Γιώργος Σιδέρης), ο Δημήτρης (Δημήτρης Γαλάνης) κι η Ρόζα (Ερατώ Αγγουράκη), η Κατερίνα (Δημήτρης Παπάζογλου) κι ο Φερζά (Γιανμάζ Ερντάλ), η Νάντια (Αγγέλα Πατσέλη) και ο Σάμι (Πουριά Χοσεϊνί) μοιράζονται τις ιστορίες τους έτσι όπως τις έζησαν στους δρόμους του αγοραίου έρωτα -σε έναν κόσμο όπου το φως και το σκοτάδι συνυπάρχουν μαζί με την ανθρωπιά και τη σκληρότητα, και το αίτημα της ορατότητας και της συμπερίληψης γίνεται ακόμη πιο επιτακτικό. Η παράσταση είναι κατάλληλη για θεατές άνω των 17 ετών.

Προπώληση μέσω viva.gr

Περισσότερες πληροφορίες

Κόκκινα φανάρια

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 180 '

Με φόντο ένα σύγχρονο μπαρ ζωντανεύει η queer εκδοχή των «Κόκκινων φαναριών» του Αλέκου Γαλανού, που μεταφέρει την Τρούμπα του ‘60 στη σκληρή πραγματικότητα του σήμερα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Θέλω να σου κρατάω το χέρι": Παράταση και εορταστικές παραστάσεις

Με προσθήκες νέων παραστάσεων για τις γιορτές εξακολουθεί να παίζεται το επιτυχημένο έργο του Τάσου Ιορδανίδη "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" στη σκηνή του Άλφα-"Ληναίος-Φωτίου".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Η ομάδα Εν Δυνάμει και το νέο συμπεριληπτικό art project "Ι Got it Tho" | "Κι όμως Το’χω"

Μια σπονδυλωτή καλλιτεχνική πρωτοβουλία με στόχο την προώθηση της πολιτιστικής αφήγησης που εστιάζει στην ενδυνάμωση, την ανθεκτικότητα και την ενωτική δύναμη που προσφέρει η σύγχρονη τέχνη.

Εναέριες ακροβατικές χορογραφίες στο Christmas Theater

Το "Flying Fairy Chinese Acrobatic Show" έρχεται από την μακρινή Κίνα, φιλοξενείται στο Christmas Theater και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια.

Ο Δημήτρης Μυλωνάς μας μιλά για τη συνάντηση του με τους "Ήρωες"

Ποιοι είναι οι "Ήρωες" που έγιναν η αφορμή να βρεθούν στη σκηνή οι βετεράνοι ηθοποιοί Αρζόγλου, Βαλαβανίδης και Σκουρολιάκος; Ο σκηνοθέτης της παράστασης που παίζεται στο Από Μηχανής Θέατρο μας τους συστήνει.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 21 έως 27 Νοεμβρίου και αξίζουν.

Η αξία της ζωής

Ο πόνος είναι αναπόφευκτος, όμως η αξία της ζωής είναι αδιαπραγμάτευτη μοιάζει να λέει η Αμερικανίδα συγγραφέας, μέσα από την ιστορία δύο ζευγαριών που βιώνουν πολλαπλές απώλειες. Το σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας δίνοντας προβάδισμα στις ερμηνείες. | Powered by Uber

Γυάλινος κόσμος

Πολύ ενδιαφέρουσα, αν και συζητήσιμη, προσέγγιση του αριστουργήματος του Τενεσί Ουίλιαμς. Μέσα σε μια απογυμνωμένη συνθήκη, το έργο κατεβαίνει στην πλατεία ακέραιο, δείχνει σαν να φωτίζεται εκ νέου, ενώ οι ερμηνείες κάνουν το όλο εγχείρημα να δικαιώνεται. | Powered by Uber