Πώς μπορεί κάποιος να κατακτήσει την "Αιώνια ανοσία";

Αιώνια ανοσία

Οι Patari Project επιχειρούν να απαντήσουν στο ερώτημα που θέσαμε στον τίτλο του κειμένου μέσα από τη νέα τους παράσταση που ανεβαίνει από 25 Μαρτίου στο θέατρο Skrow. Η "Αιώνια ανοσία" είναι εμπνευσμένη από το διήγημα του Έντγκαρ Άλαν Πόε "Η μάσκα του κόκκινου θανάτου", όπου ένας λοιμός κρατά τον κόσμο κλεισμένο στα σπίτια του. Δίνοντας μεγάλη βαρύτητα στον αυτοσχεδιασμό, τη φωνή, το σώμα και το ρυθμό, η ομάδα δημιουργεί μια παράσταση μέσα από την οποία το έργο του Πόε συναντά τη δική μας πραγματικότητα: την εμπειρία των lockdown και της πανδημίας συνολικά, τις δυσμενείς παγκόσμιες εξελίξεις και την κυριαρχία των social media. Στο διήγημα του Πόε, ένας κόμης, προκειμένου να αποφύγει την πανδημία, κλειδαμπαρώνεται μαζί με τους επίλεκτους καλεσμένους του στο κάστρο του, όπου διοργανώνει ένα ξέφρενο πάρτι μεταμφιεσμένων. Η "ελεγχόμενη" ανέμελη ατμόσφαιρα που δημιουργεί ανατρέπεται, όταν ένας περίεργος μασκαράς τρυπώνει στο κάστρο. Οι Patari Project επιστρατεύουν τρεις ηθοποιούς –Γιάννης Γιαννούλης, Θεοδόσης Κώνστας, Ειρήνη Μακρή– και ζωντανεύουν ένα κάστρο-πολυχώρο γεμάτο εκπλήξεις και πρωτόγνωρες εμπειρίες. Η ομάδα, που κλείνει φέτος δέκα χρόνια από την ίδρυσή της, χρησιμοποιεί για πρώτη φορά θεατρική μάσκα σε μια παράσταση που πειραματίζεται συνδυάζοντας το γκροτέσκο με την ποίηση, το ασόβαρο με το δραματικό, το κλασικό με το σύγχρονο. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Θεοδόσης Κώνστας.

Περισσότερες πληροφορίες

Αιώνια ανοσία

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 60 '

Από το διήγημα του Έντγκαρ Άλαν Πόε «Η μάσκα του κόκκινου θανάτου», που μιλά για κατ’ οίκον περιορισμό λόγω λοιμού, εμπνέεται η ομάδα, δημιουργώντας μια σύγχρονη εκδοχή του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Το τάβλι" σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας αυτό το καλοκαίρι

Το θεατρικό του Δημήτρη Κεχαΐδη θα παρουσιαστεί σε ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με τον σκηνοθέτη και τον Αντώνη Κρόμπα στους ρόλους δύο λαμόγιων που παίζουν μια παρτίδα τάβλι με απρόβλεπτη εξέλιξη.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.