Στο πεδίο μάχης του "Σλουθ” θα βρίσκονται ο Σωτήρης Χατζάκης και ο Δημήτρης Μυλωνάς στο Από Μηχανής Θέατρο μέχρι και την Κυριακή των Βαΐων, στις 17 Απριλίου. Στο κλασικό στο είδος του έργο του Άντονι Σάφερ, ένας απατημένος σύζυγος καλεί τον εραστή της γυναίκας του και τον ρωτάει αν πρόκειται να την παντρευτεί. Η απάντηση που παίρνει είναι "Θα την παντρευτώ, με την άδεια σας φυσικά"! Από εκεί "ξετυλίγεται ένα τρελό, σατανικό γαϊτανάκι μεταξύ αυτών των δύο αντρών με αφορμή την ωσεί παρούσα γυναικεία φιγούρα, το μήλο της έριδος ανάμεσά τους. Δημιουργείται, έτσι, ένα παιχνίδι υπαρξιακό, φιλοσοφικό, σεξουαλικό αλλά και κοινωνικό καθώς ο Άντονι Σάφερ τονίζει και τη διαφορά της κοινωνικής τάξης ανάμεσα στους δύο άνδρες. Ο ένας είναι ένας φτωχός Ιταλός μετανάστης και ο άλλος ένας πλούσιος γηγενής Άγγλος. Όπως του λέει χαρακτηριστικά ο Ιταλός "Κάθε είδος πλουτισμού είναι ένα ποινικό αδίκημα". Στο έργο αλλά και γενικότερα χωρίς τη γυναίκα δεν γίνεται τίποτα. Η γυναίκα είναι η συνέχεια, η Μάνα Γη, η ρίζα μας, εκεί που γεννηθήκαμε και καταφεύγουμε όλοι. Στο "Σλουθ" υπάρχει ακόμη ελπίδα. Γι’ αυτό και ξεσκίζονται αυτοί οι δύο άντρες, γιατί χωρίς τη γυναίκα είναι μόνοι τους”. Αυτά αναφέρει ο Δημήτρης Μυλωνάς στη συνέντευξη που έδωσε στο "α” για το κορυφαίο έργο του Άντονι Σάφερ στο οποίο πρωταγωνιστεί σε σκηνοθεσία του Σωτήρη Χατζάκη.
Η κοινωνική καταξίωση, η σεξουαλική υπεροχή, το χρήμα, η καταγωγή, η συναισθηματική ανθεκτικότητα και η αγωνία της φθοράς του χρόνου γίνονται οι καταλύτες που διαμορφώνουν αυτό το κωμικοτραγικό θεατρικό παιχνίδι που συνέθεσε το 1970 ο Βρετανός συγγραφέας. Δεν είναι ξεκάθαρο, βέβαια, αν υπάρχει νικητής σε αυτό το παιχνίδι μεταμόρφωσης και αλληλοεξόντωσης. Οι ρόλοι του θύτη και του θύματος εναλλάσσονται διαρκώς.
Το μυστικό της επιτυχίας του έργου που αγγίζει τους όρους του ψυχολογικού θρίλερ και του αστυνομικού μυθιστορήματος, όπως επισημαίνει ο Βρετανός συγγραφέας είναι το ότι διακωμωδεί το αστυνομικό θρίλερ, "αναδεικνύοντας παράλληλα όλες τις αρετές του, παραμένοντας έτσι το καλύτερο δείγμα θρίλερ που γράφτηκε ποτέ", σύμφωνα με τον κριτικό των New York Times Κλιβ Μπαρνς.
Περισσότερες πληροφορίες
Σλουθ
Η σκηνή μετατρέπεται σε πεδίο μάχης μεταξύ δύο αντρών, ενός απατημένου συζύγου και του εραστή της γυναίκας του που διεκδικεί να την παντρευτεί.