Τα δυο χορευτικά ραντεβού της εβδομάδας

Make any sound Make any sound move Make any sound move us


Η Ίρις Κάραγιαν και η Σοφία Μαυραγάνη αποτελούν αξιόλογες περιπτώσεις καλλιτεχνών που εργάζονται σιωπηλά, σεμνά και επί της ουσίας για την εξέλιξη του σύγχρονου χορού. Η πρώτη, στη νέα της χορογραφία με τίτλο "Make any sound Make any sound move Make any sound move us" (χορεύουν οι Ιωάννα Παρασκευοπούλου, Χριστίνα Καραγιάννη και Σωτηρία Κουτσοπέτρου), παρατηρεί τον κόσμο μέσω των αισθήσεων, αφουγκράζεται το περιβάλλον και ενεργοποιεί τη φαντασία των χορευτριών της, καθώς βουτάνε και αφήνονται σε μια συνθήκη συνεχούς ροής. Η παράσταση παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ Αθηνών και επιστρέφει στο θέατρο Θησείον από τις 24 έως τις 27 Φεβρουαρίου. Η Σοφία Μαυραγάνη, χορογράφος που έχει μονίμως το βλέμμα στραμμένο στην έρευνα, παρουσιάζει με την ομάδα της Fingersix τη νέα της παράσταση. Στον "Πάταγο" με σύμβουλο ήχου τον Coti K. συνεχίζει την έρευνά της γύρω από τη μουσικότητα του σώματος και την υλικότητα της φωνής. Μέσω της αφαίρεσης κάθε ηχητικού ερεθίσματος, η κίνηση αναδεικνύεται σε αποκλειστική πρωταγωνίστρια. Η παράσταση παρουσιάζεται στις 25, 26 και 27/2, στο πλαίσιο της δράσης Cultural Transfer, μια συνδιοργάνωση του περιοδικού για το θέατρο ACTII, της ομάδας χορού Fingersix και της καλλιτεχνικής κολεκτίβας Medea Electronique, στο θέατρο Κνωσσός.

Περισσότερες πληροφορίες

Make any sound Make any sound move Make any sound move us

  • Χορός
  • Διάρκεια: 45 '

Αντλώντας από την πρακτική της «βαθιάς ακρόασης» της συνθέτριας Πολίν Ολιβέρος και τη συλλογή «Sonic Meditations» (1971), η χορογράφος αναζητά τη βαθύτερη σύνδεση με ό,τι μας περιβάλλει.

Πάταγος

  • Χορός
  • Διάρκεια: 45 '

Δύο σώματα συντονίζονται σύμφωνα με μια παράδοξη εξίσωση μεταξύ ήχου και κίνησης. Η παράσταση εντάσσεται σε ένα τριήμερο δράσεων του περιοδικού ACTII, μαζί με το φεστιβάλ ηλεκτρονικής μουσικής «Εlectric Νights» και τις ανοιχτές συζητήσεις «A Cultural Transfer».

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Πώς το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας έχει καταφέρει να κάνει έναν Γάλλο να αναφωνεί "Η Καλαμάτα είναι πλέον οι διακοπές μας!"

Άργησα 30 χρόνια χρόνια να πάω στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας αλλά επιβεβαιώνω και από πρώτο χέρι ότι ο καλλιτεχνικός αυτός θεσμός που έχει κάνει τη Μεσσηνιακή πόλη προορισμό για τους.ις απανταχού λάτρεις του χορού είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτιστικό τουρισμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΕΥΚΙΛΗ
16/07/2024

Υπουργείο Πολιτισμού: Αύξηση χρηματοδότησης για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Υπογραφή νέας σύμβασης αξίας 1.270.000 ευρώ για το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, στο πλαίσιο της 30ής επετειακής χρονιάς του, ενισχύοντας την πολιτιστική ζωή και τη διεθνή προβολή της πόλης.

Γιατί η "Ορέστεια" από τον Θεόδωρο Τερζόπουλο εγγράφεται στις σπουδαιότερες σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος;

Η πολυαναμενόμενη πρώτη συνεργασία του Έλληνα σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο έκανε πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου με μία μυσταγωγική παράσταση της αισχυλικής τριλογίας.

"Hecuba, not Hecuba": Στην Επίδαυρο η παράσταση του αντισυμβατικού Τιάγκο Ροντρίγκες που πλέκει το μύθο με μια αληθινή ιστορία

Ο μύθος της "Εκάβης" του Ευριπίδη συναντά την αληθινή ιστορία μιας οργισμένης μητέρας που παλεύει ενάντια στη συγκάλυψη της εξουσίας και την έλλειψη απόδοσης δικαιοσύνης.

Το "Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας" και ο "Μπογιατζής" βάζουν τα... καλοκαιρινά τους

Οι δύο παραστάσεις που παρουσιάστηκαν τον χειμώνα συνεχίζουν την πορεία τους και τη θερινή περίοδο στην αυλή του θεάτρου Από Κοινού.

Ορέστεια

Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος δοκίμασε τα όρια της μεθόδου του σε ένα τιτάνιο έργο και, αν και σε σημεία προδόθηκε, παρέδωσε μια παράσταση με στοιχεία μυσταγωγίας και "ιερού μεγαλείου", που θα εγγραφεί στις σπουδαιότερες της σύγχρονης παραστασιογραφίας του αρχαίου δράματος.

Η "Ορέστεια" του Θεόδωρου Τερζόπουλου πηγαίνει περιοδεία

Μάθετε σε ποιους σταθμούς θα παρουσιαστεί η τριλογία του Αισχύλου μετά την παρουσίασή της στο κατάμεστο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου (από όπου μπορείτε να δείτε εντός φωτογραφίες).