Η Γερμανική Ευαγγελική Εκκλησία Αθηνών θα φιλοξενήσει την Κλυταιμνήστρα-Σοφία Χιλλ

Κλυταιμνήστρα, μουσική δωματίου για ένα όργανο (

Αισθαντική και σαγηνευτική η Σοφία Χιλλ φορώντας ένα φόρεμα σχεδιασμένο από τη Λουκία πρωταγωνιστεί στην απαιτητική περφόρμανς "Κλυταιμνήστρα, μουσική δωματίου για ένα όργανο" και αναπτύσσει με την δική της ιδιαίτερη εκφραστικότητα ένα διάλογο με τη μουσική του Γιώργου Κουμεντάκη. Η μουσικοθεατρική παράσταση βασισμένη στον "Αγαμέμνονα" του Αισχύλου, τα χορικά του Αγαμέμνονα και τους μονολόγους της Κλυταιμνήστρας, έχει την σκηνοθετική υπογραφή του Κωνσταντίνου Χατζή. Την πρωτοείδαμε το περασμένο καλοκαίρι στην Πειραιώς 260 στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και τον Οκτώβριο του 2021 στο Θέατρο του Ιδρύματος Κακογιάννη

Κλυταιμνήστρα, μουσική δωματίου για ένα όργανο
Παντελής Μάκκας

Η "Κλυταιμνήστρα, μουσική δωματίου για ένα όργανο" επιστρέφει για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων στις 25, 26, 27 & 28 Φεβρουαρίου στη Γερμανική Ευαγγελική Εκκλησία Αθηνών. Στη μινιμαλιστική προσέγγιση, ο τραγικός λόγος και οι ήχοι του γουλί ταμπούρ, σε ερμηνεία του Ευγένιου Βούλγαρη, και του πιάνου, σε ερμηνεία του σκηνοθέτη Κωνσταντίνου Χατζή, παντρεύονται με τις καθηλωτικές φωτογραφίες του πολυβραβευμένου ακτιβιστή φωτογράφου Σεμπαστιάο Σαλγκάδο. Ο Κωνσταντίνος Χατζής γράφει στο σημείωμα του για την παράσταση: "Με τη Σοφία Χιλλ και τον Γιώργο Κουμεντάκη επεξεργαστήκαμε το υλικό διαφορετικά, και λέγοντας την ιστορία από τη μεριά της Κλυταιμνήστρας. Φυσικά, η Κλυταιμνήστρα είναι η αφορμή. Αυτό που μας νοιάζει είναι ο "πόλεμος". Είναι μια "μελέτη" για τον πόλεμο. Είναι μια συνάντηση με κοινή οπτική και κοινά θέλω... Στο θέατρο όλα είναι, και πρέπει να είναι, ανοιχτά ακόμα κι όταν έχεις αποφασίσει τον "δρόμο" που θα ακολουθήσεις, γιατί το τέλος της διαδρομής δεν μπορείς να το ξέρεις. ‘Οπως γράφει και ο Αισχύλος: "Τα μέλλοντα, στο πλήρωμα του χρόνου θα τα ακούσεις"". Στην παράσταση το τραγούδι της Έντα Γκάμπλερ  "The Song of HeddaGabler)" σε μουσική Γιώργου Κουμεντάκη έγραψαν ο συνθέτης και ο Γιάννης Χουβαρδάς. Η σκηνική εγκατάσταση είναι της Σοφίας Χιλλ και του Κωνσταντίνου Χατζή, η έρευνα της Στέλλας Παπακωνσταντίνου, η δραματουργική επεξεργασία της Αντιγόνης Καράλης και το βίντεο - φωτογραφίες του Παντελή Μάκκα.

Περισσότερες πληροφορίες

Κλυταιμνήστρα, μουσική δωματίου για ένα όργανο

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 70 '

Ένα πολεμικό αφήγημα για την ανθρώπινη ιστορία συνθέτουν επί σκηνής το νέο μουσικό έργο του Γ. Κουμεντάκη και οι φωτογραφίες του Σεμπαστιάο Σαλγκάδο, σε ανοιχτή συνομιλία με τον «Αγαμέμνονα» του Αισχύλου.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Θέλω να σου κρατάω το χέρι": Παράταση και εορταστικές παραστάσεις

Με προσθήκες νέων παραστάσεων για τις γιορτές εξακολουθεί να παίζεται το επιτυχημένο έργο του Τάσου Ιορδανίδη "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" στη σκηνή του Άλφα-"Ληναίος-Φωτίου".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Η ομάδα Εν Δυνάμει και το νέο συμπεριληπτικό art project "Ι Got it Tho" | "Κι όμως Το’χω"

Μια σπονδυλωτή καλλιτεχνική πρωτοβουλία με στόχο την προώθηση της πολιτιστικής αφήγησης που εστιάζει στην ενδυνάμωση, την ανθεκτικότητα και την ενωτική δύναμη που προσφέρει η σύγχρονη τέχνη.

Εναέριες ακροβατικές χορογραφίες στο Christmas Theater

Το "Flying Fairy Chinese Acrobatic Show" έρχεται από την μακρινή Κίνα, φιλοξενείται στο Christmas Theater και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια.

Ο Δημήτρης Μυλωνάς μας μιλά για τη συνάντηση του με τους "Ήρωες"

Ποιοι είναι οι "Ήρωες" που έγιναν η αφορμή να βρεθούν στη σκηνή οι βετεράνοι ηθοποιοί Αρζόγλου, Βαλαβανίδης και Σκουρολιάκος; Ο σκηνοθέτης της παράστασης που παίζεται στο Από Μηχανής Θέατρο μας τους συστήνει.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 21 έως 27 Νοεμβρίου και αξίζουν.

Η αξία της ζωής

Ο πόνος είναι αναπόφευκτος, όμως η αξία της ζωής είναι αδιαπραγμάτευτη μοιάζει να λέει η Αμερικανίδα συγγραφέας, μέσα από την ιστορία δύο ζευγαριών που βιώνουν πολλαπλές απώλειες. Το σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας δίνοντας προβάδισμα στις ερμηνείες. | Powered by Uber

Γυάλινος κόσμος

Πολύ ενδιαφέρουσα, αν και συζητήσιμη, προσέγγιση του αριστουργήματος του Τενεσί Ουίλιαμς. Μέσα σε μια απογυμνωμένη συνθήκη, το έργο κατεβαίνει στην πλατεία ακέραιο, δείχνει σαν να φωτίζεται εκ νέου, ενώ οι ερμηνείες κάνουν το όλο εγχείρημα να δικαιώνεται. | Powered by Uber