Ακρόαση ανακοίνωσε το Εθνικό Θέατρο

Το θέατρο άνοιξε κάλεσμα για ηθοποιούς για το «Λεωφορείο ο πόθος» σε σκηνοθεσία Θανάση Σαράντου.

Ακρόαση ανακοίνωσε το Εθνικό Θέατρο

Για τη θεατρική σεζόν 2021-2022 προετοιμάζεται το Εθνικό Θέατρο, με μια νέα παραγωγή του έργου του Τενεσί Ουίλλιαμς «Λεωφορείο ο πόθος». Για τις ανάγκες της παράσταση, που θα παρουσιαστεί στη σκηνή Νίκος Κούρκουλος, δια χειρός Θανάση Σαράντου, το Εθνικό Θέατρο αναζητά μια γυναίκα για το ρόλο της Στέλλας, ηλικίας 30-35 ετών, μια έγχρωμη γυναίκα ερμηνευτικής ηλικίας άνω των 30 ετών και έναν άντρα ερμηνευτικής ηλικίας 35-40 ετών.

Η πρώτη επιλογή των υποψηφίων θα γίνει με βάση το βιογραφικό τους και ύστερα θα κληθούν στην ακρόαση, όπου παρόντες θα είναι ο σκηνοθέτης και οι καλλιτεχνικοί του συνεργάτες. Όλοι οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν με ηλεκτρονικό μήνυμα για το αν επιλέχθηκαν ή όχι, για να συμμετάσχουν στην ακρόαση.

Οι επιλεγόμενοι θα πρέπει να έχουν προετοιμάσει τα εξής:

-To απόσπασμα του κείμενου που θα τους έχει σταλεί ηλεκτρονικά (δεν είναι απαραίτητη η αποστήθιση)
-Ένα τραγούδι της αρεσκείας τους (ελληνικό ή ξένο), το οποίο ίσως χρειαστεί να ερμηνεύσουν a Capella.

Η ακρόαση θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια της Μ. Εβδομάδας (Μ. Τρίτη 27 Απριλίου- Μ. Πέμπτη 29 Απριλίου)
Για το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου 2021, προγραμματίζονται οι πρώτες δοκιμές της παραγωγής, επομένως οι υποψήφιοι θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι από εκείνο το διάστημα.

Στο πλαίσιο των κανόνων που ορίζονται από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας και το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, το Εθνικό Θέατρο για την ασφαλή διεξαγωγή δοκιμών θα εφαρμόσει τα ίδια πρωτόκολλα και στη διεξαγωγή της ακρόασης: Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική σε όλη τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας και η ακρόαση θα πραγματοποιηθεί σε ολιγομελείς ομάδες των 5 ατόμων.

Λεπτομέρειες για την κατάθεση βιογραφικών

Όλοι οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα και δύο πρόσφατες φωτογραφίες (μία ολόσωμη και μία κοντινή) από την Τρίτη 13 Απριλίου 2021 μέχρι και την Πέμπτη 22 Απριλίου 2021: ηλεκτρονικά στο email cv@n-t.gr αναγράφοντας απαραιτήτως στο θέμα του email «Ακρόαση – Νέα παραγωγή Σκηνής Νίκος Κούρκουλος ΕΘ – Θεατρική περίοδος 2021-2022».
Βιογραφικά που θα σταλούν εκπρόθεσμα δεν θα γίνουν δεκτά.
Η ενημέρωση όλων των υποψηφίων σχετικά με τη συμμετοχή τους ή όχι στην ακρόαση θα γίνει αποκλειστικά μέσω email που θα αποσταλεί το Σάββατο 24 και την Κυριακή 25 Απριλίου.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Θέλω να σου κρατάω το χέρι": Παράταση και εορταστικές παραστάσεις

Με προσθήκες νέων παραστάσεων για τις γιορτές εξακολουθεί να παίζεται το επιτυχημένο έργο του Τάσου Ιορδανίδη "Θέλω να σου κρατάω το χέρι" στη σκηνή του Άλφα-"Ληναίος-Φωτίου".

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Η ομάδα Εν Δυνάμει και το νέο συμπεριληπτικό art project "Ι Got it Tho" | "Κι όμως Το’χω"

Μια σπονδυλωτή καλλιτεχνική πρωτοβουλία με στόχο την προώθηση της πολιτιστικής αφήγησης που εστιάζει στην ενδυνάμωση, την ανθεκτικότητα και την ενωτική δύναμη που προσφέρει η σύγχρονη τέχνη.

Εναέριες ακροβατικές χορογραφίες στο Christmas Theater

Το "Flying Fairy Chinese Acrobatic Show" έρχεται από την μακρινή Κίνα, φιλοξενείται στο Christmas Theater και απευθύνεται σε όλη την οικογένεια.

Ο Δημήτρης Μυλωνάς μας μιλά για τη συνάντηση του με τους "Ήρωες"

Ποιοι είναι οι "Ήρωες" που έγιναν η αφορμή να βρεθούν στη σκηνή οι βετεράνοι ηθοποιοί Αρζόγλου, Βαλαβανίδης και Σκουρολιάκος; Ο σκηνοθέτης της παράστασης που παίζεται στο Από Μηχανής Θέατρο μας τους συστήνει.

Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 21 έως 27 Νοεμβρίου και αξίζουν.

Η αξία της ζωής

Ο πόνος είναι αναπόφευκτος, όμως η αξία της ζωής είναι αδιαπραγμάτευτη μοιάζει να λέει η Αμερικανίδα συγγραφέας, μέσα από την ιστορία δύο ζευγαριών που βιώνουν πολλαπλές απώλειες. Το σκηνοθετεί ο Σωτήρης Τσαφούλιας δίνοντας προβάδισμα στις ερμηνείες. | Powered by Uber

Γυάλινος κόσμος

Πολύ ενδιαφέρουσα, αν και συζητήσιμη, προσέγγιση του αριστουργήματος του Τενεσί Ουίλιαμς. Μέσα σε μια απογυμνωμένη συνθήκη, το έργο κατεβαίνει στην πλατεία ακέραιο, δείχνει σαν να φωτίζεται εκ νέου, ενώ οι ερμηνείες κάνουν το όλο εγχείρημα να δικαιώνεται. | Powered by Uber